Crrrr....ozval se nepříjemný zvuk budíku,který ležel na nočním stolku hned vedle mé postele.Bylo přesně 7:00 pomalu jsem vstala,ale najednou mě rozbolela hlava šla jsem do koupelny a všimla si že mám na čele zašitou ránu. Uvědomila jsem si co se vlastně včera stalo při tělocviku mě Patrik trefil míčem a já spadla na radiátor a rozsekla si hlavu.Patrik....kluk který mě neustále do kola šikanoval.,,Sofie, ty už jsi vzhůru" ozval se ze zdola taťkův hlas.,,Ano". Seběhla sem schody a šla se pozdravit s tátou, právě držel v rukách mého dvouletého brášku Alexe.Trrrrrrr...zazvonil taťkův mobil,tátá mi opatrně podal Alexe a zvedl telefon. Na telefonu jsem viděla jméno Honza,byl to tátův nejlepší kamarád a taky kolega s práce.Slyšela jsem jak se baví o nějakém večírku,který mě absolutně nezajímal. Odešla jsem do kuchyně abych si udělala snídani. Posadila jsem Sašu na jeho dětskou židličku a vyfotila.
Koukal na mě svýma modrýma očima. ,,Sofii" ozval se z obýváku taťkův hlas. ,,Udělej prosím tě jídlo i Alexovi".,,Jasně" odpověděla jsem. Přešla jsem ke kuchyňské lince abych udělala snídani pro mě a Alexe. Sobě jsem udělala cereálie s mlékem a Alexovi jsem rozmačkala piškoty a banán.Najednou se otevřely dveře, ,,Sofie,musím do práce zůstaneš tu? prosím s Alexem".,,Ale...". Já vím mám mít dovolenou, ale ten kolega co za mě měl zaskočit si zlomil ruku". Už jsem radši neodpověděla a jen kývla hlavou.Taťka mi slíbil že napíše do školy že mě dneska nechá doma,mě osobně se dost líbilo jeden den bez toho hrozného Patrika. Taťka na sebe hodil bundu a odešel.
o 30 minut později
Co to bylo, znělo to jako zvuk auta,ale táta to nebude ten před chvílí odjel do práce.Šla jsem se podívat k oknu za oknem stál stěhovací vůz. Že by se někdo stěhoval naproti.Chvíli jsem koukala,když najednou si mě všiml nějaký kluk. Usmál se a zamával,okamžitě jsem zatáhla záclony a dřepla si na koberec. V duchu jsem viděla toho kluka, který na mě právě zamával byl strašně hezký měl tmavě hnědé vlasy a krásně zelené oči a okouzlující úsměv.Napadlo mě že vezmu Alexe na procházku,když jsem se šla obléct zazvonil zvonek,pomalu jsem šla ke dveřím abych je otevřela stál tam ten kluk. ,,Ahoj,já jsem Sebastian a ty ?".,, Ahoj, já Sofie" ,,Viděl jsem tě před chvílí za oknem".,,Vážně..." Když jsem se chtěla Sebastiana zeptat kolik mu je někdo mě zatahal z kalhoty podívala jsem se vedle mě stál Alex. Úplně bych zapomněla že jsem s ním chtěla jít na procházku. ,,Nechceš se k nám přidat?" řekla jsem Sebastinovi.Ten jenom kývl hlavou pomalu jsem sešla schody a otevřel dvířka.Poprosila jsem Sebastiana jestli by mi pomohl snést ze schodů golfky pro Alexe. Posadila jsem Lexíka do golfek a šla zavřít dveře .Sebastian mi otevřel dvířka a pak i zavřel. Šli jsme se projít do parku který stál u školy když jsme tam došli uviděla jsem na lavičce sedět Patrika s jeho partou kamarádu.Doufala jsem že si mě nevšimne ale to se nestalo přišel ke mě a pozdravil všimnul si totiž že tu nejsem sama taky se zeptal proč jsem dneska nepřišla do školy.Když odcházel pošeptal mi do ucha že mě to bude zítra mrzet a okem se podíval k partě kluků jeden z nich držel v ruce nůž a mával s ním na mě . Když odešel do očí se mi začali pomalu nahrnovat slzy. ,,Radši půjdeme" řekla jsem.,,Ok, hale co to bylo za kluky ?". ,,To byli moji spolužáci" odpověděla jsem s ubrečeným hlasem . ,,Ty brečíš?". ,,Ne". Utřela jsem si slzy do rukávu pomalu jsme prošli park a vydali se na cestu domů.Když jsme dorazili k domu všimla jsem si že před tím naším stojí černý Ford. podívala jsem se na mobil bylo půl šesté. Už jsem chtěla otevřít dvířka když najednou mě Sebastian políbil na tvář a pošeptal do ucha. ,,Rád jsem tě poznal, princezno".Podívala jsem se do okna uviděla v něm tátu odstrčila jsem Sebastiana od sebe a rozlučila .Hned jak jsem vešla dovnitř mě taťka přivítal zeptal kdo to byl.
o cca 2 a půl hodiny později
Za chvíli začíná můj oblíbený seriál, jdu se převléct do pyžama. Kouám se s polečně s tátou i Alexem když najednou mi přijde žádost o přátelství na FB. Otevřu to Sebastian mi poslal žádost okamžitě mu to přijmu a chvíli si spolu jen tak píšem a posíláme fotky
Právě mi od něj přišla užasná fotka,musím mu taky nějakou poslat.
Teď mi skončil seriál a já si jdu lehnout . Ještě furt si píšu se Sebastianem,začínám být unavená napíšu Sebastianovi že se mu ozvu zítra.
ČTEŠ
First Love
RandomSofie,čtrnácti letá dívka,která není ve škole moc oblíbená a prožívá kruté období šikany.Před rokem jí totiž zemřela matka při těžké dopravní nehodě.Jednoho dne přijde do školy nový kluk, který je na tom stejně jako Sofie jenže je mu matka zemřela k...