Ik wist dat dit moment ging komen, maar wanneer wist ik niet. Nu dus.
Oliver zijn handen kruipen langzaam over mijn buik en borst terwijl onze tongen een vurig gevecht voeren. Op onze onderbroeken na zijn we beide uitgekleed en de zenuwen gieren door mijn lichaam.
Terwijl ik er van bewust ben dat Oliver nóóit iets zou doen wat ik niet wil of me niet comfortabel bij voel. Dat stelt me gerust, maar toch.
Er gaat iets ergens in wat eigenlijk niet helemaal hoort.
Ondanks dat ik weet dat Oliver mij geen pijn zal doen en er alles aan zal doen om het voor mij zo fijn mogelijk te maken, vind ik het feit dat beide onze onderbroeken worden uitgedaan toch best eng.
Oliver naakt zien is niks nieuws, hij die mij naakt ziet ook niet.
Toch probeer ik dat enge weg te drukken. Als ik niet meer wil dan weet ik dat ik dat kan zeggen. Mijn adem stokt even in mijn keel als Oliver zijn hand om mijn erectie sluit.
Het is niet alsof dit de eerste keer is dat hij dat doet, maar ik weet wat er gaat gebeuren.
''Mag ik?'' Vraagt Oliver en ik open mijn ogen. Een zenuwachtige steek gaat door mijn lichaam als ik de glijmiddel over zijn vingers heen zie. Langzaam knik ik.
''Jack, ik wil het je horen zeggen. Communicatie is belangrijk.'' Zegt hij lief en hij streelt mijn wang met zijn andere hand.
''Ja, je mag.''
Zeg ik zacht en hij glimlacht en kust me weer. Automatisch schuif ik mijn benen iets uit elkaar voor Oliver. Ik probeer me te concentreren op de kus als ik Oliver zijn vinger voel drukken.
Mijn gezicht vertrekt lichtelijk als Oliver zijn vinger langzaam naar binnen glijd. Het doet geen pijn, het is meer ongemakkelijk en onwennig.
Oliver trekt terug en houdt constant in de gaten of het nog goed met me gaat. Ik probeer zo veel mogelijk te ontspannen. Het lukt me wel, het kost even wat. Maar ik weet dat Oliver zacht voor me is en niks zal doen wat ik niet wil.
Hij houd me continu in de gaten alsof ik anders dood ga.
Oliver plaatst kusjes in mijn nek terwijl hij zachtjes beweegt met zijn vinger en zijn andere hand over mijn zij glijd. ''Ben je nog oké?'' Fluistert Oliver en automatisch wil ik knikken.
''Ja, ik ben oké.'' Zeg ik zacht en ik voel hoe Oliver er nog een vinger bij stopt. Het ongemakkelijke gevoel komt weer terug.
Ik zoek naar Oliver zijn lippen en kus hem tevreden als ik ze eindelijk gevonden heb.
''Fuck.'' Een kleine kreun verlaat mijn lippen als Oliver uiteindelijk 3 vingers in me heeft en ze bewegen. Mijn rug kromt licht terwijl ik mijn ogen genietend sluit.
Ik hoef mijn ogen niet te openen om te weten dat Oliver met een tevreden glimlach naar me kijkt.
Mijn adem hakkelt even gemixt met een kreun als Oliver plots mijn stijve vastgrijpt en er zachtjes aan trekt.
Het genot giert door mijn lichaam en ik bewees zacht mee met Oliver zijn vingers terwijl de ene na de andere kreun over mijn lippen rolt.
Hij weet alles. Hij weet hoe hij mijn buik moet kussen terwijl zijn hand mijn stijve bespeelt. Hij weet me in een positie te krijgen waar ik mezelf nooit in had verwacht, maar waar ik nu toch in zit.
En ik geniet er van alsof mijn leven er van af hangt.
Mijn vingers graven in de dekens terwijl mijn tenen krommen. Ik probeer mijn heupen nog meer naar Oliver te duwen. Ik wil het.
JE LEEST
Shit happens | BXB | Voltooid
RomanceJack staat bekend als dé zoon van Louis Tomlinson. Klinkt leuk, is eigenlijk gewoon super kut. #1 gay #4 BXB