Az előző rész tartalmából:
És már ott is voltunk a kórházban, kipattantam a kocsiból, és végig Liza hordágya mellett mentem miközben bevitték. Felvitték az emeletre, és hívtak egy orvost is hogy azonnal megtudják vizsgálni.
Geri
Lizát, bevitték egy fehér szobába, és amikor mentem volna be én is közölték, hogy nem mehetek majd, ha megvizsgálták. Mire kész lettek Eszterék is ide értek.
- Jézusom, Geri mi történt? -rontott egyből nekem Eszter.
- Liza egyszer csak felhívott az este, hogy nem tudja hol van és menjek el érte. Majd kiderült, hogy Máténál van. Én meg elmentem érte. És amikor oda értem nem is gondolkodtam csak elkezdtem ütni Mátét. Liza pedig megpróbálta megakadályozni, hogy a sürgősségire juttassam a srácot. Majd, amikor elkapta a kezem, a földre zuhant és beverte a fejét majd elájult. Azonnal hívtam a mentőket és most nem tudom mi van mert senki nem mond semmit.- Várj! Az a Máté, akivel Liza ma koncertre ment?
- Igen - feleltem furcsán
- De akkor miért rabolta volna el. Mátéék régi barátaink, és Liza, hogy nem ismerte fel, hogy hol van. Nagyon sokat voltunk ott.
- Másik város és másik ház volt, ráadásul sötét is.
- Én ezt akkor sem értem.
- Ha Liza felkel majd elmagyarázza mi történt.Pár perc múlva ki jött az orvos, és elmondta, hogy nincs semmi komoly baj, csak egy kis agyrázkódás. És mivel Liza felkelt bementünk hozzá.
- Szia Kicsim. - ment oda hozzá Eszter és homlokon puszilta a lányát. - Hogy érzed magad?
- Sziasztok. Jól vagyok köszi.
- Mesélj el mindent - kérte az anyja - Tudnom kell mi történt, beszélnem kell a családjukkal erről. Nem fordulhat ez elő még egyszer.Liza rám nézett. Láttam a szemében, hogy tétovázik, azon, hogy mégis miképp mondja ezt el. Végül megemberelte magát és elmesélt mindent a koncert estéjéről.
- Rendben, mindenképp beszélni fogok velük. Mert ez nem volt rendjén, nem is értem Máté ezt, hogy gondolhatta.
- Csak fáj neki az apja elvesztése, anya.
- Tudom kicsim, de ez akkor sem megoldás. És ha legközelebb nem téged rabol el, hanem Maját?
- Nem lesz legközelebb. Megbeszéltünk mindent, kérlek ne csinálj balhét.
- Nem lesz semmiféle balhé, de beszélnem kell velük akkor is. Sajnálom Liza, tudom, hogy nem szeretnéd, de ez a helyes eljárás.
- Tudom anya. Megtudnád légyszíves kérdezni az orvost, hogy mikor mehetek haza?
- Persze kicsim, azonnal jövök. - egy puszit nyomott a lánya a fejére és kiment megkeresni az orvost.Mindenki csak csendben ült, senki nem tudta mégis mit kéne mondania. A percek lassan teltek, és kezdett nyomasztóvá válni a helyzet amikor az orvos és Eszter visszajöttek.
- Látom jobban érzi magát, remek.
- Igen, teljesen jól érzem magam. Mikor mehetek haza?
- Még elvégzünk egy gyors rutin vizsgálatot és már mehetnek is haza. - nézett végig a 6fős társaságon.
- Rendben, mikor lesz a vizsgálat?
- Hát gondolom minél hamarabb menne innen, szóval, ha gondolja el is kezdhetjük.
- Rendben, én készen állok. - az orvos elő vett a zsebéből egy kislámpát és bele világított Liza szemébe, majd megkérte kövesse a szemével.- Úgy néz ki, hogy csak egy kisebb agyrázkódás. Ha gondolja haza mehet. Viszont mindenképp pihenjen és egy pár napig ne menjen iskolába - és adott Lizának egy igazolást. - és mindenképp kerülje a nagyobb izgalmakat. Ha bármi nagyobb jellegű panasz van, azonnal jöjjenek vissza.
- Köszönjük, doktor úr.
- ViszlátAz orvos kiment, mi pedig szépen lassan összeszedtük magunkat és elindultunk haza.
YOU ARE READING
Mostoha ikrek /Befejezett/
RomanceA nevem Szabó Liza, a bátyámmal Márkkal, a húgommal Majával és az anyukámmal élek. Apukámat soha nem ismertem. De egy nap 3 idegen jelenik meg nálunk és az égesz életünk fenekestül felfordul....