*29

10 2 2
                                    

Na dnešní den se v areálu hradu připravovali různé disciplíny a soutěže, prý jsem přijedou děti z dětských domovů. S Milanem a Patrikem jsem si pro ně připravili balíčky, ve kterých se nacházeli různé hlavolamy otázky  a presmičky. Těch kartiček jsme původně dělali jen tisíc, ale na poslední chvíli jsme se dozvěděli, že jsem přijede ještě jeden domov, který je v podstatě o dost větší. Nu z tisíce bude šest tisíc, jenže dělat tady celý den jenom připitomnělý papírky na hru.
Potají jsme se vyplížili, ale jelikož včera večer asi od sedmi pršelo, tak jsme museli být dosti opatrní.
Zcela vyděšení ze vzhledu naší klubovny.,, Kdo?Řekněte mi, kdo! To udělal?! " Na Patrikovi byl vidět pocit rozzlobení, takže jsem se radši šla pustit do úklidu té příšerné spouště. Při tom uklízení jsem narazila na truhlu, ale nebyla to ta klasická truhla do které si běžně lidéza starých časů dávali oblečení. Tahle truhla vipadala spíše jako skrýš n nějaké šperky nebo nějaký deník a tajy že ano. Byl tam deník, který si někdo s Iniciály M. B. Psal někdy v minulém století.
Cestou zpátky na hrad jsem si pro čítala ten deník,ve kterém bylo dosti zajímavých informací ohledně toho člověka, jež si tento deník psal.

Ciao všem, dnešní kapitola je opravdu velmi krátká✍🏼. Jenže se říká v tom nejlepším přestat⛔.,ale nebojte nechci tuhle knihu ukončit. Jen by to chtělo nějakou zápletku a proč, jelikož jsou vlastně poslední kapitoly o ničem.  Pokud na Štědrý den vydržíte celý den nejíst, tak potom večer uvidíte....?
A.)Fialovou kozu
B.) Růžovou slepici
C.)Zlaté prasátko
D.) Modrého medvěda
Správná odpověď na včerejší otázku byla za D.) Stříbrná

First LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat