Ik val bijna om als iemand enthousiast boven op mijn rug springt. ''Jezus gast.'' Lach ik terwijl ik Oliver vast houd. ''Je mag me Oliver noemen hoor.'' Lacht hij en ik rol mijn ogen. ''Je bent laat.'' Merk ik op en Oliver knikt. ''Ik ben lui vandaag. Uit bed gaan was moeilijk.'' ''Hoe kan dat nou?'' Vraagt Michael lachend. ''Oli, je bent zwaar. Ik ga je laten vallen ja?'' Vraag ik. ''Wat!? Dat is gemeen. Ik blijf lekker zitten hoor!'' Roept Oliver lachend. ''Ik hoor bij jou op je rug, dat weet je.'' Zeg ik en ik kijk op naar Oliver. ''Hoezo?'' Fronst hij. ''Ik ben kleiner en jonger.'' Zeg ik en Oliver lacht. ''Dus dit is kindermishandeling?'' Vraagt hij en ik knik.
''Wat gaat het goed tussen jullie! Jullie zijn super clinchy vandaag. Wat heb ik gemist?'' Vraagt Riley en ik frons. ''Oh?'' Ik pak mijn telefoon hopend dat ze er niet op door gaat. ''Vertel.'' Zegt ze en ik zucht. ''We hebben gister dingen uitgepraat.'' ''Hadden jullie ruzie dan?'' Ik knik langzaam. ''Ja, ik was gister bij hem. We kregen ruzie. Daarna hebben we uitgebreid gezoend. Alsjeblieft.'' Zeg ik terwijl ik lachend mijn lokaal in loop en Riley verder moet omdat ze anders te laat komt.
''JACK!'' Gilt Riley in de pauze en ze trekt me weg bij Oliver en zijn groepje. ''Riley? Wat heeft iedereen met mij kidnappen?'' Zucht ik en ze kijkt me aan. ''Vertel!'' Roept ze luid en ik rol mijn ogen. ''Het is een lang verhaal. Ik wil het er niet zo openbaar over hebben.'' Zucht ik en Riley knikt. ''Oké, vanmiddag bij mij thuis. Ik vraag of Alex ook komt.'' Zegt ze en ze loopt weg naar ons groepje. Met een zucht ga ik er ook heen.
''Kom je zondag kijken?'' Vraagt Oliver en ik kijk op. ''Hoe laat?'' Vraag ik en Oliver grijnst. ''Als het vroeg is zoek je het maar uit. Ik verlies te veel slaap aan jou.'' Lach ik en hij schiet ook in de lach. ''Sorry. Om 10 uur. Is dat oké?'' Vraagt hij en ik zucht. ''Eigenlijk niet. Maar ik ben ook wel eens vroeger geweest voor mijn eigen wedstrijd. Misschien wel, ja?'' Oliver knikt tevreden en drukt een stiekeme snelle kus op mijn lippen en glimlacht breed. Ik glimlach net zo breed terug. ''Gotcha bitch!'' We kijken beide op en slaken een opgeluchte zucht als het Alex is. De gangen waren leeg dus Oliver dacht dat het wel kon. ''Ik ben het maar. Zie je vanmiddag, Jacky boy!'' Grijnst hij en loopt weg. ''Help me, Oli.'' Ik laat mijn hoofd dramatisch tegen Oliver aanvallen en hij lacht. ''Moet je op kruisverhoor?'' Vraagt hij en ik knik.
''Ik moet gaan?'' Zeg ik vragend en Riley en Alex kijken op. ''Wat?'' Vraagt Riley. ''Jullie weten alles wat jullie willen weten toch?'' Vraag ik en beide knikken ze. ''Nou mooi.'' Zeg ik en ik sta op. ''Ga je nu naar Oliver?'' Vraagt Riley met een wenkbrauw wiebel. ''Jullie zijn echt kinderachtig. Nee hij komt hier heen.'' Zeg ik en ik kijk naar mijn telefoon. ''Wat gaan jullie doen? Moet je je niet omkleden?'' Vraagt Alex en ik schud mijn hoofd. ''Ik ga geen moeite doen voor McDonalds.'' Lach ik terwijl ik naar beneden loop. Ik hoor ze nog wat roepen terwijl ik de deur uit loop en ik zie Oliver met zijn scooter. Mooi, we zijn dus even snel.
''Is dit wat ze een McDonalds date noemen?'' Vraagt Oliver terwijl hij op de meest vreselijke manier een gigantische hap neemt van zijn burger. Ik schiet hard in de lach. ''Wat jij wilt. Die burger is 6 keer zo groot als je mond.'' Lach ik en ik verslik me bijna in mijn drinken als hij probeert te kauwen. ''Niet kotsen asjeblieft.'' Lach ik en Oliver lacht ongemakkelijk mee.
