A filmezés/ Liza

1.7K 78 1
                                    

Az előző rész tartalmából:

- Szent a béke - akasztotta bele a kisujját az enyémbe. - Nincs kedved valami filmet nézni?
- De persze, mihez van kedved? - nyúltam a laptopomért.
- Nem itt. - mosolygott sejtelmesen.
- Hanem?
- Gyere velem, szerintem tetszeni fog. - állt fel az ágyról és engem is magával húzott.

Liza

Geri története teljesen lesokkolt, nem hittem volna, hogy ennyire kikészült. Igen tudom, hogy egyszerre vesztette el mind két szülőjét, de valahogy akkor is lesokkolt. És az is, hogy apu hazudott nekik, azzal kapcsolatban, hogy miért nem látogat minket. Valószínűleg Geriéket is ezért utáltam annyira az elején amikor ide kerültek. Fájt, hogy apa őket választotta, és mi nem is érdekeltük őt többé.

Gerit felvezettem az emeletre, viszont most nem a könyvtárba mentünk. Tovább mentem a folyosón és a legvégén lévő ajtó előtt megálltam.
- Remélem tetszeni fog - néztem rá. Lenyomtam a kilincset és bementem a sötét szobába. Majd felkapcsoltam a villanyt. És majdnem felnevettem Geri arcát látva. A srác teljes transzban állt a küszöbön és nem jött beljebb.
- Mivan Geri, csak nem megijedtél a mozi szobától? - kuncogtam.
- Kislány, ez hatalmas. Basszus van egy mozi a házatokban. Én erről miért nem tudtam hamarabb?
- Mert nem sokat járunk ide családilag, legtöbbször egyedül használom.
- Wow, ez a ház napról napra királyabb.
- Bolond vagy - nevettem rá - Na gyere, válasszunk valami filmet. Vagyis tudod mit? Rád bízom, azt nézünk, amit te szeretnél, addig hozok kaját, és innivalót. Te mit kérsz inni?
- Hmm miből választhatok?
- Bármiből, van minden.
- Akkor kólát szeretnék.
- Igenis uram - hajoltam meg, miközben rázott a nevetés. Majd megfordultam és kimentem a terem másik felén lévő ajtón.

Hoztam magammal 2 tál popcornt és chipset, Gerinek kólát, magamnak meg összedobtam egy turmixot. És letettem mindent egy asztalra.
- Na akkor megvan a film?
- Igen, bár igazából sorozat, ha nem baj.
- Nem baj, mit nézünk?
- Vajákot.
- Szuper, hallottam róla. Csak még nem tudtam elkezdeni. - és ezzel lehuppantam a kanapéra. Majd magam mellé mutattam - Nem ülsz le?
- Ja, de persze. Bocsi csak új ez még nekem.
- Mármint, az, hogy jóban vagyunk, vagy hogy itt vagy? - kérdeztem miközben elindítottam az első részt és egy marék popcornt tömtem a számba.
- Hát igazából mind a kettő. - felelte, ezután nem beszéltünk többet csak néztük a Vajákot. Amíg anyu nem szólt, hogy vacsora van.

P.s.: Szerintem a Vaják című sorozatot is érdemes megnézni.

Mostoha ikrek /Befejezett/Where stories live. Discover now