Kiedy ktoś powie że wyglądacie jak para

7.1K 271 214
                                    

Dazai Osamu

Byłaś wraz z Dazai'em w kawiarni, która mieściła się pod Zbrodnią Agencją Detektywistyczną. Mężczyzna zaprosił cię na przyjacielskie spotkanie, zgodziłaś się gdyż wzięłaś urlop specjalnie dla swojego przyjaciela, który męczył cię o tym dosyć długo. Myśląc że szatyn też wziął urlop spotkałaś się z brunetem w tej kawiarni. W momencie kiedy rozmawiałaś wesoło na różne tematy z Osamu, do kawiarni wszedł biało włosy chłopak z dosyć specyficznymi obciętymi włosami. Zaczął się rozglądać ewidentnie kogoś szukając, w końcu spojrzał na wasz stolik uśmiechając się pod nosem jak i powoli do niego podszedł. Staną on przed wami kompletnie się przy tym nawet na was nie patrząc. Uśmiechnęłaś się do chłopaka chcąc już coś powiedzieć, lecz przerwał ci w tym twój towarzysz.

- Co tu robisz Atsushi? Nie powinieneś być teraz w Agencji? - spytał dalej pijąc swój ciepły napój.

- Kunikida-san kazał mi przekazać że natychmiast ma pan się udać do Agencji, w końcu sam powinieneś być teraz w pracy - powiedział patrząc się na ciebie przepraszająco przez to że przerwał wam tą chwile.

- Atsushi nie widzisz że jestem zajęty? Przekaż mu że za chwile przyjdę -powiedział lekko kładąc się na stół.

- Dobrze przekaże, przepraszam jeszcze raz że przeszkodziłem ci i twojej dziewczynie w spotkaniu Dazai-san - mówiąc to lekko się ukłonił i wyszedł szybko z pomieszczenia.

- My nie jesteśmy razem - mówiąc to byłaś dalej dosyć zdziwiona tym jak ciebie nazwał.

- Widzisz [Imię], Atsushi uważa cię za moją dziewczynę może to coś znaczy~? - powiedział melodyjnie uśmiechając się do ciebie znacząco, chwytając cię przy tym za rękę a drugą położył na twojej.

- Dazai! - krzyknęłaś na mężczyznę, zabierając przy tym swoją rękę.

Mężczyzna zaśmiał się tylko na to dopijając swój napój. Rozmawialiście jeszcze przez jakiś czas gdy nagle do kawiarni wszedł zdenerwowany blondyn w długiej kitce, a za nim białowłosy chłopak, który był tu przed chwilą. Krzyczał on na twojego przyjaciela i po chwili chwycił go za kołnierz i dalej krzycząc wyprowadził go z sklepu.

- Do następnego [Imię]~ - powiedział melodyjnie jednocześnie został wyciągnięty z kawiarni.

- P-przepraszam jeszcze raz - powiedział chłopak wychodząc jednocześnie za pozostałą dwójką. Zaśmiałaś jest zdziwiona dopijając swój napój by po chwili zapłacić za wasze zamówienie i wyjść z budynku mając lekki uśmiech na twarzy, po chwili zaczęłaś się kierować w stronę swojego mieszkania.

Atsushi Nakajima

Przechadzałaś się właśnie z Atsushi'm po mieście. Chcieliście spędzić razem czas przed co udaliście się do jednej z kawiarni, w drodze do wspomnianego wcześniej budynku, wpadłaś na małą dziewczynkę, miała ona ametystowo-czarne włosy, które były związane w dwa nisko zawiązane kucyki.

- Przepraszam cię bardzo, nie zauważyłam cię - odpowiedziałaś zgodnie z prawdą uśmiechając się do dziewczynki.

- Nic się nie stało [Imię] - odpowiedziała dziewczyna, zdziwiłaś się lekko gdyż nie przedstawiałaś się jej, jednak ona po chwili się wytłumaczyła - Atsushi dużo mi o tobie mówił - stwierdziła spoglądając na Nakajime, który się do niej tylko uśmiechnął- Nazywam się Kyōka Izumi, miło mi cię poznać [Imię] [Nazwisko].

Boyfriend Scenarios || Bungou Stray DogsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz