Kiedy się o ciebie martwi

8.1K 297 295
                                    

──────────────────❝𝒟𝑜 𝓎𝑜𝓊 𝓃𝑜𝓉 𝓉𝒽𝒾𝓃𝓀 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝓉𝒽𝑒𝓇𝑒 𝒶𝓇𝑒 𝓉𝒽𝒾𝓃𝑔𝓈 𝓌𝒽𝒾𝒸𝒽 𝓎𝑜𝓊 𝒸𝒶𝓃𝓃𝑜𝓉 𝓊𝓃𝒹𝑒𝓇𝓈𝓉𝒶𝓃𝒹, 𝒶𝓃𝒹 𝓎𝑒𝓉 𝓌𝒽𝒾𝒸𝒽 𝒶𝓇𝑒; 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝓈𝑜𝓂𝑒 𝓅𝑒𝑜𝓅𝓁𝑒 𝓈𝑒𝑒 𝓉𝒽𝒾𝓃𝑔𝓈 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝑜𝓉𝒽𝑒𝓇𝓈...

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

──────────────────
❝𝒟𝑜 𝓎𝑜𝓊 𝓃𝑜𝓉 𝓉𝒽𝒾𝓃𝓀 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝓉𝒽𝑒𝓇𝑒 𝒶𝓇𝑒 𝓉𝒽𝒾𝓃𝑔𝓈 𝓌𝒽𝒾𝒸𝒽 𝓎𝑜𝓊 𝒸𝒶𝓃𝓃𝑜𝓉 𝓊𝓃𝒹𝑒𝓇𝓈𝓉𝒶𝓃𝒹, 𝒶𝓃𝒹 𝓎𝑒𝓉 𝓌𝒽𝒾𝒸𝒽 𝒶𝓇𝑒; 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝓈𝑜𝓂𝑒 𝓅𝑒𝑜𝓅𝓁𝑒 𝓈𝑒𝑒 𝓉𝒽𝒾𝓃𝑔𝓈 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝑜𝓉𝒽𝑒𝓇𝓈 𝒸𝒶𝓃𝓃𝑜𝓉? 𝐵𝓊𝓉 𝓉𝒽𝑒𝓇𝑒 𝒶𝓇𝑒 𝓉𝒽𝒾𝓃𝑔𝓈 𝑜𝓁𝒹 𝒶𝓃𝒹 𝓃𝑒𝓌 𝓌𝒽𝒾𝒸𝒽 𝓂𝓊𝓈𝓉 𝓃𝑜𝓉 𝒷𝑒 𝒸𝑜𝓃𝓉𝑒𝓂𝓅𝓁𝒶𝓉𝑒 𝒷𝓎 𝓂𝑒𝓃'𝓈 𝑒𝓎𝑒𝓈, 𝒷𝑒𝒸𝒶𝓊𝓈𝑒 𝓉𝒽𝑒𝓎 𝓀𝓃𝑜𝓌 -𝑜𝓇 𝓉𝒽𝒾𝓃𝓀 𝓉𝒽𝑒𝓎 𝓀𝓃𝑜𝓌- 𝓈𝑜𝓂𝑒 𝓉𝒽𝒾𝓃𝑔𝓈 𝓌𝒽𝒾𝒸𝒽 𝑜𝓉𝒽𝑒𝓇 𝓂𝑒𝓃 𝒽𝒶𝓋𝑒 𝓉𝑜𝓁𝒹 𝓉𝒽𝑒𝓂. 𝒜𝒽, 𝒾𝓉 𝒾𝓈 𝓉𝒽𝑒 𝒻𝒶𝓊𝓁𝓉 𝑜𝒻 𝑜𝓊𝓇 𝓈𝒸𝒾𝑒𝓃𝒸𝑒 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝒾𝓉 𝓌𝒶𝓃𝓉𝓈 𝓉𝑜 𝑒𝓍𝓅𝓁𝒶𝒾𝓃 𝒶𝓁𝓁; 𝒶𝓃𝒹 𝒾𝒻 𝒾𝓉 𝑒𝓍𝓅𝓁𝒶𝒾𝓃 𝓃𝑜𝓉, 𝓉𝒽𝑒𝓃 𝒾𝓉 𝓈𝒶𝓎𝓈 𝓉𝒽𝑒𝓇𝑒 𝒾𝓈 𝓃𝑜𝓉𝒽𝒾𝓃𝑔 𝓉𝑜 𝑒𝓍𝓅𝓁𝒶𝒾𝓃❞
──────────────────
─ 𝐵𝓇𝒶𝓂 𝒮𝓉𝑜𝓀𝑒𝓇

Dazai Osamu

Nie spotykałaś się z Dazai'em przez dosyć długi czas. Przez spotykanie się ze swoim przyjacielem, Osamu, miałaś mniej czasu na swoją prace, mężczyzna często próbował się do ciebie dodzwonić, czy pisał on wiadomości, lecz ty ani nie odpierałaś ani nie odpisywałaś. Po prostu nie miałaś na to czasu, musiałaś nadrobić swoją prace, nawet nie miałaś czasu na chwilowy odpoczynek, piłaś kawę czy kupowałaś napoje energetyczne po to by nie zasnąć by skończyć to szybciej.

Mężczyzn zaczął się dosyć mocno martwić przez co postanowił przyjść od ciebie. Miał klucze do twojego mieszkania więc wejście do domu nie było problemem. Szatyn zerwał się szybciej z pracy żeby tylko dowiedzieć się czy wszystko z tobą w porządku, w końcu nie mógł popełnić samobójstwa sam, prawda?

Brązowooki stał przed drzwiami, otwierając je kluczem. Pewny siebie wszedł do mieszkania udając się od razu do salonu, jednakże nie było cię tam. Tym faktem Osamu się trochę zdziwił, postanowił jednak sprawdzić wszystkie pomieszczenia tak w razie co. Jako ostatnie został on twój gabinet, uśmiechnął się pod nosem otwierając szybko drzwi.

– [Imię]-chan~ – zaczął uradowany mężczyzna. Przestraszyłaś się lekko gdyż nie spodziewałaś się że ktoś może tak po prostu wejść ci do domu – Myślałem że ci się coś stało! A ty po–

– Jak tu wszedłeś?! – zapytałaś dosyć mocno zdziwiona wstając z krzesła – Drzwi były zamknięte.

– Mam klucz od twojego mieszkania – rzekł uśmiechając się jeszcze bardziej jednocześnie pokazując ci kopie twoich kluczy.

Boyfriend Scenarios || Bungou Stray DogsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz