*Az előző rész tartalmából:*
Miután megnéztem a filmet. Bekapcsoltam a Tv-t valami érdekes műsor reményében. Ám másfél órával később egy olyan ember hívott fel akire soha nem számítottam, és megváltozott miatta az egész estém.Liza
- Anyuuu! Nem tudod hol van a bőrdzsekim? - kiabáltam le az emeletről. Már szinte teljesen kész voltam, csak a bőrdzsekim hiányzott, amit persze nem találtam.
- Nem tudom, kérdezd meg Maját! - kiáltott vissza anyu.- Szia Maja! - léptem be a szobájába. - Nem láttad a bőrdzsekim? Sehol se találom és már így is késésben vagyok.
- Hali! Azt hiszem lent van a szekrényben. Talán oda raktam tegnap.
- Köszi! - és már mentem is volna, de még utánam szólt:
- Liz, hova mész ilyen ruhában? - végig néztem magamon hátha valami gond van vele, de nem találtam semmit. Fekete magasított derekú farmer, fekete sportcipő, egy fekete-piros kockás ing. Semmit nem találtam, amivel gond lenne.
- Ezt, hogy érted? Valami nem jó?
- Ja nem azért, eszméletlen szép vagy még jó is a ruha.
- Akkor?
- Csak fura, nem nagyon szoktál eljárni, hova mész?
- Koncertre az egyik ismerősömmel. Maja a sminkem is jó ugye? - féltem, hogy elrontottam a füstös sminket, vagy a nagy rohanásban elkenődött.
- Igen Lizi, tökéletes. Na menj mert tényleg elkésel.
- Szia húgi! - és már ki is mentem a szobából.Lerohantam a lépcsőn ezzel majdnem feldöntve Gerit, de nem igazán érdekelt. Gyorsan kikaptam a dzsekim a szekrényből, amikor hallottam, hogy utánam szól:
- Hé, húgi figyelj oda!
- Geri nem vagyok húgod, és bocsi, de sietnem kell.
- Mégis hova mész te ilyen sietve.
- Nem mintha a te dolgod lenne, de koncertre megyek az egyik ismerősömmel.
- Ooo értem, hát jó szórakozást.
- Köszi. Szia!
- Szia! - és ki is nyitottam az ajtót, már léptem volna ki rajta, amikor észrevettem, hogy Geri és Máté egymást bámulják gyilkos tekintettel.- Fiúk miért van olyan érzésem, hogy ismeritek egymást?
- Azért húgi mert így van. Hucker Máté a volt legjobb barátom, és az exem tesója.
- Kocsis Gergő, milyen kicsi a világ!
- Ja, kurvára. Mekkora szerencse, hogy látjuk egymást. - morogta. Na vajon itt mi a fene történt - A ribanc húgodat hol hagytad? Csak nem éppen csalja az éppen ügyeletes barátját? - aú, és kicsit erős volt. Láttam Mátén, hogy megfeszülnek az izmai. Tudtam, hogy nagyon fontos neki Aliz, nem hiszem, hogy ezt figyelmen kívül hagyná.
- Te kis rohadék! Hogy mersz ilyet mondani Alizra?! Soha nem csalt meg, az nem az én bajom, hogy jobban hittél a gyökér tesódnak, mint nekem és Aliznak. Ember szinte mi voltunk a családod!
- Ja igen, el is felejtettem. Persze hogy én vagyok a rossz meg a gonosz mert jobban hiszek a testvéremnek. Igazad van én kerek elnézést, te kis... - na itt leállítottam a vitát, mielőtt a sürgősségin kötnénk ki.
- Na szerintem mi megyünk. Gyere Máté! - és elkezdtem kirángatni az ajtón.- Mi volt ez ott bent? Honnan ismeritek ti egymást, nem is egy városban éltek?
- A kocsiban elmondom, csak kerüljünk innen messzebb mert szarrá verem. - bele egyezően bólintottam, egy elsétáltunk a kocsihoz miután beültünk, egyből felé fordultam.- Most már elmondod?
- Igen. - beindította a kocsit és kihajtottunk a kapun. - Szóval én és Gergő legjobb barátok voltunk mióta az eszemet tudom. Az életünk nagy részét együtt töltöttük, a szüleim elég sokat balhéztak és ilyenkor Alizzal náluk voltunk. Aztán egyszer észrevettem, hogy Geri és Aliz közelebb kerültek egymáshoz és egy idő után bejelentették, hogy együtt vannak. Az elején még örültem neki, mert végre boldog volt a tesóm. - itt nagyot sóhajtott és tudtam, hogy most jön a fekete leves. - Aztán Aliz elkezdett megváltozni, bulikba járt, ivott és romlott a tanulmányi eredménye. Hiába próbáltam vele beszélni nem tudtam, mindig csak azt hajtogatta, hogy el akarom választani Geritől. Ez részben igaz volt, nem tetszett az a lány, aki lett Geri miatt. Mint utóbb kiderült Gerinek sem tetszett, nagyon sokat veszekedtek emiatt. Végül nem tudom, hogy lett vége a kapcsolatuknak, mert elég sok féle verziót hallottam. De elvileg Aliz az egyik ilyen bulin lefeküdt egy másik sráccal, és mint utóbb kiderült nem ez volt az első eset. Geri ezután dobta, és magába zuhant, Aliz volt az első nagy szerelme. Két évig voltak együtt. Miután szakítottak, meghaltak Geri szülei is abban a szőrnyű balesetben.
- Jézusom, de akkor ti most miért utáljátok egymást? Értem, hogy a húgod Geri exe, de akkor is, legjobb barátok voltatok. Jó lett volna, ha ott van mellette valaki. Szinte egyik pillanatról a másikra veszítette el az élete 3 legfontosabb személyét.
- De a húgom mellé kellett állnom, mégis csak ő a családom. - sóhajtott egyet és ezzel le is zárta a beszélgetést.
-De muszáj erről beszélni? Nem azért vagyunk itt, hogy róluk beszéljünk, hanem hogy együtt legyünk, és élvezzük a koncertet.
- Igazad van. - ekkor meg is érkeztünk, kiszálltunk a kocsiból és elindultunk befelé.Már bent voltunk a színpad előtt, a koncertig csak pár perc volt hátra. Mátéval éppen valamin nevettünk amikor elkezdtem furcsán érezni magam. Szédültem egy kicsit, hány ingerem volt és olyan volt mintha kicsúszna alólam a talaj. Még mielőtt ez megtörtént volna elkaptam Máté vállát.
- Máté, ki tudnál kísérni a mosdóba nem vagyok valami jól.
- Persze, gyere. - óvatosan megfogta a hátam és kivezetett a mosdókhoz. Nem igazán voltam magamnál, így akkor tűnt fel, hogy nem a mosdóba vitt amikor már késő volt.Máté kivitt a kocsihoz és beültetett, nem tudtam semmit tenni ellene. A kezeimet ólom súlyúnak éreztem ahogy a lábaimat is. A szemeim elnehezültek és szépen lassan lecsukódtak. És amikor legközelebb kinyitottam őket nem tudtam hol vagyok, és miért vagyok itt. Az első gondolatom az volt, hogy bajban. És nem tudtam kit is kéne felhívnom.
Végül eldöntöttem Gerit hívom, valamiért tudtam,hogy ő tud majd segíteni.
YOU ARE READING
Mostoha ikrek /Befejezett/
RomanceA nevem Szabó Liza, a bátyámmal Márkkal, a húgommal Majával és az anyukámmal élek. Apukámat soha nem ismertem. De egy nap 3 idegen jelenik meg nálunk és az égesz életünk fenekestül felfordul....