A döntés/Liza

1.6K 70 3
                                    

Az előző rész tartalmából:

- Mégis mi? Az hogy nem gyilkoljuk egymást? Ennyire hiányzik srácok? - nézett végig rajtuk nevetve Liza.

Liza

Vacsora után felmentem a szobámba és megint valami filmet kerestem. Már éppen találtam is egyet, ami nagyon érdekesnek tűnt. Amikor csipogott a telefonom. Felálltam az ágyról és oda mentem az író asztalomhoz a telefonomért. Geri üzent...
Na jössz filmezni?

Menjek?

Hát, ha érdekel a vége akkor mindenképp

Pedig találtam egy tök érdekesnek ígérkező filmet

Kár pedig lassan indítom és rendeletem pizzát is

Geri most ettünk vacsorát, hogy lehetsz te már megint éhes?

Ez pizza Lizi, ezt akkor is lehet enni, ha nem vagy éhes.

Oké ebben van igazság. Tudod mit? 3perc és fent vagyok én is. Addig csinálj popcornt is.

Igenis asszonyom, már intézem is

Kicsit furcsálltam, hogy Gerire így rájött ez a közös filmezés. De tetszett az ötlet, szerintem ő is bele fáradt abba, hogy folyton harcolunk egymással. Jó érzés volt békében lenni. Már csak egy valakivel kéne beszélnem és ő nem más, mint Noel. Végig sétáltam a folyosón egyenesen a szobájához, megálltam az ajtó előtt és bekopogtam. Sokáig nem volt válasz, már indultam volna is Gerihez a mozi szobába, amikor kinyílt az ajtó és megjelent Noel egy szál törülközőben.
- Szia -nézett rám furcsállva - Mit keresel itt? - Teljesen olyan volt Geri, leszámítva, hogy nem volt annyira kigyúrva ő csak szálkásan volt izmos. Továbbá neki nem volt vágás a karján. Iszonyú jól nézett ki.
- Hahó, Liza! Mit szeretnél?
- Ooo jaa, bocsi. - ráztam meg a fejem, hogy kimenjenek belőle ezek a gondolatok. - Szóval csak beszélni szerettem volna veled. De látom most nem alkalmas. Majd visszajövök.
- Figyelj, gyorsan felkapok valamit és aztán beszélhetünk. - fordult volna vissza a szobába. Amikor elkaptam a karját. Rá nézett a kezemre, majd a szemembe, majd újra vissza a kezemre. Mire én gyorsan visszahúztam a kezem.
- Az a helyzet, hogy megígértem Gerinek, hogy befejezzük a sorozatot, amit elkezdtünk. Ha utána visszajövök az neked jó?
- Persze, gyere majd nyugodtan.
- Rendben. Akkor addig is szia.

Elindultam vissza felé a folyosón, egyenesen a mozi szoba felé. Beléptem az ajtón, de senki sem volt ott.
- Geri, itt vagy?
- Aha, éppen csinálok még kaját. Mindjárt ott vagyok.
- Okés. És hogy hogy újra velem akarsz lógni, és sorozatot nézni?
- Hát vacsora előtt is jó volt, meg ma valahogy egész jól elbeszélgettünk. Talán meg kéne tartani ezt a jó szokásunkat. Vagy szerinted nem így van? - mondta miközben visszajött a terembe.
- Igen szerintem is. Na akkor fejezzük be, már csak 2 rész van.
- Na akkor hajrá. - és ezzel el is indította a következő részt

Miután megnéztünk én visszamentem a szobámba és ő is az övébe. Gyorsan elmentem fürdeni, felvettem a pizsamámat és elindultam Noel szobája felé, hogy beszéljünk.

Mostoha ikrek /Befejezett/Where stories live. Discover now