Vymrštila jsem se z postele a šla k zrcadlu se opláchnout. Najednou jsem začala cítit vodu na obličeji, nejprve jsem si myslela že je to opravdu obyčejná voda,ale když jsem došla zpět k zrcadlu, už jsem měla zarudlé oči. Žádná voda, ale slzy měla jsem pocit strachu a úzkosti, ale z čeho jsem nebyla schopná vydedukovat, jestli to je z toho snu co se mi zdál. Z toho přemýšlení sem dostala hlad, ale naše ošetřovatelka mi výslovně řekla, že pokud budu něco chtít, tak prý mám zazvonit, ale pořád jí otravovat to se mi opravdu nechce. V tom případě napíšu klukům, jestli jsou ještě na snídaní, tak by mi mohli něco donést.
Ahoj,mám na vás prosbu. Nemohli byste mi přinést něco malého k jídlu a nějaké to pití se taky hodí.
Poslala jsem zprávu do naší skupiny, kde jsem byla já Milan i Patrik. CRRRRRR...Co? Kdo to může být? Aaaa Sebastian. Mám mu to vzít nebo ne? V tu chvíli dorazili kluci i s jídlem a pitím.,,Tady to je.Dobrou chuť",, Díky, jste fakt kámoši",, Kdo Ti to volá?",, To je jenom Sebastian",, Tak mu to vezmi, nebo vy dva už spolu nejste? ",, Nechci mu to vzít. Jsem na něj od jisté doby naštvaná.",, Proč? Něco Ti udělal?",, Jo tajil předemnou to že Dan zemřel. Pořád říkal, že si vždy a i při jakékoliv situaci říkat celou pravdu, ale on to nedodržel.Lhal a to mu jen tak neodpustím" ,,Pujč mi mobil."
Podala jsem mobil Patrikovi, který hovor příjmul a šel s ním na chodbu. Co na té chodbě dělá tak dlouho tomu snad vypravý román, či co. Konečně se vrátil zpátky.,,Hotovo, vyřešeno už Ti dá pokoj",, Co jsi mu řekl?",,Ále jen jsem mu řekl, že si na něj naštvaná a možná jsem ještě řekl něco o tom, že už sis našla někoho jiného" A koho prosím Tě" Zasmála jsem se. No přeci mě" Sedla jsem si na postel a chvíli jsem přestala úplně vnímat. Co? Ty jsi mu řekl, že spolu chodíme?"Klídek neřekl jsem mu své jméno jen jsem mu pověděl ať Ti dá pokoj a nevolá."
Oddechla jsem si, byla jsem ráda. Za to že mu neřekl své jméno, jelikož mi bylo jasné to jak mile by se to dozvěděl, tak by to šel hned říci mému tátovi a ten by jsem rychle přijel jen proto, aby mě odvezl zpátky.,, Pánové? Co tu děláte? Sofie musí odpočívat, aby nabrala sílu. "Oni za nic nemůžou. Já je poprosila, jestli by nebyli tak laskavi a nepřinesli mi něco k jídlu a pití" A proč si nezavolala mě? Taky bych ti to donesla."Já to samozřejmě vím, ale nechtěla jsem vás zbytečně otravovat.",,Tohle je moje práce mám se o vás starat, když vám něco je. Vy dva už běžte. Ať se Sofie, alespoň trochu vyspí",,Jasně, už jdeme tak. Čau",, Ahoj",,No tak já už půjdu taky, měj se",, Dobrá, nashle."Ciao všem, další kapitola napsaná 🖊️ doufám že se líbila. Dnešní otázka bude ohledně Vánočního stromečku
Kde byl postaven první Vánoční stromeček?
A.) Německo 1521
B.)Velká Británie 1605
C.)Francie 1540
D.)Česká republika 1636
Správná odpověď na včerejší otázku byla za C.) Střední Amerika
ČTEŠ
First Love
RandomSofie,čtrnácti letá dívka,která není ve škole moc oblíbená a prožívá kruté období šikany.Před rokem jí totiž zemřela matka při těžké dopravní nehodě.Jednoho dne přijde do školy nový kluk, který je na tom stejně jako Sofie jenže je mu matka zemřela k...