''Waarom kon jij het wel!? Jij bent kleiner!'' Roept Oliver als ik een even grote hap neem en het wel normaal weg krijg. ''Wij zijn vreselijke eters.'' Merk ik op en Oliver fronst. ''Jij hebt bijna alles van je burger gehaald. Je sla, je tomaat en ook geen saus er op.'' Merkt Oliver op. ''Oké, ik ben een hele slechte eter ja. Ik ben super super kieskeurig.'' Zeg ik en Oliver fronst. ''Ik eet bijna niks. Geen aardappelen, sla, alleen gesmolten kaas, geen ketchup en kip is ook niet mijn ding. Bloemkool, broc-'' ''Ik ga zorgen dat je dat wel gaat eten. Jij eet dus alleen maar alles wat ongezond is.'' ''Ik eet doperwtjes en andere gezonde dingen. Alleen niet veel.'' Merk ik op en Oliver lacht.
''Zal je het je ouders vertellen als wij een relatie zouden hebben?'' Vraagt Oliver en ik denk kort na. ''Nee, ik zou het graag willen, maar ik ben daar zelf niet klaar voor. Om het ze te vertellen bedoel ik.'' Zeg ik en Oliver knikt. ''Dus je wilt wel een relatie met mij?'' ''Is dit dé officiële vraag?'' ''Ja.'' ''Dan ja.'' Zeg ik snel en beide glimlachen we terwijl voor officieel de derde keer onze lippen elkaar raken. En god ik kan niet blijer zijn dan dat ik nu ben. Mijn buik kriebelt en mijn wangen worden rood als we terug trekken van de kus.
''Holy shit.'' Ik schrik op van een stem en kijk tegelijk met Oliver op. ''Godsamme Morris.'' Oliver zucht en ik kijk nog steeds verbaasd naar Morris. ''Hoe lang is dit al gaande?'' Vraagt hij en ik schiet in de lach. ''4 volledige minuten.'' Lacht Oliver en ik lach nog harder als Morris ook lacht. ''Ik dacht dat jij een chick had!'' Roept Morris en ik knik. ''Ja, al een tijdje niet meer. Naja... Een tijd. Twee of drie weken ofzo.'' ''Ik zou ook gay worden voor Oliver als ik zijn broer niet was.'' Lacht Morris en ik lach hard. ''Morris je zet jezelf voor schut! Ga weg.'' Zegt Oliver en ik lach luid.
''Moet je echt naar huis? Ik heb je eindelijk.'' Pruilt Oliver die zijn armen stevig om mij heen slaat. ''Ik heb niks bij me. Ja mijn school boeken, maar geen schone kleding.'' Merk ik op en Oliver zucht. ''Dan leen je een shirt van mij. Of we gaan morgen ochtend vroeg kleding halen.'' Oliver is niet van plan om zomaar op te geven. ''Valt heus niet op dat ik jouw kleding draag.'' Lach ik en Oliver grinnikt. ''Ik heb nieuwe kleding gekocht. Letterlijk twee dagen geleden. Kies je daar wat van uit.'' Oliver zijn hoopvolle ogen kijken mij aan. ''Oké.'' Lach ik en ik druk een korte kus op zijn lippen. Het voelt gewoon té fijn.
''Nee, dat is niet leuk.'' Zucht ik. ''Oh dus jij bent de pussy van ons twee. Top.'' Lacht Oliver en ik kijk beledigd op. ''Ik scherm je wel poepie van me.'' Oliver trekt me boven op hem en houd me stevig vast. ''Ik maak de monsters onder het bed dood en jaag de monsters uit de kast. Al moet ik knoflook in de fik steken.'' Lacht Oliver luid en ik pruil terwijl ik naar het tv scherm kijk. Hij weet dat ik wat dat betreft een meisje ben, horror film. Gadverdamme, ik háát het. ''Jij bent jonger en kleiner, het is niet erg.'' ''We schelen letterlijk vijf centimeter.'' Lach ik en Oliver grijnst. ''Iedere centimeter telt.'' Lacht hij en hij wiebelt zijn wenkbrauwen en ik voel mijn wangen gloeien.
JE LEEST
Shit happens | BXB | Voltooid
RomanceJack staat bekend als dé zoon van Louis Tomlinson. Klinkt leuk, is eigenlijk gewoon super kut. #1 gay #4 BXB