Május 17. (szerda)
Az elmúlt napokat véletlenül se nevezhetném sikeresnek. Sőt. Úgy az egész májusom egy nagy tragédia.
Hiszen azon kívül, hogy Casso szó nélkül szakított velem, és most szünetekben mégjobban nyomulnak rá a lányok, még bőven van mit sorolni.
Pedig ez önmagában is elég rossz.
Gondolok például arra, hogy Napsugár múlt héten karambolozott, mert valami hülye barom belehajtott a kocsijába. Hál' Istennek nem lett nagy baja. Mármint Sugárnak.
Laci és Dani között egyre nagyobb az ellentét, rendszeresen beszólogatnak egymásnak, bár ez inkább Danira jellemző. Meg persze Lili kedves barátja mindig résen van, hogy Laci mikor megy el a közelben, akkor pedig feltétlenül le kell smárolnia Lilit, mert anélkül megáll a világ, plusz tegnap Enikő és Lili között emiatt egy kisebb vita tört ki.
Ez úgy történt, hogy Lili kitalálta a tutit, miszerint piercingje lesz, a haját pedig levágatja rövidre, természetesen ezt is Dani volt barátnői miatt, akik hasonlóan néztek ki, Enikő pedig újra megjegyezte Lilinek, hogy szerinte rossz hatással van rá Dani, és hogy ha jót akar magának, akkor szakítson vele.
Erre viszont Lili brutálisan megsértődött, azóta is alig szól Enikőhöz.
A Cassoval való viszonyunk semmit nem javult, továbbra is kerüli a társaságomat, és nem mondhatnám túl kedvesnek a megnyilvánulásait, mivel még mindig
haragszik rám.
Na, mindegy. A beszámolóról most ennyit.
Az első óránk az imádott angol volt, amire egyébként most kivételesen illett az "imádott" jelző, ugyanis Kocsis hiányzott, és helyettesítés volt.
A helyettesítő tanár megengedte, hogy azt csináljunk, amit akarunk a telefonozáson kívül, csak az a helyünkön történjen és csendben, mert dolgozatokat javít.
- Még mindig haragszol rám, ugye? - kérdeztem halkan.
- Ja - bólintott Casso. Erre valahogy számítottam.
- Szuper - sóhajtottam - Bárcsak megmagyarázhatnám - mondtam leginkább magamnak lehangoltan.
Casso természetesen nem válaszolt. Hát, akkor ennek a beszélgetésnek kicsengettek.
Szünetben Laci egy pár a-s lány társaságában ücsörgött.
- A menő srác a csajokkal beszélget, ugye? - szólt oda Dani. Ó, hogy nekem mennyire elegem van belőle.
Egyébként is, ki beszél ilyen stílusban?
- Felrúgjalak? - vágta rá Laci lazán - Nincs jobb dolgod, mint engem basztatni, de most úgy őszintén? - kérdezte lenézően.
- De van - bólintott, majd befejezte a mondatát, hogy "például Lilit"... khm. Na, ezt inkább hagyjuk is.
- Akkor menj, és csináljátok egész nap - intett neki vállat vonogatva, majd hátat fordított neki és visszaszállt a beszélgetésbe.
Szegény Laci. :(
Órák után lesétáltam a lépcsőn a titkárságba, hogy leadjam a jelentkezési lapot a sulis nyári táborba. Már várom.
Otthon Napsugár közölte velem, hogy ez így nem mehet tovább, túl kell lépnem Casson, vagy legalábbis úgy csinálnom, de siralmas, ahogy festek. Tessék, ezt megkaptam.
Úgyhogy megbeszéltük, hogy holnap elmegyünk venni nekem egy pár cuccot.
Őszintén? Már rám férne.Mai nap - 5/3: Napsugár mindig képes talpra állítani és egy kis lelket önteni belém. :)
YOU ARE READING
Egy pillanat, és összetörtem | "𝘿𝙚𝙟𝙖 𝙫𝙪..." 2. évad
Teen Fiction"Alig tudtam elhinni, hogy ez velem történik." "Miért kellett ennek megtörténnie velem?" ******************************* Leni az előző beteltével új naplóba kezd. Év elején megérkezik az új osztálytárs, az amerikai Jennifer White. Könnyen megkedvelh...