A felzárkóztatás

2.9K 115 3
                                    

- Gergő, de szólítson Gerinek. És 2es voltam matekból.
- Rendben neked is köszönöm. Akkor kezdjük is el az órát.

Liza

Miután Nóri és én lemásoltuk a matek házit és Geri is elment. Bejött Békés tanár úr, egyből minden a két gyökér körül forgott. De legalább ő nem volt kíváncsi mindenre, elég lényegre törő volt. Ezután következett egy nagyon hosszú és unalmas dupla matek. Hát igen, nekünk van akkora szerencsénk és élvezhetjük Békés tanárúr matekos hülyeségeit reggel az első két órában. Ti is erre vágytok nem? Tényleg nem? De fura mert én se. Miután vége volt az órának Békés tanárúr oda hívott magához beszélni.
- Liza kérlek gyere ide, valamiről beszélni szeretnék veled.
- Rendben tanárúr, miről lenne szó?
- Noelről és Geriről.
- Nekem semmi közöm hozzájuk tanárúr.
- De igen, tudtommal már veletek élnek. Ezáltal igenis van közöd hozzájuk.
- Rendben tanár úr mit szeretne, mit csináljak?
- Jó lenne, ha segítene nekik egy kicsit, mivel újak rájuk férne egy kis felzárkóztatás.
- Na nem! Bármit csak azt ne, tanárúr én nem bírom ki őket. Kérjen meg mást, mondjuk Barbit. Ő úgyis nagyon jó matekból.
- Nem, te fogod őket felzárkóztatni és erről nem nyitok vitát. Most pedig elmehet.
- Rendben, viszont látásra. - hát ez valami fenomenális. Persze, nem elég, hogy ott kell lakniuk, ahol én. De még foglalkozzak is a tanulmányaikkal. Hát persze, ez az én szerencsém. Miközben dühösen masíroztam végig a folyosón neki mentem valakinek. Hát mit ad isten, pont az egyik ikernek kellett neki mennem, hát hogyne.
- Liza, vigyázz egy kicsit. - jaj, de jó, pont Gerit kellett kifognom.
- Bocs Geri. Nem láttam, hogy itt mész.
- Hé, mi a gond?
- Még te kérded? Miattatok vagyok feldúlt! Fel kell titeket zárkóztatnom matekból. Bár ahogy elnézem a klónod megoldja egyedül is. - bökők fejemmel a szekrények felé. Ahol Noel éppen Barbival beszélget.
- Ja. Megoldja, szóval tudsz rám dupla időt szánni.
- Geri, semmi kedvem veled foglalkozni. Még az eredetileg rád szánt időt sincs kedvem veled eltölteni, nem, hogy annak a dupláját.
- Jó, akkor majd megoldom egyedül! - mondta elég feldúltan. Hát ennek meg mi baja? Inkább örülne neki, azt hittem ő sem bír engem.
- Figyelj otthon ezt meg beszéljük. Viszont most sietek bioszra. Az az egy tárgy, amit még szeretek is. Szóval szia! Suli után várjatok meg, haza viszlek titeket.
- Oké, heló. - hát ohm... Ez egy felettébb érdekes beszélgetés volt. Soha nem láttam még ilyennek ezt a srácot. Olyan volt, mint aki szomorú, és elhagyatott, meg mintha hiányozna neki a törődés. Vagy lehet csak képzelődőm. Annyit vagyok olyan helyen, ahol segíteni kell, hogy már lassan kezdek be golyózni. Éppen időben estem be a biosz terembe és ültem le. Igazából ez egy választható tantárgy, és elég kevesen vagyunk. S legtöbben a tesit választják mert az milyen jó már. Én viszont úgy gondolom, ha már választhatok, akkor olyat választok, amit a jövőmben tudok kamatoztatni. Így lett pont a biológiai. Orvos szeretnék lenni. Azt még nem tudom milyen, de az biztos, hogy műteni szeretnék. Szóval így lett a másik választott tárgyam a kémia. Szóval ezek nagyon jól mennek, igazából a többi is. Pedig szinte alig tanulok.

Mostoha ikrek /Befejezett/Where stories live. Discover now