*10

17 3 0
                                    

Ležela jsem v posteli a přemýšlela nad tím, co se vlastně stalo Danovi? Vždyť byl  ten den ještě v pořádku...sakra, už zase nestíhám.Koukla jsem na hodiny bylo za 5 minut půl osmé,na židli jsem měla připravené tílko a  kraťasy. Došla jsem si do koupelny, která je hned naproti mého pokoje musela jsem opatrně otevřít dveře, abych nevzbudila Alexe. Táta s ním byl včera u doktora,který mu hned předepsal antibiotika. Nejspíš bych s ním měla zůstat tady a postarat se o něj, alespoň do doby než přijde paní Bartáková. Ale musím do školy, už mám takhle zmeškaných dost hodin. Rychle jsem sešla schody a vydala se do kuchyně připravit si nějakou snídani, jelikož jsem nevěděla co bych  si dala. Místo toho, abych si připravila nějakou výbornou snídani. Raději si udělám müsli s mlékem... Nebo že bych si müsli dala s jogurtem. Takhle to nepůjde, mám už málo času a nemůžu si vybírat  pořád donekonečna, jestli si udělám müsli s mlékem nebo jogurtem. Prostě si je  s něčím dám, třeba ten jogurt dlouho jsem je s ním neměla. Rychle jsem do sebe  naládovala svoji snídani, a vydala se ke dveřím, obula si boty, když jsem otevřela za dveřmi ptala už paní Bartákova pozdravila jsem jí a vydala se směrem ke škole teď mám to už jen kousek jen přeběhnout ulici a sem tam a taky že jo. Stála jsem na školním dvoře a pomalu si začal uvědomovat, že už mě Patrik s tou jeho partou, už nešikanují.  Konečně jsem se dočkala to byl můj sen zbavit se ho. Zazvonilo vydala jsem se  do třídy, skoro nikdo tam nebyl. Co? Kde jsou všichni? Jak to, že tu nikdo není
Sedla jsem si na svoji židli která byla vzadu u okna. Čekala jsem, jestli někdo přijde najednou se začaly otevírat dveře a do nich začala vcházet celá moje třída. Po chvíli vešla i učitelka na přírodopis.,, Dobrý den žáci, posaďte se dnes si probereme lidské tělo začneme kostrou" Sofie, mohu tě poprosit? Přišla by jsi sem ke mně? Já bych na tobě ukázala, jak vlastně vypadá naše lidská kostra. Neboj nebudu ti dělat žádný rentgen jen tak lehce popíšu kde se přibližně nachází kosti našeho těla.,,Ano, paní učitelko" zvedla jsem se ze židle a vydala se přímo ke katedře  stálá jsem  před učitelkou, která začala popisovat moje kosti. Přišlo mi to docela divné stojím tam jen tak všichni na mě koukají.,,Děkuji Sofie, ale ještě tu zůstaň.,, Dobrá žáci Teď je řada na vás zkuste aspoň přibližně popsat tady na Sofii, kde má jakou kost. Nemusí to být samozřejmě úplně přesně, ale nezapomeňte je to na známku. Za chvíli bude konec školního roku, tak se musíme do toho opřít jsme docela dost pozadu a málem bych zapomněla dnes máte celý den mě. Ostatní učitele tady nejsou Takže si to spolu užijeme."  všichni se začali pomalu zvedat ze svých židlí a přicházeli ke mně každý řekl jednu kost a ukázal kde ji mám jak by to ani tak nevadilo že na mě sahají Ale u kluků už to bylo docela divné Poprosila jsem učitelku jestli by nešlo že by kluci ukazovaly kosti na klukovi a holky na mě učitelka přikývla a řekla Sebastianovi A kdy jsem a stoupne si vedle mě. Moc nadšená jsem nebyla, zrovna jeho fakt vybrat nemusela. Pohádali jsme se a já nechtěla být v jeho blízkosti. Dokonce jsem si i kvůli tomu přesedla. Seděla jsem hned za sebastianem, tam jsem totiž seděla i dřív. Začal na mě mluvit já ho ale ignorovala on opravdu neví, že mi lhal on věděl že je Dan mrtvý. Uf, konečně už je konec rychle domů. Nechci se s ním potkat musím okamžitě jít Doma jsem za chvíli netrvá to, ani deset minut.Táta už je taky doma paní Bartáková, asi už odešla. Teď jsem na řadě já pomůžu tátovi hlídat Alexe a pak si půjdu udělat úkoly možná si ještě dám něco k jídlu, ale vlastně za chvíli budeme mít večeři táta určitě připraví jeho vynikající jídlo. Vešla jsem do dveří našeho domu táta mě přivítal s otevřenou náručí a zeptal se, jaký dnes byl den. Odpověděla jsem, že normální jako vždy vydala jsem se za ním do kuchyně, kde už připravoval kuřecí nugetky a hranolky.,, Sofie, mohu tě poprosit? připravíš prosím tu vynikající sladkokyselou omáčku? Co tě naučila maminka.,,Jasně ráda. "Tu omáčku jsem přímo milovala máma mě jí naučila když mi bylo 5 byla to taky jediná vzpomínka táta ostatní věci, které patřily mámě vyházel prý, abych já s Alexem nebyli pořád smutní, ale jediné co nechal byla tahle receptura na tuto sladkokyselou omáčku která byla vždy vynikající. Pokaždé, když jsme něco slavili, tak jsem společně s mamkou připravila  sladkokyselou omáčku, každý se okamžitě ptal, jak to dělá? jaká je tam přísada?Že to chutná tak výborně máma, ale řekla, že je to tajná receptura nikomu to neprozradila jediný kdo to věděl jsem byla já , ani táta neví, jak se připravuje. Po večeři jsem si šla udělat úkoly a následně lehnout.

First LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat