A ház

3.2K 80 0
                                    

Sziasztok! Nem tudom kit érdekel de arra gondoltam, hogy leírom hogy hogyan néz ki a ház és a kert. Meg még egy pár információt elmondok ami ide kapcsolódik.

Tehát, az egész helyet egy nagy kerítés veszi körbe és van egy baromi nagy kapu. Ha azon bejövünk akkot egy hosszú út vezet a házhoz. A ház egy hatalmas épület. Van 2 emelete. Amin ugye van 5 szoba. Erre az emeletre egy lépcsőn lehet felmenni ami egyből az ajtó mellett van a lépcső fehér márványból van a korlát pedig pedig vas és aranyszínű. A földszinten van ugye egy előszoba amiből kiérve a hatalmas nappaliba érünk. Itt van 3 hatalmas börkanapé, 4 bör fotel és egy kis asztal. Ha jobbra fordulunk ott az étkező amiben egy hatalmas mahagóni asztal van, székekkel. Ebből a helységből vezet egy ajtó a konyhába. Ahol a legmodernebb berendezés található, szekrények amiben az étkészlet, poharak, és fűszerek vannak. Aztán van 2 hűtő. Az egyikben ételek vannak. Csupa egészséges és friss étel. A másikban pedig italok, mindenféle turmix meg ilyenek. Aztán vissza térve a nappaliba. Van ott egy fal ami csupa üveg. Innen ki lehet menni a hatalmas teraszra. Van itt egy csomó napozó ágy, asztal, fotelok, napernyő és egy medence meg egy jacuzzi. A nappaliban található egy hatalmas kandalló. A kandalló mellett van egy ajtó, ez egy dolgozó szobába vezet. Itt van egy szekrény könyvekkel. És falon egy csomó családi kép. Van egy asztal szemben az ajtóval mögötte egy szék. Az asztalon van egy számítógép. És 3 fénykép. Van benn még 3 bőrfotel és ennyi. Aztán az ajtó mellett van még egy lépcső ami le vezet egy edző terembe. Ott van futópad, súlyzók, fekvenyomó, húzódzkodó és egy tükör, meg hangfal. Aztán ha vissza megyünk az ajtóhoz, és felmegyünk a lépcsőn ott van az öt szoba. 

Az első szoba Noelé. Ez krém színű fekete bútorokkal. Van benn egy hatalmas francia ágy. Ezzel szemben van egy hatalmas TV a falon alatta Xbox. Hozzá két kontroller. És egy csomó játék. Az ágy mellett van egy kis éjjeli szekrény két fiókkal. Aztán a TV jobb oldalán egy gardrób benne egy csomó ruha és cipők. A gardóból nyílik egy fürdő. Ez is krém színű mint a szoba. Van benne egy csap, hatalmas tükör. Van egy hatalmas kád és egy zuhany fülke. A tükör mellett van egy kis szekrény ebben minden féle van. Hajszárító, fésű, fogkefe, fogkrém, sampon és tusfürdő. A TV bal oldalán  van egy ajtó ami egy erkélyre visz. Itt van 2 kerti szék és egy asztal meg néhány nővény.

A második szoba Gerié. Ez a szoba is ugyan olyan mint az első azzal a különbséggel hogy a terasz közös a harmadik szobával. És a fürdője szürke. 

A harmadik szoba Lizájé. Ez a szoba halvány rózsaszín. Van benne egy hatalmas fehér francia ágy, mellette úgyan úgy egy éjjeli szekrény. Előtte egy TV alatta Xbox, 2kontroller és játékok. A jobb oldalon gardrób. És abból ugyanúgy fürdő nyílik. Ez a fürdő hó fehér. A szobában van egy kis smink asztal. Alatta egy fiók tele sminkekkel. A terasz közös a második szobával. Vam itt is asztal, vannak székek. De sokkal több növény mint a többi szoba teraszán. A szobában is van egy csomó virág.

A negyedik szoba Márké. Ez világos barna és fekete az ágy. Úgyan úgy van TV, Xbox, kontrollerek és játékok. A jobb oldalon gardrób, ebből ugyan úgy fürdő nyílik. Ami egy bronzos árnyalatban játszik. Van egy terasz. Székekkel, asztallal és növényekkel.

Az ötödik szoba Majájé. Ez a szoba halvány lila és szürke az ágy. Van itt is TV, Xbox, kontroller, és hozzá játékok. A gardóból nyílik a fürdő ami egy ezüstös árnyalatban található. A teraszon ugyan úgy székek, asztal és növények. Neki is van egy sminkes asztala, de nincs annyi smink. Inkább képek vannak ott. Ja és mindegyik szobában az ajtó bal oldalán van egy író asztal. A lányok szobájában a smink asztalok pedig az ajtó bal oldalán vannak.
A szobák előtt: Itt van egy folyosó és vezet egy lépcső a második emeletre ahol van egy könyvtár és egy TV szoba és egy hangszer szoba.A könyvtárban egy csomó könyv van. Szinte minden korból. És van egy csomó irat. A TV szobában logikusan filmek vannak. És a zene szoba. Hát ott tele van minden kottával. És mivel mind a hárman tanulunk hangszert ezért három féle hangszer. Nekem van ott egy hegedű. Majának zongora. És Márknak egy gitár.

Nem tudom ki olvasta a Royal család sorozatot. De kb. ezt a családot is olyan szinten pénzesnek kell elképzelni, a ház is hasonló.

Aki nem olvasta a sorozatot annak nagyon ajánlom mert nagyon jó sorozat.

Mostoha ikrek /Befejezett/Where stories live. Discover now