UZUPEŁNIENIE ♖ Sigma ♖ 2/2

2.2K 88 65
                                    

Kiedy widzi Cię w samej bieliźnie

Kiedy byłaś na sali, jeden z gości przez przypadek wylał na ciebie szampana przez co musiałaś skończyć na chwilkę swoje gry i pójść do swojego pokoju by tam założyć czyste ubrania, kiedy chciałaś się przebrać uznałaś że zapach szampana jest na tyle silny że nim pachniesz, więc postanowiłaś się jeszcze umyć. Myjąc się nuciłaś przy tym jakaś japońską piosenkę gdyż ta ci wpadła w ucho. Kiedy już wyszłaś z wanny usłyszałaś otwieranie drzwi od twojego pokoju a następnie dobrze znany ci głos.

- [Imię]? Jesteś tutaj? - spytał spokojne Sigma, chodź widząc zapalone światło w łazience westchnął tylko - Już myślałem że coś się stało, bo na sali cię nie widziałem - mruknął tylko.

Nie dane mu było cokolwiek więcej powiedzieć gdyż wyszłaś z łazienki, na jego nieszczęście w samej bieliźnie, podeszłaś tylko do mężczyzny odwracając się do niego tyłem.

- Zapiał byś mi stanik? Przez to że jestem jeszcze wilgotna nie mogę go zapiać - powiedziałaś spokojnie, mężczyzna na chwile zamarł lecz po chwili zrobił to co mu kazałaś - Dziękuje! - podziękowałaś z uśmiechem na ustach.

Podeszłaś tylko do szafy by wsiąść swoje ubrania, nie słysząc jakiegokolwiek ruchu mężczyzny spojrzałaś na niego, zaśmiałaś się tylko widząc jego czerwona twarz, która na ciebie nie patrzy. Założyłaś tylko spódniczkę i podeszłaś do niego zapinając przy tym górę od ubrania, Sigma nie do końca wiedząc czemu do niego podchodzisz spojrzał się w końcu na ciebie, ty tylko się zaśmiałaś po raz drugi i wzięłaś rajstopy.

- Czyli jak mam rozumieć nigdy nie widziałeś kobiecego ciała? - spytałaś spokojnie a po reakcji mężczyzny wiedziałaś że to prawda, po chwili wpadł ci genialny pomysł ubierając przy tym rajstopy - A może zagramy w jaką grę? Na przykład w pokera! Przegrany będzie zdejmował kolejną część swoje garderoby! - mówiąc to złapałaś się za ramiona delikatnie kiwając się przy tym na boki lekko czerwona przez ten pomysł, chciałaś coś dopowiedzieć ale mężczyzna się pierwszy odezwał.

- Odmawiam - powiedział spokojnie poprawiając kolniesz od golfu i wyszedł z twojego pokoju żegnając się przy tym.

Do jednego miałaś racje, Sigma nigdy nie wiedział ciała płci przeciwnej, przełknął ślinę tylko nie mogąc wyrzucić z swojej pamięci twojego dosyć zgrabnego ciała. Kiedy był już w biurze napił się kawy myśląc ze to pomoże jednak to nic nie dała, zostało mu tylko staranie się wyrzucić tego z pamięci, ale przez to że stara się o tym zapomnieć to bardziej to pamięta.

Kiedy zaczyna coś do ciebie czuć

Można powiedzieć że uczucia Sigmy były ograniczone, a twoje skupione na hazardzie, jednakże coś was łączyło i to nie był hazard, chodź z nim mieliście dużo wspólnego, jednak łączyła was samotność, która oboje sobie obiecaliście gdyż dużo czasu spędziliście razem. Przez to spędzanie czasu razem Sigma poczuł się kochany, w końcu znalazł kogoś kto dale mu uczucie, nie chciał się nikogo pytać o to co to za uczucie ale musiał się jakoś dowiedzieć co to za uczucie. Przez pomoc internetu powiedział się jakim daży cię uczuciem poza znajomością, jest to przywiązanie a może i nawet miłość. Sigma nie do końca wiedział na samym początku co powinien zrobić ale później zdał sobie sprawę że naprawdę lubisz hazard a to oznaczało ze jego uczuć musiało być przez hazard.

Boyfriend Scenarios || Bungou Stray DogsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz