De azért mégiscsak, konkrétan jó ha itt van egy órája, és már kirak a saját házamból. Azért ez felháborító!
Geri
Na, miután felvittem a cuccokat a szobámba. Ami Liza szobája mellett van, csak hogy még jobban idegesítsem. Elkezdtem pakolni. Éppen mentem le egy pohár vízért amikor csengettek gondoltam, hogy Liza barátnője lesz az.
-Szia, nem tudom ki vagy de mivel lány vagy gondolom vagy Lizához vagy Márkhoz jöttél.
- Öööö.... Te amúgy ki is vagy? Lizáék felvettek egy komornyikot, esetleg nyári munkán vagy? - röhögött ez a ribanc a pofámba, na szép mondhatom.
- Nem szivi, én itt lakom. Amúgy Gergő vagyok.
- Édesem egyelőre leszarom, hogy ki a bánat vagy. Hol van Lizi?
- Itt vagyok te ribi, nyugi. Köszi Geri, hogy szórakoztattad amig nem voltam itt. Szólok majd anyunak, hogy adjon egy kis plusz pénzt. - na itt van ez is. A tündér arcú démon. Eskü, ha pokolra jut az ördög lesz a legjobb barátja. Na és ekkor kilöktem a házból és bezártam az ajtót. Utána halál nyugodtan mentem el a konyhába vízért majd fel a szobámba. Folytattam a pakolást. Egyszer csak valaki kopogott.
- Gyere be! -kiabáltam ki. Na ki jött be? Hát nem Noel? De igen.
- Tesó, ezek a szobák tényleg egyformák! Amúgy minek van az emelten plusz két szoba? Ennek mi az értelme? Na mindegy. - Tehát a szobák: krémszínűek a falak és fekete bútorok vannak. Van egy fürdő ész egy gardrób mindegyik szobához ja és egy terasz. Az ággyal szemben van egy hatalmas tv. Alatta egy Xbox és egy csomó játék hozzá és két konzol. Az ágy mellett van egy kis szekrény amire én egy családi képet raktam, pont aznap készült a kép amikor anyuék meghaltak...
- Te most komolyan ezért jöttél? Vagy szeretnél még mást is?
- Nem, vagyis de. Csak annyi, hogy ugye, most már rendben vagy?
- Persze tesó, minden a lehető legnagyobb rendben van.
- Akkor jó, hagylak pakolni. Vacsinál találkozunk. - ezzel ki is ment. Én pedig folytattam a pakolást. És akkor valami a kezembe akadt. Egy levél volt nem tudom ki írta vagy hogy került egyáltalán a bőröndömben, de benne volt. Felismertem anyu írását. Egy lap volt a naplójából. Nem akartam elolvasni. Mert tudtam, hogy nem lenne jó. De nem volt erőm kidobni ezért csak a kép mellé tettem. Mikor nagyjából végeztem a pakolással elkezdtem tv-t nézni.*5 órával később*
- Gyertek vacsorázni! - kiabált Eszter a konyhából. Hát mit ne mondjak már nagyon éhes voltam. Ezért kimentem a szobából. De csak azt láttam, hogy három ember fut el teljes sebességgel előttem. Nem értettem mit futkorásznak. Jó oké én is éhes vagyok, de ennyire nem.
- Hah, én voltam az első. Lássuk melyik fiú desszertjét kapom meg! -kiabált Liza. Hogy mivan? Miért kapná meg a desszertünket. Ezek gondolkodtam amíg lefelé mentem a lépcsőn. Majd bementem a konyhába.
- Na hugi, úgy tűnik Noel nem kap ma desszertet. - mondta röhögve Márk.
- Miért ne kapnék?
- Azért, mert te értél ide utolsónak és Liz meg elsőnek. -mondta Maja, ez a kislány olyan édes.
- Oké és akkor mivan?
- Az, hogy ez a hagyomány. Aki először ér le az megkapja az utolsó desszertjét!
- És nekem ezt honnan is kéne tudnom. Biztos, hogy nem kapod meg a desszertemet.
- Jaj, Noel ne balhézz. Fogadd el, hogy nem kapsz és kész. -mondtam neki kicsit ingerültebben, mint akartam. De most ezen mit kell balhézni??
YOU ARE READING
Mostoha ikrek /Befejezett/
RomanceA nevem Szabó Liza, a bátyámmal Márkkal, a húgommal Majával és az anyukámmal élek. Apukámat soha nem ismertem. De egy nap 3 idegen jelenik meg nálunk és az égesz életünk fenekestül felfordul....