UZUPEŁNIENIE ❅ Nikolai Gogol ❅

5.6K 160 333
                                    

Pierwsze Spotkanie

Poszłaś do wesołego miasteczka z swoją przyjaciółka [I.P], nie przepadasz za głośnymi miejscami czy atrakcjami, ale poszłaś tam tylko i wyłącznie dla tego że [I.P] miała dwa bilety do wesołego miasteczka. Dostała je od swojej cioci, która w tam miasteczku pracowało. Więc przez to zaczęłyście zmierzać w właśnie tym kierunku, twoja przyjaciółka cały czas mówiła że będzie fajnie, w końcu się rozluźnicie i spędzicie miło razem dzień.

- Zobaczysz [Imię] będzie fajnie! - powiedziała chwytając cię za rękę i ciągnąc w stronę wesołego miasteczka - Pośpieszmy się bo jeszcze będą straszne kolejki!

- Dobrze przecież już idę - odpowiedziałaś przyśpieszając kroku, by być na równi z krokami [I.P].

Kiedy byłyście już na miejscu tak jak się spodziewałaś było od groma ludzi, westchnęłaś tylko widząc mnóstwo światełek jak i atrakcji. Kiedy ty się rozglądałaś twoja przyjaciółka dała bilety kasjerce by ta mogła was wpuścić, po czasie byłyście już obie na terenie wesołego miasteczka. Uśmiechnęłaś się tylko widząc rodziców z dziećmi, lecz twoją uwagę bardziej zwrócili mężczyzny a bardziej jeden z nich. Jeden z nich miał dosyć długie blond włosy, których warkocz spoczywał na prawym ramieniu. Miał on na sobie strój podobny do szefa cyrku, czy też klauna. Wpatrywałaś się dalej zdziwiona na mężczyznę, który skakał wręcz przy drugim z mężczyzn. Jego zapewne przyjaciel chyba jak ty nie za bardzo cieszył się że tu jest.

- Wygląda jakby tu pracował - powiedziała [I.P] przestraszając cię przy tym, przez co tylko się wzdrygnęłaś - Wybacz. Patrz tam jest wata cukrowa! - krzyknęła biegnąc w kierunku mężczyzny, który sprzedawał watę cukrową.

Spojrzałaś jeszcze raz w tamtym kierunku, lecz nie zauważyłaś dwóch mężczyzn tylko jednego. Co cię jeszcze zdziwiło to to że blondyn wpatrywał się w ciebie uśmiechając się wesoło, machał ci on przy tym energicznie. W oddali dostrzegłaś też czarnowłosego mężczyznę, który chwilę temu z nim rozmawiał. Odwzajemniłaś dosyć niepewnie jego uśmiech, jak i tak samo do niego pomachałaś.

- [Imię] idziesz?! - zawołała cię [I.P].

- Tak tak już idę! - krzyknęłaś odwracając się w jej stronę, po chwili spojrzałaś w miejsce, w które chwile temu był mężczyzna. Westchnęłaś tylko i zaczęłaś iść w kierunku twojej przyjaciółki. Schowałaś przy tym ręce do kieszeni, robiąc to poczułaś jakąś kartkę w niej. Wyjęłaś z kieszeni kartkę i ją przeczytałaś.

- Zacznijmy quiz! Kim jestem? - przeczytałaś ją w myślach - O co chodzi? To jakiś żart? - powiedziałaś pod nosem rozglądając się dookoła w poszukiwaniu wzrokiem mężczyzny, do którego najprawdopodobniej należała kartka. Odwróciłaś kartkę na której była zapewne podpowiedź - Podpowiedź: Nazywam się Nikolai Gogol. Ach! Zdradziłem odpowiedź! Trochę nudny ten quiz [Imię], kiedy zdradzam odpowiedź, nie sądzisz [Imię]? - kiedy przeczytałaś w myślach kartkę trochę spanikowałaś, gdyż obcy mężczyzna znał twoje imię.

- [Imię] co jest? - spytała dziewczyna podchodząc do ciebie.

- Ah nic takiego! - odpowiedziałaś chowając kartkę do kieszeni.

Otrząsnęłaś się chcąc zapomnieć o mężczyznę w dosyć specyficznym ubiorze jak i zapewne ekscentrycznym charakterze. Resztę dnia chciałaś spędzić bawiąc się razem z [I.P] w wesołym miasteczku, a nie przejmując się niejakim Nikolai'em.

Boyfriend Scenarios || Bungou Stray DogsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz