''Ja, dat is Jack zijn tepel. Nee ik ga niet zijn hoofd laten zien, want hij slaapt. Hij gaat me dan dood maken als hij daar achter komt en alleen ik mag dat zien. Ik wil zijn schattige rode wangetjes niet delen.'' Hoor ik Oliver zeggen. Is hij nou live op Instagram terwijl hij boven op me ligt en ik slaap? Oké, ik ben inmiddels wakker, maar alsnog.
''Nee, Jack is echt een hele diepe slaper.''
''Ik heb een kater van gister. Het was wel leuk.''
''Ik heb vanmiddag een hockey wedstrijd en daarna ga ik bij Jack kijken. Wat ga jij doen vandaag?''
Ik luister inmiddels al een tijdje naar Oliver die mensen hun vragen antwoord en ik moet soms mijn best doen om niet te lachen. ''Ik ga mijn vriendje dood maken omdat hij aan het live streamen is terwijl ik slaap en hij mij met ze dikke lichaam als bed gebruikt.'' Mompel ik slaperig en hees en Oliver kijkt op. ''Ik ga vandaag ook sorry zeggen en mijn vriendje goedemorgen kussen.'' Oliver glimlacht onschuldig en drukt een goede morgen kus op mijn lippen.
''Jezus, Oli! Ik zie er niet uit! Ga weg!'' Oliver lacht en draait zijn mobiel zo zodat mijn hoofd niet meer te zien is. ''Je ziet er altijd uit, sukkel.'' Lacht hij en ik rol mijn ogen. ''Aller liefste schoonpapa van de wereld, 4 pancakes met bacon en stroop, alsjeblieft.'' Zegt Oliver en ik kijk mee op zijn scherm hoe hij lief naar de camera kijkt. ''Kijkt mijn vader je livestream?'' Vraag ik lachend en hij knikt. ''Ja, je moeder ook. Robin en die Hunter dude ook.'' Zegt hij en ik lach. ''Je vader kijkt áltijd en is fucking irritante opmerkingen aan het sturen altijd.'' Zegt hij en mijn deur gaat open en Lizzy komt voorzichtig mijn kamer in met een groot bord met pancakes er op. ''Ohmygod. Lizz, dankjewel! Je bent de beste. Geef Louis een dikke kus van mij.'' Roept Oliver enthousiast en hij gooit zijn mobiel op bed en pakt enthousiast het bord van Lizzy over.
''Gooi je nou met je fans? Lizzy kom erbij.'' Ik klop op het bed en pak Oliver zijn mobiel vast. Mijn gezicht komt in beeld en ik zucht. ''Tyfusss, kijk nou dan.'' Mompel ik en ik haal een hand door mijn haar. ''Ik ben bijna weer bruin.'' Merk ik op en ik kijk kort naar de reacties. ''Papa zegt dat Oliv ook onderweg is, met aspirines voor je.'' Zeg ik en Oliver knikt blij. ''Doe permanent blond.'' Lees ik op en ik frons. ''Gadver, nee. Dan word ik zo een dom blondje als Oli. No way.'' Ik rol sarcastisch mijn ogen en Oliver kijkt me beledigd aan. ''Ga je haar doen, lelijke trol!'' Roept hij uit en ik lach.
''Oli, je fans zijn eng.'' Merk ik op nadat ik tien minuten Oliver zijn live heb overgenomen en hij geniet van de pancakes. ''Ik weet het, ze houden van tepels. Neem een hapje.'' Zegt hij luchtig en ik frons en kijk naar de vork die hij me voorhoud. ''Waarom ben je daar zo oké mee. Ik wil geen tepel complimenten.'' Merk ik op en ik neem de vork in mij mond en mijn gezicht vertrekt. ''Heet!'' Zeg ik tijdens het kauwen en Oliver lacht. ''Charmant. 11000 mensen kijken hoe jij goor aan het kauwen bent en je bek verbrand.'' Zegt hij en ik knik. ''Zet hem hier neer. Dan zien ze ons alle vier.'' Zegt Oliver ineens en hij positioneert zijn telefoon zo zodat niemand hem vast hoeft te houden, maar je ons alle 4 toch ziet.
