Beszélgetés Noellel/Liza

1.8K 77 2
                                    

Az előző rész tartalmából:

Miután megnéztünk én vissza mentem a szobámba és ő is az övébe. Gyorsan elmentem fürdeni, felvettem a pizsamámat és elindultam Noel szobája felé, hogy beszéljünk.

Liza

Bekopogtam és amíg vártam, hogy kinyissa az ajtót gondolkodtam mit is mondjak. Sajnos az ajtó hamarabb kitárult előttem, mint azt vártam. És újra szembe találtam magam Noel tökéletes felsőtestével. Ismét végig mértem, mint mikor először voltam itt és bár az megnyugtatott, hogy most törülköző helyett egy melegítő van rajta, nem hiszem, hogy sokáig tudok majd koncentrálni, ha ezzel kell szembe néznem. Valószínűleg neki is szemet szúrt, hogy csak állok egyhelyben és meg sem szólalok, mivel megköszörülte a torkát.

- Khm...khm... Liza van valami baj? - erre gyorsan felnéztem és a világ legszebb mosolyával találtam szembe magam.

- Nem dehogyis semmi probléma nincsen. Csak ohm... kicsit csodálkoztam, de minden teljesen rendben van. Szóval, ha gondolod beszélhetünk is.

- Persze, gyere csak be és helyezd magad kényelembe. - belépve a szobába nagyon elcsodálkoztam ugyanis minden ugyan úgy volt, mint amikor oda adtuk neki a szobát. Semmi kép a falon, vagy átrendezés és az egész szobában tökéletes rend uralkodott. Majdnem olyan, mint nálam, úgy látszik nem én vagyok az egyetlen rendmániás a házban. A csodálkozásom Noelnak is feltűnt mivel lazán oldalba bökött.

- Mi történt Liza, szellemet láttál?

- Nem csak nem láttam még ilyen rendezett fiú szobát. Meg az is feltűnt, hogy a szoba teljesen olyan, mint amikor beköltöztél, pedig azóta már eltelt egy hónap.

- Hát igen nem tudtam mennyire preferáljátok, ha átrendezem vagy átfestem. A rendezettségről meg annyit, hogy anyu miatt szoktam rá és Geri is. Anyu mindig is rend mániás volt. Vagyis nem annyira, hogy folyton takarított és pakolt, de szerette, ha rend van körülötte.

- Senkit sem zavarna, ha átrendeznéd vagy más színt szeretnél, ez már a te szobád azt csinálsz vele, amit csak szeretnél. A képekkel mi van? Azok sincsenek sehol, azt hittem otthonosabb lenne, ha lenne pár olyan dolog, ami az otthonodban is volt.

- Tényleg nem lenne gond? Mert akkor lenne pár ötletem mit szeretnék és szerintem ezzel Geri is így van. Amennyire láttam ő sem nagyon kezdett még semmit a szobájával. A képek meg nincsenek, nem hívattam elő őket és nem is tudom miket szeretnék.

- Oké, mik lennének az ötletek az átalakításhoz? A képeket, ha gondolod elintézzük egyik nap suli után.

- Benne vagyok, mondjuk hétfőn neked jó lenne? Akkor már mehetsz suliba is ugye? Hát a szobát szeretném átfestetni mondjuk kékes szürkére, az ágy helyére egy fekete bőrkanapét rakni vagy egy fotelt, az ágyat betolni az ajtó mellé a teraszajtóval szembe. A teraszra szeretnék még pár virágot, és ha nem gond a fürdőt és a gardróbot is szeretném inkább kékes szürkében látni.

- Igen a hétfő tökéletes. Ezek a tervek tetszenek, látom magam előtt és szerintem jól fog kinézni. Tényleg tetszik, még beszélek majd erről Gerivel is. Aztán anyuval és ha mindenkinek jó akkor, ha gondoljátok amint lehet kezdhetjük is.

- Köszönöm. De gondolom nem azért jöttél, hogy a szobám átalakításáról beszéljünk. Szóval ki vele mit szeretnél? - jézusom én erre tényleg nem állok készen. Mégis mit gondoltam, bár kedves szóval még akár jól is elsülhet csak nem küld el melegebb éghajlatra. Ha már itt vagyok meg kell csinálnom, már elhatároztam magam.

- Igen tényleg nem a szoba miatt jöttem. Szóval szerettem volna bocsánatot kérni azért ahogy viselkedtem veled egészen idáig. Nagyon nem volt kedves tőlem, hogy annyira elutasító voltam veletek szemben. Holott itt nem én vagyok az a fél, akinek nagyon nagy változás lett az életében. Jó persze, én hirtelen kaptam két testvért, de mi már megszoktuk, hogy idegenek vannak a házban a cserediákok miatt. Nagyon sokszor jönnek és van, hogy hónapokra vagy egy egész évre. Meg persze anyu munkája miatt is elég sok idegen szokott itt lenni. Szóval tényleg hozzá állhattam volna normálisabban is és bár nem tudom meg nem történté tenni elnézést kérek a viselkedésemért.

Mostoha ikrek /Befejezett/Where stories live. Discover now