''Ik hou van jou.'' Oliver glimlacht breed en ik glimlach breed terug terwijl ik mijn wangen voel gloeien. ''Ik hou ook van jou.'' Antwoord ik en Oliver knuffelt me stevig. Het is voor het eerst dat we die woorden tegen elkaar uitspreken. En ik heb geen flauw idee waarom dat zo lang geduurd heeft. Bijna drie en een halve maand.
''Ik was bang dat je je terug zou trekken en het zou uitmaken. Ik wilde je niet pushen. Ik was bang dat je me zou laten gaan, omdat je je niet fijn voelde en verward was. Dat je zou denken dat het een fase was en je hormonen gek waren. Ik durfde geen ik hou van jou te zeggen omdat ik bang was dat jij geen ik hou van jou terug zou zeggen.'' Het is alsof Oliver mijn gedachtes las. Het feit dat hij dit mij verteld betekend voor mij super veel. Ik weet hoeveel moeite dit waarschijnlijk voor hem kost. ''Ik ben gek op jou. Tuurlijk zou ik dat niet doen. Ik zal altijd ik hou van jou terug zeggen, want ik hou van jou. Was je echt zo bang dat ik je ineens zou dumpen?'' Vraag ik en ik kijk Oliver serieus aan en hij knikt lichtelijk beschaamd over het feit dat hij aan me twijfelde.
''Sorry, je bent toch niet boos? Fuck, jij bent het enige persoon dat me onzeker maakt man. Ik heb dat nóóit, maar jij... Ik weet het niet. Ik was gewoon bang dat je door je eigen verwarring onze relatie zou wegduwen. Ik weet dat het misschien stom is. Ik werd gewoon een beetje onzeker dat je je schaamde voor ons. Dat je het daarom niet vertelde aan je ouders. Ik weet dat het niet zo is, maar zoals ik al zei, jij maakt me soms zo onzeker omdat ik zo bang ben om je kwijt te raken. Dat wil ik helemaal niet. Dus dan ga ik eenmaal doordenken en veel te ver denken. Ik ben gewoon heel blij dat je het je ouders verteld hebt en dat we nu vrijer samen kunnen zijn. Nog steeds niet helemaal want alleen onze familie en een paar vrienden weten het. Niet onze sport clubs, of school of al jouw social media dingen.Ik... Sorry ik stop al.'' Oliver zijn wangen kleuren donkerrood als hij merkt dat hij maar blijft ratelen.
''Hey, ga door. Gooi het er uit. Ik wil het horen. Allemaal. Jij luistert altijd naar mij, laat mij eens naar jou luisteren. Vertel je frustraties en onzekerheden. Alsjeblieft.'' Oliver kijkt verlegen op in mijn ogen. Heeft hij zich echt zo onzeker gevoeld? Heeft hij dat allemaal weggestopt voor mij? Ik heb hem nooit zo gezien. Hij is breekbaar en zo ken ik Oliver niet. Ik ken hem als zelfverzekerd en sterk. Toch vind ik het fijn dat hij dit nu allemaal verteld, dat hij me vertrouwd met deze kant van hemzelf.
Ik speel met Oliver zijn haren en veeg zijn tranen van zijn wangen. Na een half uur non-stop gepraat te hebben over ieder stukje dat hij zich onzeker heeft gevoeld door mij of onze relatie is hij eindelijk klaar. Ook ik heb mijn zegje gedaan om vol op tegen zijn argumenten in te gaan. Volgens mij is hij gerustgesteld en hij zucht diep. ''Al die ongerustheid en slapeloze nachten voor niks.'' Lacht Oliver zichzelf uit en ik druk een kus op zijn hoofd. ''De volgende keer gewoon zeggen en niet wachten tot het per ongeluk opgelost wordt.'' Zeg ik en Oliver knikt.
Vaak zeggen mensen dat er een top en een bottom zijn in een gay relatie, maar soms twijfel ik of dat bij Oliver en mij ook zo is. We wisselen vaak, de ene keer heb ik knuffels en liefde nodig en de andere keer is hij de gene die gewoon even wilt knuffelen en niks doen. Zo ook nu. Ik hou Oliver dicht tegen me aan onder de douche. Sinds we elkaar voor het eerst naakt hebben gezien is alles veel makkelijker. Samen omkleden is geen ongemakkelijk probleem meer. De badkamer gebruiken terwijl iemand van ons onder de douche staat is ook niet erg. En we zijn er achter gekomen dat samen douchen gewoon super fijn is. Oliver is namelijk het meest luie persoon óóit in de douche.
