Na, kezdődik/Liza

4.3K 162 5
                                    

- Rendben akkor készüljünk egy új életre, új testvérekkel.
- Na ez a beszéd hugi!

*Két nappal később*

Ma érkeznek az új testvéreink. Már kezdek hozzászokni a gondolathoz. Mivel van két vendég szobánk ezért a fiúk azt kapják meg.Mind a kettő a mi emeletünkön van. A szobák pont olyanok, mint a mieink.Mindegyik hatalmas, nyílik belőlük egy fürdő és egy gardrób. Ja, ésmindegyikhez tartozik egy erkély. Egyedül az elrendezés és a falak színe más.Míg az én szobám halvány rózsaszín fehér francia ággyal és fehér bútorokkal.Addig Maja szobája halvány lila, szürke bútorokkal és szürke francia ággyal.Márké pedig világos barna, sötét bútorokkal és ággyal. A fiúk szobája, ugyanolyan. Egyedül annyi a különbség, hogy az egyikükkel közös teraszom lesz,csodás! Az ajtókon van kinn egy kis tábla, amin a nevünk van. A fiúknak iscsináltattunk csak nem rajtuk ki, mert ők választják a szobájukat. A nagyelmélkedésemből anyu ordibálása zökkentett ki. Ideje lemenni, megjöttek a fiúk.Mire leértem (természetesen utolsónak). A fiúk egy-egy bőrönddel álltak azajtóban. Semmi különbség nem volt köztük. Azt leszámítva, hogy míg az egyikükcsak fehéret, a másikuk csak feketét hordott. Nagyon vonzóak voltak. Nem értettem,hogy a fekete ruhás miért van a nyár közepén is pulcsiban.
- Noel, Geri! Gyertek be!
- Köszönjük! - mondta a fehér ruhás. A fekete meg csak benyomult és csak ennyitkérdezett.
- Merre van a mosdó?
- Geri! Baszki most jöttünk talán köszönni is kéne!
- Bocsánat! - mondta nem túl megbánóan. - Sziasztok, Geri vagyok. Merre van amosdó?
- Egyenesen a folyosó és jobbra. - válaszoltam nem túl barátságosan.
- Kösz -nyögte oda Geri és el is ment. Ohm...oké... Ez furcsa volt.
- Bocsánat a testvérem miatt egy kicsit megrázta a szüleink halála. Amúgy Noelvagyok, és én vagyok a fiatalabb. - Huh ez a fiú egy nyaligép. De komolyan, fhude utálom az ilyet. Inkább akkor maradjon meg magának!
- Semmi gond, engem nem zavart! - vakkantottam oda- Anyu mehetek végre? Van egycsomó elintézni valóm, megígértem Nórinak, hogy elmegyünk moziba és vásárolni!
- Lizi, a fiúk ma jöttek nem vinnéd őket is magaddal, hogy megismerjék avárost?
- Anyu nem vagyok bébicsősz! Ez a csajos napunk nem fogja az ikrek jöveteelszúrni!
- Nyugi kislány, úgysem akartam menni. Inkább kipakolnék. - na ez is megjött.
- Először is ne kislányozz! Másodszor miért nem fulladtál bele a WC- be?!
- Hugi ilyet nem kívánunk másnak!
- Leszarom. Ne viselkedjen úgy, mint egy kibaszott királyfi. Nincs hozzá joga!

Mostoha ikrek /Befejezett/Where stories live. Discover now