Geri
Amikor beértünk az osztályba hirtelen minden szem ránk szegeződött. Kivéve kettőt, Lizáét és s csatlósáét. Éppen házit másoltak, gondoltam egy kicsit idegesítem.
- Mivan Lizike, nem csinálunk házit? - kérdeztem, mögé osonva
- Mint látod nem, szóval, ha most meg bocsátasz írnám!
- Te nem írod te másolod, teljesen más.
- Hagyjál már Geri. Nem az a lényeg hogyan, hanem az, hogy megvan. Takarodj már innen!
- Bocsánat hercegnő már itt sem vagyok. - Ezzel röhögve ott is hagytam és kerestem magamnak egy üres helyet. Pont volt is egy leghátul. Leültem és telefonoztam. Amikor egyszer csak egy srác állt meg mellettem.
- Hello, én Alex vagyok. Téged, hogy hívnak?
- Hello, Geri vagyok.
- Új vagy, ugye?
- Igen, most költöztem ide a tesómmal
- Ő is ide jár? Hogy hívják?
- Igen ide jár. Noel, és az iker tesóm csak fehér kiadásban.
- Értem, ülnek itt?
- Nem. -mondtam és egyel beljebb ültem. Jó fejnek tűnik. Szűrke szinte vállig érő haja jobb oldalt egy kicsit a szemébe lóg. Szén fekete szeme vidáman csillog. Magas karcsú és izmos, nem izom agyú, de jó fizikuma van. Ahogy elnézem focista lehet vagy esetleg kosaras.
- Sportolsz valamit Geri?
- Nem, most sajnos nem tudok...
- Történt valami? Sérülés?
- Nem, semmi olyan. De előtte fociztam, kosaraztam és vízilabdáztam.
- Wow, ez jó sok minden. Miért hagytad abba?
- Azért, mert a testvéremmel ide kellett költöznünk.
- Itt kaptak a szüleitek munkát? Mit dolgoznak? - Wow, ez a gyerek aztán tud kérdezni. De ezzel a kérdéssel most bele talált a közepébe. Nehéz lesz erről beszélnem, talán majd egy kicsit később most elég, ha azt tudja, hogy elhunytak. - Nem, ők elhunytak a nyáron. A nevelő apám előző feleségénél lakunk. Valószínűleg ismered őket. A lányuk, Lizi az osztályba jár. -Mondom egy kicsit gúnyos és unott hangsúllyal az utolsó mondatot.
- Bocs, haver. Nem tudtam részvétem. Másrészt tudod te, hogy az a család az ország leggazdagabb családja?
- Semmi gond, nem tudhattad, köszönöm. Hát most már tudom. Akkor még a végén szerencsém is van. - Mondtam, hogy egy kicsit oldjam a feszültséget. És ekkor be is csengettek matekra. Az ajtón egy 50es éveiben járó férfi lépett be. Rövid ősz haja és borostás arca van. Hosszú hegyes orrán kerek szemüveg csücsül. Öltöny van rajta, a kezében pedig matek tankönyv és kréta.
- Jó reggelt gyerekek. Úgy hallottam van két új diák nálatok. Arra kérném, hogy álljanak fel mondják meg a nevüket és üljenek le. Én Dr. Békés András vagyok a matek tanár. Akkor kérném is a két diákot, hogy álljon fel. Még egyszer mondom, hogy a nevüket kérném, és hogy hányas volt a matek átlaguk. - Ezzel leült az asztalhoz, én és Noel pedig felálltunk. A tanár nagyot nézett amikor én és a drága ikrem a lehető legtávolabbi helyről álltunk fel.
- Jó napot tanár úr! Kocsis Noel vagyok, és 5ös voltam matekból.
- Rendben ülj le. Másik fiatal ember?
- Gergő, de szólítson Gerinek. És 2es voltam matekból.
- Rendben neked is köszönöm. Akkor kezdjük is el az órát.
YOU ARE READING
Mostoha ikrek /Befejezett/
RomanceA nevem Szabó Liza, a bátyámmal Márkkal, a húgommal Majával és az anyukámmal élek. Apukámat soha nem ismertem. De egy nap 3 idegen jelenik meg nálunk és az égesz életünk fenekestül felfordul....