Mindenkit azonnal elbűvölt kivéve a nagyobbik csajt, aki mindenbizonnyal Liza. Nem csodálom az a csaj elég belevaló.
Liza
Na tehát miután Gerike visszatér köreinkbe anyu megkért, hogy ha már a városban nem legalább a házban vezessem őket körbe, nagy nehezen beleegyeztem.
- Szóval - kezdtem el - Arra van az étkező és a konyha. - mutattam balra. Ezután megmutattam a nappalit a garázst, a fürdőket a földszinten. Ezután felmentünk az emeletre.
- Szóval az első ajtó Maja szobájába vezet, a második Márkéba a harmadik az enyém. Ti meg majd választotok, hogy kié melyik szoba legyen. Mellesleg mindegyik szobához tartozik egy fürdő egy gardrób és erkély. Erről jut eszembe, az egyikőtök erkélye közös lesz az enyémek mivel az a legnagyobb. Van kérdés?
- Nem nincs. - válaszolták egyszerre. Oké ez elég para volt. Ezek mindig egyszerre beszélnek? Remélem nem mert akkor egy párszor még megijedek tőlük.
- Na, srácok. Én most megyek készülődni, mert megyek a városba. Ti addig válasszatok szobát és ha kell segíteni a cuccokkal szóljatok. Ja és majd azt is szeretném tudni ki lakik majd mellettem. - Na ezeket jól lerendeztem. Akkor menjünk készülődni. Egyszer csak valaki utánam szólt, hát persze hogy Noelka volt.
- Figyu, biztos nem mehetnék veletek a városba mert...
- Na ide figyelj. Értem én, hogy érdekel milyen a hely, ahova költöztél. De majd egy másik nap megnézed, mert nekem nincs kedvem téged pesztrálni! Amúgy meg ha annyira meg akarod nézni a várost kérd meg Márkot! Ő biztos szívesen pesztrál majd téged. De akár egyedül is mehetsz hátha elveszel! És ha most megbocsátasz akkor megyek készülődni mert Nóri félóra múlva itt lesz! - És ezzel bevonultam a szobámba majd jól bevágtam az ajtót. Neki álltam készülődni, mivel nem volt időm hajat mosni, gyorsan kontyba fogtam. Felvettem egy fekete rövid nadrágot és egy fehér crop-toppot.Na miután kész lettem a hajammal,felraktam egy kis sminket, felkaptam a fekete balerinacipőmet és egy táskát.Bele raktam a telefonom és egy kis pénzt majd rohantam is le mert csengettek.Mire leértem Gergő már az ajtót nyitotta.
- Szia, nem tudom ki vagy de mivel lány vagy gondolom vagy Lizához vagy Márkhozjöttél.
- Öööö.... Te amúgy ki is vagy? Lizáék felvettem egy komornyikot, esetleg nyárimunkán vagy? - na ez az én barátnőm.
- Nem szivi, én itt lakom. Amúgy Gergő vagyok.
- Édesem egyelőre leszarom, hogy ki a bánat vagy. Hol van Lizi?
- Itt vagyok te ribi, nyugi. Köszi Geri, hogy szórakoztattad amig nem voltamitt. Szólok majd anyunak, hogy adjon egy kis plusz pénzt. - röhögtem apofájába. Szegény gyerek megsemmisülten állt ott. Már majdnem megsajnáltam. Dekilökött a lakásból és kizárt a saját házamból. Jó nem mintha nem terveztemvolna egyébként is kijönni. De azért mégiscsak, konkrétan jó, ha itt van egyórája, és már kirak a saját házamból. Azért ez felháborító!
YOU ARE READING
Mostoha ikrek /Befejezett/
RomanceA nevem Szabó Liza, a bátyámmal Márkkal, a húgommal Majával és az anyukámmal élek. Apukámat soha nem ismertem. De egy nap 3 idegen jelenik meg nálunk és az égesz életünk fenekestül felfordul....