Začínalo vyučování a všichni kromě nás tří, už byli ve třídě a čekali na příchod učitele, ale nám to bylo nějak jedno. Prostě jsme místo vyučování šli k zřícenině, abychom si dodělali potřebné věci v klubovně. No...a ještě jsem neměla ani chuť vidět se Sebastianem, takže jsem se radši ulila
a co stejnak by nám jenom vyndali a dali zase nějaký trest v podobě úklidu nebo nějakého psaní. Takže to zase není tak hrozné. Opatrně jsme se vyplížili z hradu a zamířili k hlavní bráně, tak aby nás nikdo neviděl, jenže se nám to nepodařilo a odchytl nás samotný ředitel.,,Kampak,Kampak? Nemáte být náhodou ve třídě?",,No...víte pane řediteli, mi jsme byli panem učitelem vysláni do města pro nějaké dekorace do učebny zeměpisu."Vypadá to, že ho Patrikova odpověď moc nepřesvědčila o tom, že bychom právě měli být na cestě do města.,,Opravdu? Tak se půjdeme pana učitele zeptat.No tak prosím běžte." Každý z nás se snažil ředitele co nejvíc přesvědčit o tom, že nás opravdu učitel poslal do města, ale marně museli jsme se s ním vrátit do třídy. Tam jsme taky museli říct před celou třídou pravdu. Samozřejmě jsme to malinko upravili přeci jim nebudeme vykládat o naší tajné skrýši, jelikož oni nám taky nic neřeknou přímo a vždy to nějak obchází, jen proto aby nemuseli říci celou pravdu a nám tvrdí, že by se lhát nemělo. Vždyť tohle, ale není lež je to pouze upravená pravda se špetkou té lži, ale není ji tam mnoho.
Bylo nám jasné jakmile jim to dopovíme, tak nás okamžitě pošlou buď to do kuchyně nebo do tzv. šatlavi. Chci uvést na pravou míru, že to není ta šatlava, která byla ve středověku, ale je to taková místnost, kam se odeberou studenti, kteří třeba nedávali o hodině pozor nebo byli drzí a taky lhali. Jediné co se v místnosti dalo dělat je buď něco stříhat a nebo psát.
Po vyučování jsme se tedy odebrali k,,šatlavě" kde jsme strávili celý zbytek dne.Ciao všem, doufám že se kapitola líbila,vím poslední dobou jsou kapitoly krátké, ale nebojte na Štědrý večer vyjdou kapitoly dvě a ty budou rozhodně delší ☺️ Budu ráda, když napíšete nějaký komentář💬 nebo zahlasujete⭐, ať už na této kapitole nebo na jakékoliv předchozí. Jak se říká třetí Adventní neděli?
A.)Železná
B.) Bronzová
C.)Zlatá
D.) Stříbrná
Správná odpověď na včerejší otázku byla za D.)20
ČTEŠ
First Love
RandomSofie,čtrnácti letá dívka,která není ve škole moc oblíbená a prožívá kruté období šikany.Před rokem jí totiž zemřela matka při těžké dopravní nehodě.Jednoho dne přijde do školy nový kluk, který je na tom stejně jako Sofie jenže je mu matka zemřela k...