Dneska máme den volna, protože přijedou rodiče na návštěvu a budou nás moci někam vzít a mi jim to tu budeme moct ukázat. Jenže máme jediný problém...tedy ten problém není jeden, ale dva. První se týká našeho pokoje, který je v příšerném stavu a druhý Patrika, kdyby táta zjistil že je tady. Okamžitě bych jela domů.,,Prosím všichni, klid za chvíli jsou tu vaši rodiče. Doufám, že všichni víte, jak to bude probíhat?",, Pardon, ale já to zapomněl, asi jsem nedával včera pozor. Omlouvám se" Tak od něj bych to fakticky nečekala. Patrik, který stál úplně v poslední řadě měl na sobě černé oblečení a na obličeji sluneční brýle, i když dneska moc krásně není.,,Vůbec se omlouvat nemusíš, určitě bude lepší, když to zopakuji ještě jednou. Takže až sem vaši rodiče přijedou, tak je přivítáme společnou písní, kterou jsme dlouho nacvičovali. Dále pak každý z vás řekne něco o...Ty,co každý z vás řekne? Dívka pro kterou byla otázka určena nevěděla v tu chvíli, kde očividně je, ale pak ji to došlo.,,Řekneme něco o historii hradu.",,Výborně, pak už bude celý den jen pro vaše nejbližší.Momemnt, ještě jedna věc návštěvy budou končit v šest, po tu dobu, kterou tu s vámi rodiče stráví budete moci jet i mimo hrad." Moc dlouho netrvalo a na nádvoří hradu přijelo přes třicet aut,když rodiče vystoupili ze svých vozů, tak se celá naše skupinka seřadila do dvou řad.,,Tři,čtyři..."
Píseň trvala něco okolo tří a půl minuty.
Jakmile jsem uviděla tátu okamžitě sem za ním šla, abych se s ním přivítala. Šel se mnou i Milan, protože i on zahlédl své rodiče hned vedle mého táty. Obou nám bylo jasné, že se určitě budou snažit celý dnešek vyhýbat , jelikož se spolu naposled viděli na pohřbu mé mámy. Byla jsem šťastná, že je vidím všechny pohromadě, jelikož to na mámině pohřbu vypadalo spíš jako někde v hospodě. Táta se strejdou se tam totiž poprali, protože strejda tátu nařknul z vraždy jeho sestry. No a od té doby spolu nemluvili a vypadá to že ani tady to nebude jinak. Pozdravila jsem se s tátou a pak jsem ještě pozdravila strejdu s tetou.,,Pst...Milane,vezmi je nejdřív k nám na pokoj. Já zatím tátovi ukážu hrad."Fajn,pak si to vyměníme. Sof, mimochodem, jaký máš kufr? Myslím barvu.",,Černý, proč?",, No kdyby jsi měla růžový, tak bych asi rodičům neřekl, že bydlím s klukem. " ,,Pravda,ale mám na nočním stolku učení.",, V pohodě řeknu jim, že jsi mi to půjčila na dopsaní.Tak já už jdu ukazovat ",, Fajn já taky. " Jako první zastávkou byla Jídelna nebo v jiných případech společenská místnost, dále jsme šli do kuchyně, kde každou středu žáci připravují oběd pro Učitelé Další místností, kterou jsem tátovi ukázala byla učebna biologie, protože je jako jediná nejblíž. Následně jsem tátu provedla ještě ostatními učebnami a naší předposlední zastávkou byla knihovna. Konečně nastal čas jít do našeho pokoje. Trochu jsem se styděla, v jakém je náš pokoj stavu, ale táta řekl.Sice je to v příšerném stavu, ale alespoň máš kde spát.
Prohlídka hradu a pokoje skončila a tak jsem se společně s tátou sebrali a jeli spolu někam na jídlo.Ciao všem, správná odpověď na včerejší otázku byla za A.) Půjdem spolu do Betléma. Na dnešek mám připravenou takovou jednoduchou otázku. Jaké symboly se objeví na rozkrojeném jablku?
A.) Hvězdička a kolečko
B.) Kolečko a šipka
C.) Křížek a šipka
D.) Hvězdička a křížek
ČTEŠ
First Love
NezařaditelnéSofie,čtrnácti letá dívka,která není ve škole moc oblíbená a prožívá kruté období šikany.Před rokem jí totiž zemřela matka při těžké dopravní nehodě.Jednoho dne přijde do školy nový kluk, který je na tom stejně jako Sofie jenže je mu matka zemřela k...