Utazás/Geri

3.9K 154 0
                                    

- Hugi ilyet nem kívánunk másnak!
- Leszarom. Ne viselkedjen úgy mint egy kibaszott királyfi. Nincs hozzá joga!

Geri

Az élet akkora egy kibaszás. Anyuék halála nincs 2hete de minket már küldenek is egy új családhoz! Hát remek. Persze Noel örül neki, imád új embereket megismerni, én meg legszívesebben sikítva a falnak rohannék az új család gondolatától. Ja, ha már az új családnál tartunk, lesz egy húgunk Maja, aki 13, egy bátyánk, aki 20 és Márknak hívják! De komolyan az minek lakik itt?! Menne egyetemre! Na igen és most jön a legjobb lesz egy ,,ikertesónk", aki ugyanúgy 16 mint mi és Lizának hívják. Ja és mellesleg tényleg az ,,ikrünk" le csekkoltam pont az nap született, mint mi.
- Geri gyere már! Indulunk! - na szuper ez persze mindig figyel arra, hogy időben érkezzünk mindenhova!
- Noel! Hagyjál már! Majd megyek később! - attól függetlenül, hogy ikrek vagyunk nem hasonlítunk. Kivéve persze hogy egymás hasonmásai vagyunk. De a viselkedésünk teljesen más. Noel jó tanuló és betartja a szabályokat. Ezzel szemben én jó, hogy nem bukok meg és nem igazán vagyok szabály követő.
- Nem, Geri egyszerre megyünk. Légyszíves egyszer vegyél figyelembe másokat is!
- Jól van már megyek na! - vettem volna fel a sporttáskám de megláttam a kezem. Basszus, kell egy pulcsi, valószínűleg nem tenne jó benyomást, ha azt látnák, hogy a fél alkarom fel van vágva. Igen amikor a szüleink meghaltak egy kicsit depressziós lettem és megpróbáltam megölni magam. Gyorsan előkaptam egy pulcsit az egyik táskából és mentem is le.
- Na végre, hogy itt vagy, azt hittem soha nem indulunk el. - beraktuk a kocsiba és indultunk is.

Mostoha ikrek /Befejezett/Where stories live. Discover now