''Ik wil niet.'' Mompelt hij vermoeid en ik grinnik. ''Ik weet het. Moet ik je haren wassen, jochie?'' Lach ik en ik pak de shampoo terwijl Oliver me pruilend aankijkt. ''Jij wast je het liefst niet. Het liefst sta jij een uur onder de douche naar de muur te staren en ben je qua gedachten in een andere wereld.'' Merk ik op en hij lacht zacht terwijl ik wat shampoo in zijn haar doe. Ik hou zo veel van zijn haar. Ik wil het. Het liefst heb ik Oliver gewoon 24/7 bij me zodat ik zijn haar kan voelen. Het zachtste haar van de wereld is van Oliver Reece. ''Nou staar ik naar je pik terwijl ik qua gedachten in een andere wereld ben. Wat dat betreft een positieve upgrade.'' Merkt hij op en ik bloos verlegen terwijl hij grijnst.
Toen ik zei dat we makkelijker zijn sinds we elkaar naakt hebben gezien, zei ik niet dat ik er al 100% comfortabel mee ben. ''Ik kan je rug en billen masseren, maar jij bent koning hoofdmassage.'' Merkt hij uiteindelijk met gesloten ogen terwijl zijn gezicht ontspannend staat. Hij geniet van het moment. ''Jij hebt een soort obsessie voor mijn kont geloof ik.'' Lach ik en ik spoel zijn haar uit. ''Ja, maar ik ben er wel eerlijk over. Ik bedoel, jij hebt de grootste reet die ik in het echt heb mogen bewonderen. De mannelijke privé Kim Kardashian. Alhoewel Kim haar reet zo groot is, dat hij lelijk is. Die van jou is natuurlijk en perfect.'' Zegt hij terwijl hij tevreden zijn ogen gesloten houd nadat hij zijn handen op mijn billen legt. Mijn wangen worden nog een tint donkerder. ''Bedankt?'' Vraag ik lachend en ik trek hem weer dicht tegen me aan. ''Ik heb echt geluk met jou, en je kont.'' Zeg hij en ik weet dat hij grijnst. ''Ik heb echt geluk met jou, en je haar.'' Antwoord ik lachend en ik druk een kus in zijn nek.
''Morris?'' Ik klop op zijn slaapkamerdeur en hoor een zachte 'binnen'. Ik open de deur en kijk om het hoekje. ''Hey.'' Ik loop zijn kamer in en hij trekt zijn oortjes uit zijn oren. ''Is er iets?'' Vraagt hij en ik ga op zijn bureau zitten naast zijn papierwerk waar hij mee bezig was. ''Ik hoorde van Oliver dat je gitaar speelt.'' Merk ik op en hij fronst. ''Ja, klopt. maar nu niet meer zo erg. Ik krijg maar geen nieuwe bij elkaar gespaard en deze die ik heb heeft een hekel aan mij en ik aan hem.'' Morris kijkt om naar zijn gitaar dat afgedankt in een hoek staat. Hij ziet er oké uit. Goedkoop ding, dat zie je zo, maar je moet ergens mee beginnen.
''Nou, ik speel dus ook instrumenten vanwege me pa enzo. En toen ik hoorde van Oliver dat je er zo van baalt dat je niet verder kan, bedacht ik me dat ik er nog wel eentje voor je heb.'' Merk ik op en Morris zijn ogen worden groot. ''Bro, doe normaal. Jij hebt veel geld. Die dingen zijn duizenden euro's waard. Dat weet ik nu al. Nee man, dat kan ik niet aannemen.'' Zegt Morris verbaasd van wat ik zeg. ''Ja, maar ik gebruik hem niet en hij was inderdaad aan de prijzige kant, dus ik vind het meer zonde om hem stoffig te laten worden in een hoekje dan dat ik er iemand blij mee maak die het kan gebruiken. Dan gebeurd er nog iets mee.'' Morris lijkt compleet van zijn stuk gebracht door mijn aanbod.
''Ik moet daar echt even over nadenken hoor. Ik denk oprecht dat ik me dan super schuldig ga voelen ofzo. Of dat ik iets voor je moet terug doen maar...'' ''Rustig, neem je tijd. Het is oké. Ik hoef er niks voor, echt waar. Het enige wat ik wil is dat ik jouw oude gitaartje even mag lenen vanavond.'' Zeg ik en Morris kijkt me verbaasd aan. ''Dat kut ding? Ik betwijfel of jij snapt hoe een 10 euro gitaar werkt, maar ga je gang. Al gebruik je heb om een haard vuur te starten, veel plezier.'' Lacht Morris en ik lach mee. ''Dankjewel.'' Zeg ik lachend en ik loop zijn kamer weer uit. Die gitaar pak ik later wel, anders verraad ik mezelf naar Oliver toe. Dan is de verrassing eraf.
JE LEEST
Shit happens | BXB | Voltooid
RomanceJack staat bekend als dé zoon van Louis Tomlinson. Klinkt leuk, is eigenlijk gewoon super kut. #1 gay #4 BXB