*11

20 3 0
                                    

Dneska je poslední den,kdy se učíme. Zítra, už se učit nebudeme, všechny písemky, už máme napsané, takže nás čeká jen příprava akademie a pár výletů. Příští týden budeme dostávat  vysvědčení. No...teda, abych řekla moc se neteším, protože jsem na hodně testů chyběla, tak jsem je nemohla a ani nestihla napsat, tak možná ředitel tátovi navrhne letní školu. Při tom všem přemýšlením jsem zapomněla na to, že už mám zelenou, rychle jsem přeběhla a vydala se ke škole, prošla jsem parkem a přešla ulici podívala jsem se na hodinky.Před chvíli, už zvonilo podruhé musím si pospíšit, jestli to nestihnu,tak to bude docela dost velký problém. První hodinu máme našeho ředitele a ten si hodně potrpí na přesnost příchodu do školy. Tohle je asi jediná jeho špatná vlastnost, jinak je opravdu hodný. Vběhla jsem do školy. A rychle se vydala směrem ke dveří učebny dějepisu, zaklepala jsem.,,Dále."To ne přišla jsem pozdě tenhle hlas patřil řediteli. Polkla jsem a otevřela dveře.,,Dobrý den, já se omlouvám za pozdní příchod, ale..."
,, Sofie! Tohle je už dvacátý pozdní příchod a to není vše máš, také hodně zmeškaných hodin."Díval se na mě a já na něj.,,Já vím",,Velice rád bych si promluvil se tvým otcem.Vyřídíš mu to?"Proč chce proboha mluvit s tátou, jestli mu nechce náhodou opravdu navrhnout tu letní školu.,,Ano, vyřídím."
Po škole jsem šla skleslá domů u parku na mě čekal táta.,,Co tady děláš?",,Přišel jsem pro tebe, to snad nemůžu?",,Jasně, že můžeš.Tati jen taková maličkost",,Jaká?",,Chce s tebou mluvit ředitel."Táta se na mě díval, chvíli jsme jen tak mlčeli a pak táta řekl, že ať jdu domů sama a on,že rovnou půjde do školy. Kývla jsem a vydala se parkem  směrem k našemu domu.Doma mě přivítala paní Bartáková s Alexem, na stole už bylo připravené jídlo. Šla jsem si uklidit věci, když paní Bartáková zvedla telefon. Volal ji táta, co by  tak mohl chtít? Sešla jsem schody a vydala se směrem ke kuchyni, kde už paní Bartáková dělala další jídlo.,,On někdo přijde?",,Ano, tvůj otec pozval pana ředitele."Tak tohle je, už dost vážné,jestli táta pozval ředitele k nám domů tak je jasné, že chtějí mluvit i semnou. Otevřeli se dveře. Táta s panem ředitelem vešli dovnitř. Všichni jsme se pozdravili a šli si sednout ke stolu, abychom si mohli dát jídlo.Paní Bartáková vzala dvě jídla a odešla k Lexovi do pokoje.,,Dobrá, rád bych s vámi mluvil o pozdních příchodech a zmeškaných hodinách vaší dcery. ",,Ano já vím, že Sofií tento rok hodně zameškala, ale snad sám víte, že na tom letošní školní rok nebyla zdravotně dobře.",,To samozřejmě vím a proto vám chci navrhnout, aby jste Sofii přihlásil do letní školy.",,Opravdu je to nutné?",,Ano, protože když si Sofie dokončí ročník v letní škole, tak jí budu moct pustit do dalšího ročníku.Tady jsem vám sepsal nějaké letní školy, které jsou velice kvalitní."Táta s panem ředitelem se zvedli od stolu a odnesli prázdné talíře do kuchyně.,,Moc vám děkuji za   vynikající jído, nashledanou. ",, Zítra se na nějaké ty školy podíváme."

First LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat