Február 23. (csütörtök)
- És kik lesznek itt? - kérdeztem Anyutól az asztalra könyökölve.
Mivel korábban keltem a szokásosnál, volt egy kis időnk beszélgetni Anyuval, aki elmesélte a szülinapom programját.
Vagyis ma délutánra egy bulit, vagy inkább összejövetelt szerveztek nekem (amit muszáj volt elmondani, mert itthon leszek, szóval meglepetésbuli kizárva), holnap, a szülinapomon pedig a nagycsaláddal ünnepelünk meg Brazíliában.
- Az osztálytársaid, mármint, akiket kedvelsz, Napsugár, Heni, Lotti és Pityu. De ha akarod, ma délelőtt még elhívhatod a számodra fontosakat - mosolygott rám, majd az órára nézett - Lassan indulnod kéne - figyelmeztetett, mire befejeztem a készülődést és elindultam a suliba.
Első órán, nyelvtanon röpit írtunk.
- Tanárnő! - jelentkezett Lili - Itt el tetszett írni valamit - mutatott a dolgozatára.
- Ne haragudjatok, csak tegnap siettem és gyorsan gépeltem - látta be Bogdán, mire Casso megbökte a vállam és eljátszotta nekem, hogy ő milyennek képzeli, amikor Bogdán "gyorsan gépel". Két billentyű per óra. Vicces volt. :)
Ezután jött az angol, a matek, a kémia és még jó pár óra, majd lezártuk a napot egy ültetős osztályfőnökivel.
Ééés mivel Kitti távozása miatt megint páratlanul vagyunk (tizenegyen), beültettek a szingli-padba, így most két hónapig nem lesz padtársam. Ne már! :(
Suli után Napsugárral és Anyuval előkészítettük a "terepet" a délutáni bulimra. Csináltunk koktélfalatkákat, melegszendvicset, megterítettünk, előkészítettük a hangszórókat, a törékeny tárgyakat a vendégszobába zártuk... szóval dolgoztunk rendesen. Szerencsére viszont amikor jönni kezdtek a népek, már minden kész volt.
- Ez virsli? De kirááály! - rohanta le Saci a koktélfalatkákat. Még jó, hogy dupla adagot csináltam. ;)
Egy idő után már fájt egy kicsit a fejem, úgyhogy a fürdőbe mentem egy kicsit megmosni az arcom és megnézni, hogy jól nézek-e ki. Mert ez szempont. :)
A felfrissülésem után Napsugár beharangozta, hogy tánc van, úgyhogy ideiglenesen felvette a DJ szerepét és valami "táncos" zenét keresett nekünk.
- Na, gyerünk már! - biztatott minket a nővérem. Eleinte nem igazán szándékoztunk megmozdulni, úgyhogy felráncigálta Pityut táncolni, így már többen is "mertek" csatlakozni. És a végén én is, ami nagy szó! :D
Nem sokkal később jött az ajándékozás. Tök jó ajándékokat kaptam. :)
- Én majd holnap - vigyorgott rám Napsugár. Izgatott vagyok. :)
Mindenkinek megköszöntem az ajándékokat, majd folytatódott a buli.
- Torta van! - szólt mindannyiunknak Saci.
Meggyújtottuk az egyes és a hatos gyertyákat (nem, nem hatvanegy éves lettem, akármilyen hihetetlen, hahaha), majd kívánnom kellett.
Szerintem nem kell leírnom a kívánságom, mert nyílt titok az egész.
Na, de mindegy is.
Miután leszedtük a gyertyákat a tortáról, eljött a vágás pillanata. Tütütütűűű... kár, hogy nem lehet drámai akkordokat mellékelni egy naplóba... sokkal jobb lenne... :)
- Akkor most ezt levágod, és a többi az enyém? - kérdezte Laci, amint kivágtam neki az első szeletet.
- Majdnem - vigyorogtam rá, miközben átraktam a "fejadagot" a tányérjára.
Torta után (epres) mindenki lelassult egy kicsit, mivel totálisan degeszre ettük magunkat, úgyhogy a szőnyegre ültünk és beszélgettünk.
- Felelsz vagy mersz? - dobta fel az ötletet Barni.
- Szerintem legyen inkább "én még soha..." - mondta Domi, majd gyorsan elmagyarázta a szabályokat. Vagyis valaki mond egyet, pl. "én még soha nem ettem homárt", és aki ezzel szintén így van, az az eredeti játékszabály szerint inna egy felest, de ezt módosítottuk (mármint mi, lányok, a fiúknak egész szimpatikus volt a dolog).
- Én még soha nem csókolóztam - vallotta be Barni.
- Hát haver, szerintem ezzel egyedül vagy - veregette meg a hátát Pityu, mire mindannyian felnevettünk.
- Nem egészen - mosolyodott el Lili, majd az eseményeket árgus szemmel figyelő kishúgomra mutatott. Igaz. :)
A "bulinak" nem sokkal később vége lett, de persze nem engedtem el senkit, csak ha legalább egy öt percet segített takarítani. Cseles, tudom. :)Mai nap - 5/5: egész gyorsan kész lettünk így! A délután viszont nagyon jó volt. :D
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egy pillanat, és összetörtem | "𝘿𝙚𝙟𝙖 𝙫𝙪..." 2. évad
Ficção Adolescente"Alig tudtam elhinni, hogy ez velem történik." "Miért kellett ennek megtörténnie velem?" ******************************* Leni az előző beteltével új naplóba kezd. Év elején megérkezik az új osztálytárs, az amerikai Jennifer White. Könnyen megkedvelh...