Szeptember 2. (péntek)
- Sziasztok - léptem oda a suli előtti társasághoz - Jennifer?
- Még nem jött meg - nézett fel a telefonjából Casso, majd újból lehajtotta fejét, hogy tovább nyomkodjon. Klassz.
Ma sem fogjuk a legromantikusabb pillanatainkat megélni.
Őszintén, nem tudom hova tenni, hogy mi ez a távolságtartása, akkor sem, ha három hónapja találkoztunk utoljára.
Jenni első óra közepén érkezett meg.
- Jennifer! Értem, hogy még nem szoktatok át, főleg te, hogy tanítás van, de könyörgöm, az iskola házirendje szerint hét óra ötvenkor már itt kell lenned - szólt rá Szekeres.
- Oké - röhögött fel Jennifer "leszarom" stílusban, majd bevágódott a leghátsó padba, a helyére.
Ebédszünetben a következőképpen ültünk a hatfős asztalnál (ha az asztalfőket beleszámítjuk, nyolcfős): szélül Saci, mellette Ricsi, őmellette Andris, asztalfőn Laci, Andrissal szemben Casso, mellette Jennifer, utána én, a másik asztalfőn pedig Lili (Enikő ma nem jött, mert valami sportversenye van).
Mondom, hogy alakult ki. Először Laci ért be, ő azonnal elfoglalta az asztalfőt. Utána Lili, aki "minél távolabb akart lenni ettől a hülyétől" (Laci felidegesítette :D), ezért a másik asztalfőt választotta. A két oldalára Saci és én ültünk, utána Jennifer leült mellém, Ricsi helyet foglalt a barátnője mellett, Casso a két hely közül - Ricsi mellett vagy Jennifer mellett - az utóbbit választotta, Andris pedig leült a megmaradt helyre.
- Ennek milyen elcseszett állaga van? - bökdöste Jennifer a csokiöntetes piskótakockát röhögve.
- Nemtom, de én eszek hozzá koviubit - állt fel Laci, aki mindig hord magával pár darab kovászolt uborkát (?) befőttesüvegben.
- Kovászolt ubi és piskótakocka csokival? Normális vagy? - pislogott Lili.
- Nem mindegy? Egy helyre megy - vont vállat Laci.
- Persze, csak nem egy időben - vágta rá Lili. Ott a pont.
Az utolsó óránk rajz volt Lauval.
- A mai első órán lefestitek a legjobb nyári élményeteket. Óra végén osztályzom - mondta, majd nekiláttunk a festésnek.
Óra közepén Andris jelentkezett.
- Tanárnő, cserélhetek vizet? - kérdezte.
- Persze - bólintott Lau, mire Andris elindult ki a teremből - Hova mész?
- Vizet cserélni.
- Itt bent is van csap.
- Azt tudom, de kint több a hélium a vízben - kamuzott.
- Milyen hélium? - fordult hátra Lili értetlenül.
- Hákettőó. A "h" a hélium, nem? - bizonytalanodott el.
- Jézusom - forgatta a szemeit Lili.
Ezen mind jól szórakoztunk. :)
Szóval kábé így telt az első tanítási napunk.
- Hol laktok? - kérdeztem Jennifertől tanítás után, a suli előtt.
- Arra - mutatott Jenni az otthonunkkal ellentétes irányba.
- Értem - bólintottam - Szia.
- Szia.
Ennyi volt a mai.Mai nap - 5/?: összegezzünk. A Rilta (Ricsi+Sarolta) és a Lali (Laci+Lili) tökéletesen el van, és nagyon cukik. Casso pedig... nem is tudom. Elbizonytalanodtam. Ha voltak egyáltalán, az irántam való minimális érzelmei a jelek alapján teljesen elmúltak, nem nagyon beszélünk, egész nyáron alig beszéltünk, így most már csak egyszerű barát vagyok, rosszabb esetben csak osztálytárs, de ne siránkozzunk, végül is aki a kevéssel be nem éri... na jó, kit akarok átverni? Rosszul érint, tényleg. Az egészet nem értem.
CZYTASZ
Egy pillanat, és összetörtem | "𝘿𝙚𝙟𝙖 𝙫𝙪..." 2. évad
Dla nastolatków"Alig tudtam elhinni, hogy ez velem történik." "Miért kellett ennek megtörténnie velem?" ******************************* Leni az előző beteltével új naplóba kezd. Év elején megérkezik az új osztálytárs, az amerikai Jennifer White. Könnyen megkedvelh...