,,Fajn, tak tomu tedy říkám plán!" rozkřikla jsem se na muže, stále sedícího na mé posteli.
,,Pokud máš lepší, sem s ním," odpověděl Severus chladně.
V jeho onyxových očích se ale chlad nezračil. Pokud bych ho tak dobře neznala, řekla bych že se bojí. Ale to byl přeci nesmysl že? Severus Snape se ničeho nebojí.
Nebo ano?
,,Skuzme vymyslet plán při kterém oba nechcípnem." Poslední slova jsem na něcho zasyčela jako velice naštvaný had.
,,Mám hodinu," zavrčel Snape, ,zkus ho vymyslet sama."
A tak jsem přemýšlela.
Přemýšlela jsem když opoušťel můj pokoj, když jsem o půl hodiny nato opustila svůj pokoj i já, když jsem zahájila další hodiny OPČM dokonce i když Goyle omylem vyčaroval proud vody který zaplavil polovinu učebny.
Ale na nic jsem nepřišla.
Utopíme se.
Harry Potter se snažil zachytit můj pohled.
No jistě. To co se odehrálo ve Velké síni se muselo rychle rozkřiknout a Harry byl jediný kdo ví jaký je můj patron.
Ignorovala jsem jeho pohled a snažila jsem se soustředit na probírané téma.
,,Karkulinky jsou drobná stvoření-" zasekla jsem se.
,,Jsou to drobná stvoření-" nádech a výdech. Jen klid nic se přece neděje.
Až na to že děje.
,,Přečtěte si stranu padesát," řekla jsem nakonec.
Co se to semnou sakra děje? Nikdy jsem se nebála hrozeb, vždy jsem dokázala zachovat chladnou hlavu, udržet si pořádek, klid, kázeň, vyrovnanost.
Zvonek ohlašující konec hodiny se rozdrnčel.
Studenti málem utíkali ze třídy, samozdřejmě kromě Harryho.
Jako vždy.
Nic neřekl, je stál a upíral na mě dva zelené smaragdy.
,,Chceš to vědět?" zeptala jsem se ho nakonec.
Harry horečnatě pokynul hlavou.
,,Lepší bude, když ti to ukážu," rozhodla jsem nakonec a jedním gestem ruky mu naznačila, aby mě následoval.
***
Brumbál nám ochotně přenechal svou pracovnu.
Harry vypadal opravdu zmateně, když jsem v rohu místnosti odhalila velkou mísu tekutého plynu.
,,Tohle jsou mé soukromé vzpomínky pane Pottere, proto bych byla ráda kdyby o nich do zítřka nevěděla celá škola."
,,Jasan," vyhrkl Harry.
,,Než vám ukážu tu jednu konkrétní vzpomínku, musím vám říct jak to celé začalo."
Harry přitakal a posadil se na schůdek.
,,Narodila jsem se jisté čarodějce Malyson Abanové. Byla to jedna z čelnů tehdejšího odboje proti ... Pánovi zla. Hrdě se k protestu hlásila a nebála se vystupovat veřejně.
Smrtijedi po ní samozdřejmě vytrvale pátrali a kvůli mému bezpečí, mě má matka nechala v pěstounské péči paní Broomové. Paní Broomová mě vychovávala a když to bylo jen trochu možné, chodila mě má matka navštěvovat.
Když jsem dostudovala Bradavice, pár let jsem se s ní nemohla spojit. Trvalo to vážně dlouho, ale jednoho dne se u mě ukázala sova s pozvánkou. Šla jsem na určené místo a tam mi členové odboje zdělili, že mou matku Smrtijedi konečně našli.
Severus jako bývalý Smrtijed, stále udržoval vstahy s ostatními a podle všecho byl přítomný u vraždy mé matky. Nevím. Nikdy jsem se ho na detaily nevyptávala, jen vím že trpěla.
Můsíš pochopit jak strašně mě to pokořilo a jak moc jsem se chtěla pomstít ikdyž jsem svou matku moc dobře neznala.
Společně s odbojem jsem vymyslela plán, převlékla jsem se za Smrtijeda a společně se Severusem jsme pronikli až do k nim."
Harry chápavě pokývnul hlavou.
,,Dobře, teď ti tedy ukážu zbytek."
***
*Aivi*
ČTEŠ
*Láska Učitelská* ✔
ФанфікиJakožto dlouholetá studentka a jedna z nejlepších absolventek kterou Bradavice kdy měly, ucházim se tímto dopisem o místo učitelky Obrany proti černe magii. Mé uspěchy z předešlých let a mé známky z NKU a SOV doufám mluví za vše. S pokorou se loučí...