Első nap/Geri

3.6K 132 0
                                    

Persze ezt nem azért csinálom, hogy figyeljenek rám vagy hogy valakit büszkévé tegyek. Azért csinálom mert szeretem. Jó látni az emberek arcát amikor segítek.

*2 héttel később*

*Geri

Ma van a suli első napja. Sulit kellett váltani mert elköltöztünk. Egy új suli. Új emberek. Új élet. Meg a többi faszság! Egyáltalán nem ilyen, ha az embernek új helyre kell mennie. Megbámulják össze súgnak a háta mögött és kérdésekkel bombázzák. De ha ez nem elég még a tanárok is szét szivatják. Minden órán be kell mutatkozni. És ezt nem csak én unom, hanem az egész osztály. Mert már mindenki egy csomoszór hallotta csak a tanár nem. Ha ennyire érdekli kérdezzen meg a szünetben. Na mindegy. Legalábbis eddig mindig ez volt. Apu munkája miatt nagyon sokat költöztünk, szinte már mindenhol laktunk. De kétszer soha nem voltunk egy helyen. Fél évenként iskola váltás, vagyis általában. Volt, amikor negyed évenként. Hát nem volt túl jó. 10éves korunk óta van ez így. Akkor léptették elő apát. Azóta egy utazás az egész életünk. Na tehát vissza a jelenbe. Ma van az első nap. Eszter azt mondta, hogy ilyenkor csak 3osztályfőnöki óra van megtartva, meg persze az év nyitó. Amikor reggeliztünk, meg kérdeztem mivel megyünk suliba, mert ugye mi mindig tömeg közlekedéssel mentünk. Erre Eszti azt mondta, hogy ma még Lizával megyünk, de ha haza értünk választhatunk egy olyan kocsit amilyet szeretnénk és akkor másnapra már itt lesz és mehetünk azzal. Na ezen egy kicsit meglepődtem. Én nem tudom, hogy Eszti mit dolgozik, hogy mind erre van pénzük. Miután meg reggeliztünk kimentünk a kertbe. Na jó, a kert talán egy kicsit sértő. Ide inkább a birtokszó illik. A kert, vagyis az annak nevezett füves rész hatalmas. Tehát amikor kértünk a kertbe Liza előhozatta. Igen jól halottátok, hozatta. Itt szinte mindenre van ember. Tehát miután Konrád előhozta a kocsit mind beültünk ebbe a kocsiba.

Na jó, amikor megláttam ezt a kocsit nagyon meglepődtem. Ez a kocsi nagyon drága, és nem is lányok szoktak vele járni. Inkább fiúk, de nem baj. Ha mi is választhatunk ilyen kocsit én örülök. Mindig is akartam saját autót. De hiába van meg a jogsim apuék nem engedték. Mert nem tanultam jól. Persze Noel kapott. De mivel apuék az ő kocsijával mentél el azon az estén és az ugye teljesen szét törött ezért ő is másikat kap. Miután beültünk a kocsiba. Aminek az ülései bőrből voltak, és nagyon jó illata volt. Az ősz ellenére meleg volt az idő, rajtam mégis pulcsi volt a többiekkel ellentétben.


Mostoha ikrek /Befejezett/Where stories live. Discover now