Medya : Rm & V - 4 Oclock ( piano cover)
| Kar yağıyor, gel ölümü tadalım usulca dudaklarımızda. |
~~~
Parmaklarından güç alıyordu Taehyung, kendisine isabet alınan silaha ve onun tutan Minho' ya diktiği asi bakışlarını sürdürebilmek için yanında duran ve Minho' ya silahını çeken adamın parmaklarına tutunmuştu.
Kino ceketinin iç cebinden çıkardığı silahı SeokJin' e doğrultmuş kocaman açtığı gözleriyle, etrafa bakınıyordu. Titreyen sesiyle konuşabilmişti zar zor.
"Silahını indir SeokJin."
Minho derin bir nefes verdiğinde, çocukluk arkadaşının melodik kahkahasını duydu. Neye bu kadar gülüyordu? Sona geldiklerinin farkında değil miydi? Taehyung' un yapamadığını kendisinin yapacağının farkında değil miydi?
"Kino' nun beynini dağıtmasını istemem, lütfen zorluk çıkarma."
Sesi tok ama tereddütlü çıkmıştı. Doğrulttuğu silahın ucunda ki Taehyung' a baktığında dişlerini sertçe birbirine geçirdi. Hayır, böyle bitmesine izin vermeyecekti ölse dahi onların birlikte olmasına izin vermeyecekti. Tek gitmeyecekti.
İşaret parmağını tetiğe yasladığında gözlerini SeokJin' e dikti.
"Bire karşı iki SeokJin. Kazanamazsın."
Genç adam hafifçe gülümsediğinde dudağının kenarında patlayan yer sızladı. Bakışlarını Minho' dan çekmeden, boştaki elinin iki parmağını tutan adamın elini kavradı sıkıca. Minho' nun gözleri karardı, birleşen elleri ayırmak için gözünü bile kırpmadan Taehyung' un alnına nişan aldığı silahı sıkıca kavradı.
Dudaklarında ki soğuk, kanlı gülümsemeyle bastı tetiğe. Adamın gözlerinde ki yıldızları yere sermek için düşünmeden bastı.
"Hayır Minho," boş atan silaha dehşetle bakarken art ardına tetiğe basmıştı ama sonuç değişmiyordu. SeokJin, cümlelerine devam ederken, Kino silahını Minho' ya çevirmiş Taehyung ise mekana girdiğinde Kino' nun bulduğu halde almadığı silahını çıkarıp Minho' ya doğrultmuştu. " bire karşı üç."
"Ne?"
Adamın irice açılan gözleri Kino' ye çevrildiğinde güzel yüzde temiz bir tebessüm belirdi.
"Soytarılar asla Kral' ına ihanet etmez Minho. Asil bir soytarı olarak senin gibi sıçanlara bakmak bile midemi kaldırıyor."
Taehyung derin bir nefes aldığında, sevgilisi bakışlarını ona çevirmişti hızlıca. Siyah saçları gözlerini kapamış, piercingi aradan kaçarak hafif parlamıştı, yüzünde ki kan lekelerine karışan nefes kesen ifadesi, dövmelerle süslenen kolunu kaldırması, elinde tuttuğu silahla birleşince nefesini kesmişti. Kendi kendine buradan çıkarlarsa 3 saat kadar önce ağzından çıkan kelimeleri gerçekleştireceğine yemin etti.
"Aptal sürüsü!"
Minho' nun yüksek çıkan sesiyle birlikte Taehyung' un gözleri kısıldı. Gözünün önünde ufak bir ışık dalgalanırken bakışlarını hızla yan tarafa çevirmiş ve Kino' ya yansıyan lazer ışığına takılı kalmıştı. Hızlı gelişmişti her şey. Kino' yu uyaramadan Minho' nun kahkahası duyulmuş, bir kaç lazer daha üzerlerine tutulmuştu. 3 silahın kendisine dönmesi onun planıymış gibi Minho rahat bir gülümsemeyle bakmıştı SeokJin' e.
"Beni fazlasıyla hafife aldın SeokJin."
Jin dağılmış yüzüne rağmen nefes kesen bir gülüş sergilediğinde Taehyung, ceketinin iç cebinde ki küçük mikrofonu gösterdi. Minho' nun atan rengine karşın siyah saçlı adam gülümseyip, piercinginin asılı olduğu kaşında gezdirdi işaret parmağını.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cherish Me | TaeJin
Fanfiction[ tamamlandı ] Kral / Dram / Yaoi Taehyung, katilinin peşine düşer, ❝ Sana ölümü anlattım. Sense usulca ölü kalbime dudaklarını yasladın. ❞