''Jack is echt die zorgzame grote broer ofzo. Dat is hij sowieso. Zelfs over mijn broer en jongere broertjes en zusjes.'' Oliver glimlacht en ik kijk op van mijn mobiel. ''Hij gaf mijn broer een gitaar, want de zijne was kut en Jack had er een 'over'. Hij heeft mijn zusje per ongeluk voorgesteld aan een van zijn vrienden en nou zijn ze aan het daten.'' Zegt Oliver met een glimlach en mijn ogen worden groot en ik kijk Oliver geschokt aan. ''Wat!?'' Vraag ik geschrokken en hij lacht. ''Oops?'' Lacht hij en ik zucht kort. ''Daar hebben we het nog we over.'' Mompel ik zacht.
''Jesse heeft een vriendin.'' Merk ik op en Oliver kijkt verbaasd op van mijn bureau. ''No way!?'' Roept hij verbaasd en ik knik. ''Ja echt.'' Zeg ik en Oliver kijkt me ongelovig aan. ''In dat geval ga ik er een stokje voor steken hoor. Volgens mij weet ze dat niet eens.'' Zegt Oliver en ik haal mijn schouders op. ''Ik hoop van niet. Anders zijn ze beide fout. Maar als Jesse dit niet aan haar heeft verteld dan weet ik hem te vinden.'' Merk ik op en Oliver knikt en komt weer op het bed. Ik bekijk kort zijn lichaam en kijk hem dan aan in zijn ogen. ''Vind je me nog mooi?'' Vraagt hij met een grijns en ik glimlach. ''Jou? Altijd.'' Ik leg mijn handen op zijn heupen en glimlach breed. ''Je was lief gister avond.'' Merk ik op en Oliver lacht. ''Echt waar?'' Vraagt hij en ik knikt weer.
''Die grijns op je gezicht staat me niet aan. Wat ga je doen?'' Vraagt Oliver als ik op zijn heupen zit. ''Het gene wat ik nooit doe omdat ik van je hou.'' Zeg ik en mijn grijns groeit. ''Ga je me dood maken?'' Fronst Oliver en ik schud mijn hoofd. ''Nee, ik wil je lach horen. Ik hou zo van jouw lach. Zo vrolijk.'' Zeg ik en voordat Oliver wat kan zeggen zet ik mijn handen in zijn zij en begin ik hem te kietelen. Oliver barst luid uit in lachen en hij probeert te ontsnappen.
Oliver probeert op adem te komen met een brede lach op zijn gezicht. ''Ik was al zo verbaasd dat je mijn sensitiviteit voor kietelen nog nooit tegen me hebt gebruikt.'' Zegt hij lachend en ik lach mee. ''Dat verbaasd mij ook, ja. We moeten klaarmaken. Jij hebt zo je wedstrijd!'' Zeg ik en ik wil van Oliver af kruipen, maar hij houdt me tegen door me op zijn buik te trekken.''Ik wil niet. Ik wil een keertje een dag niks. Met jou. Lekker luieren. Heb je geen last van je voet ofzo?'' Vraagt hij en ik lach zacht. ''Ja, sterker nog: Dat is jouw schuld. Ik heb jou uit de taxi moeten tillen helemaal naar boven. Ik ben door mijn enkel gegaan op de trap.'' Merk ik op en Oliver zijn ogen worden groot. ''Nee!? Echt? Oh my god. Baby, sorry!'' Roept hij uit en hij drukt een kus op mijn hoofd als sorry terwijl mijn wangen licht rood kleuren.
JE LEEST
Shit happens | BXB | Voltooid
RomanceJack staat bekend als dé zoon van Louis Tomlinson. Klinkt leuk, is eigenlijk gewoon super kut. #1 gay #4 BXB