Az ősz ellenére meleg volt az idő, rajtam mégis pulcsi volt a többiekkel ellentétben.
*A suliban*
A suliba gyorsan oda értünk, jó lehet ez azért is van mert Liza úgy hajtott, mint egy örült. Én még lányt nem láttam így vezetni. Amikor néha kölcsön kaptam Noeltől a kocsit mindig sikítoztak, hogy hajtsak lassabban. De ez csaj úgy vezetett, mint egy eszelős, a kanyarokat élesen vette be, nem érdekelte, ha piros a lámpa, egy gyors körül nézés után ment is át rajta. Így vagy 15 perccel hamarabb értünk be a suliba, mint vártam. Amikor Liza megállt egy hatalmas épület előtt azt hittem rosszul látok a Kennedy magániskola előtt álltunk. Ez egy nagyon híres suli, és nagyon jó az oktatás (nem mintha nekem ez fontos lenne). Viszont azt tudom, hogy nem egy olcsó dolog ide járatni a gyereket. Eszter meg rögtön 3at küld ide. Gondolom Maja is ilyenbe jár csak az általános fajtába.
-Geri, kiszállsz végre vagy hozassak vörös szőnyeget? - zavart meg a bámészkodásomban Liza.
-Meg tennéd? Jó lenne köszi. -vágtam rá, majd kiszállva a kocsiból bevágtam magam mögött az ajtót.
- Lizi, köszi, hogy elhoztál minket, esetleg megt...
- Először is nem Lizi, hanem Liza. Te még véletlenül sem becézel. Másodszor akadj már le rólam Noel, nem vagyok a gyámod, vagy a személyzeted, hogy ide-oda kísérgesselek.
- Jó, nem kell így felkapni a vizet. - azzal Noel oda vonult mellém
- Szerinted miért ilyen bunkó velünk?
- Nem is tudom, talán mert egyik napról a másikra lett két "testvére". Vagy talán azért, mert egy elkényeztetett kis liba, és nem bírja elviselni, ha nem körülötte forog minden. - vágtam rá kapásból. Szerintem inkább a második verzió a helyes, gazdag szülő, elit magánsuli, menő ház, ruhák, autók. Mindene megvan és csak egyet kell hozzá csettintenie. Ahogy elkezdtem befelé sétálni éreztem magamon a kíváncsi tekinteteket. És már tudtam is mire gondolnak, még ha nem is mondták ki. "Miért van pulcsiban, ha ilyen meleg van?". "Ki ez az új srác?". "Miért van itt, nézd van még egy belőle!". "De nem is olyan csak az arca, amúgy teljesen más!". Mindig ezek a kérdések, már megszoktam, most mégis valahogy idegesít.
YOU ARE READING
Mostoha ikrek /Befejezett/
RomanceA nevem Szabó Liza, a bátyámmal Márkkal, a húgommal Majával és az anyukámmal élek. Apukámat soha nem ismertem. De egy nap 3 idegen jelenik meg nálunk és az égesz életünk fenekestül felfordul....