36. TikTok

3.2K 220 11
                                    

November 16. (szerda)
A mai napon fél nyolckor keltem (nem az én hibám, hogy hullafáradtan a "szundi" helyett a "fogd be" gombot nyomtam az ébresztőn), úgyhogy gyorsan magamra kaptam a fekete csőfarmerem és a bordó kapucnis pulcsimat. A hajamat gyorsan kifésültem, majd felkaptam a táskám, felhúztam a sötétbordó bakancsomat és a fekete steppelt kabátomat, majd elrohantam a sulihoz.
Óra negyvenkilencre értem be, amit a portás nem túl kedvesen meg is említett nekem, majd felszaladtam a terembe.
Angolóra után beültünk matekra.
- Ne haragudjatok, amiért ilyen későn szólok, tudjátok, az elmúlt napokban rengeteg teendőm volt, kiment a fejemből... - kezdte Horváth. Érdekelne, hogy ha mi sok házit kapunk délutánra, vajon nekünk is el van nézve, ha elfelejtünk pár dolgot? - ... szóval pénteken lesz egy csapatos matematika verseny. A nevezési díja 1000 Ft, négyfős csapatok kellenek csapatnévvel, a verseny pedig fél négykor lesz megtartva a szomszéd iskolában - hadarta el gyorsan - Jelentkezők?
Domi azonnal feltette a kezét (ő a legjobb matekosunk az osztályból), majd követte őt Enikő, Lili és bizonytalanul én.
- Rendben, akkor most kapásból megvan egy csapat. Szünetben írjátok fel egy lapra a neveiteket és a csapatnevet, holnapra pedig hozzátok a pénzt - mondta - Most pedig Barnabás, mondd, mi volt a házi feladat.
- A feladatgyűjtemény harminckettedik oldalán a hármas, a négyes és a hatos, a harmincharmadik oldalon a hetes és a nyolcas feladat a-b része - felelt - Mondhatom az elsőt?
- Csak nyugodtan. Tessék - nyomta a kezébe a kék táblafilcet Horváth, majd Barni írni kezdett a táblára.
Duplamatek után következett az imádott nyelvtan és duplafizika, melyeknek átszenvedése után beültem rajzkörre.
- Mivel lassan itt az Advent, a mai órán adventi koszorút kell festeni. Ezt majd folytatjuk jövő héten, utána pedig kiteszem az alkotásokat az aulába. Ezek közül a diákok megszavazhatják a legjobbat. Kezdhetitek - csapta össze a tenyerét Várady.
Rajzkör után a lányokkal elindultunk haza.
- Azok ott meg mit csinálnak? - torpant meg Enikő út közben és oldalra nézett.
Néhány tinilány az egyik póznára kirakott telefonja előtt ugrabugrált, ami azért lássuk be, elég furán nézett ki kívülről.
- TikTok. Hagyjad - legyintett Lili.
- Nagy dolog. Ilyet mi is tudunk csinálni - forgattam meg a szemem.
- Úúú, csinálunk? - lelkesedett be Saci.
- Felőlem - vont vállat Lili, majd elővette a telefonját és gyorsan letöltötte az alkalmazást.
A felhasználónevünk "nestea4" lett (mert pont jegestea volt a kezemben), a becenév pedig "Neszti". Haha... tudom, jobb, ha nem ötletelek ilyen hülyeségeken. :)
- Ez az effekt tök jó! Maradjon ez - kérlelt Saci.
Igazából csak másfél órát ökörködtünk el azzal a szerencsétlen musical.ly-vel (elnézést, TikTok-kal), de azért mindenesetre vicces volt. :)

Mai nap - 5/5: jópofa. :)

Egy pillanat, és összetörtem | "𝘿𝙚𝙟𝙖 𝙫𝙪..." 2. évadDonde viven las historias. Descúbrelo ahora