- Jaj, Noel ne balhézz. Fogadd el hogy nem kapsz és kész. -mondtam neki kicsit ingerültebben mint akartam. De most ezen mit kell balhézni??
Liza
Mivel két hét múlva suli, ezért Nórival először egy írószerbe mentünk bevásárolni a sulira. Aztán az egész plázát végig jártuk és egy csomó új ruhát vettünk. De aztán az egyik boltban összefutottunk Nóri ikertestvérével Barbival. Ez a csaj egy csődtömeg. Hiába ikrek és néznek ki ugyanúgy, nem hasonlítanak. Nóri divatos, menő és nem igazán jó tanuló. Barbi egy lúzer elég gáz stílussal és egy stréber. Én nem értem, hogy két testvér (ráadásul ikrek) hogy tudnak így különbözni. Na miután ebben a boltban. Késznek nyilvánítottuk magunkat az új tanévre. Felhívtam anyut, hogy jöjjön értünk mert egy kicsit sok lett, amit vettünk. Anyu nem túl boldogan, de eljött értünk. Miután haza értünk ki pakoltam a cuccokat, amiket vettünk. Először a ruhákat a szekrénybe, ami meg már nem kell azokat bele raktam egy zsákba és majd elviszem egy segély központba a rászorulóknak. Sokan azt hiszik, hogy egy buta, önző kis liba vagyok. És hogy nem érdekel a többi embert, pedig nem így van. Nagyon sokat önkénteskedem. 13 éves korom óta csinálom és nagyon szeretem. Jó látni, hogy az embereknek örömet okozok. Minden nyáron különböző segély szervezeteknek segítek, megyek árvaházakba. Év közben pedig ezeknek a helyeknek gyűjtők adományt és ruhákat meg játékokat. Tehát vissza a pakolásra. Miután a ruhákkal végeztem a tancuccokat is kipakoltam. Miután ezzel végeztem az szóltam Majának és Márknak, hogy ők is szedjék össze a cuccaikat mert holnap elviszem őket. Na és ekkor eszembe jutottak az ikrek. Gyorsan nekik is szóltam. Egy kisebb vita után sikerül rá vennem őket, hogy összeszedjenek pár cuccot. Anyunak már nem is kellett szólnom mire leértem a lépcsőn az utolsó zsákkal is ő is oda rakta a sajátját. És mint minden évben idén is elmondta milyen büszke rám ezek miatt a dolgok miatt. Persze ezt nem azért csinálom, hogy figyeljenek rám vagy hogy valakit büszkévé tegyek. Azért csinálom mert szeretem. Jó látni az emberek arcát amikor segítek.
YOU ARE READING
Mostoha ikrek /Befejezett/
RomanceA nevem Szabó Liza, a bátyámmal Márkkal, a húgommal Majával és az anyukámmal élek. Apukámat soha nem ismertem. De egy nap 3 idegen jelenik meg nálunk és az égesz életünk fenekestül felfordul....