Au, vyjekla jsem, když na mém obličeji přistál polštář,který na mě Milan hodil.,,Stávej ospalče, za chvíli nám začíná první hodina. ",, Eeee...já nespím, pouze odpočívám. Mimochodem co vlastně máme?",,Hádej!",, Ne, hlavně mi neříkej, že máme matematiku. "Matika ten nejhorší předmět co snad může existovat.Tedy je tu samozřejmě ještě Fyzika, ale ta se dá alespoň trochu přetrpět.,, Tipuješ jsi správně, a hned jako další máme... fyziku. " ,,Super jsme tu oficiálně první den a hned nám napří ty nejhorší předměty, jako první, ale co..."Milan už jen pokrčil rameny a šel se do koupelny převléknout. Znala jsem ho moc dobře a proto jsem věděla, že budu mít čas napsat tátovi, jak se mám a že posílám pusu. V SMS stálo. Ahoj tati a Alexi, jak se máte? Doufám že skvěle, protože já se mám celkem dobře. Nebudete mi věřit s kým jsem na pokoji...V autobuse bych ho málem nepoznala, ale když si sundal kšiltovku, tak už mi to bylo jasné, že je to náš Míla.No...jinak jsme včera dorazili na místo kolem šesté večer. Tak se zatím mějte a dej za mě pusu Alexovi.
Stihla jsem to přesně, jakmile jsem sms odeslala, tak Milan vyšel z koupelny.,,Volno!"Ušklíbla jsem se na něj a šla do koupelny.,,Sof,dělej!Máme už jen pět minut. " Po tom co to řekla jsem, si už jen udělala rychlý culík a vyběhla ze dveří koupelny. Vrazila jsem do Milana, který mi právě podával mou tašku...Seběhli jsme schody, jak nejrychleji jsme dovedli a šli jsme najít učebnu určenou na výuku matiky. Bylo celkem snadné ji najít, protože jsme cestou potkali několik lidí, kteří se tam taky právě chystali.DINGDINGDING. Tohle je podivný zvuk zvonu oznamující hodinu. Postupně jsme vstoupili dovnitř třídy, která vypadala, jako z konce minulého století. Poslední člověk zavřel dveře, které se hned za vteřinu otevřeli a vešla nějaká žena.,,Okamžitě si každý najde své místo, ve kterém bude po dobu těchto dvou měsíců sedět. Všichni začali hledat, která lavice je jejich.Po tom co měl každý najité své místo začala hodina. Prvních pět minut jsme se jí představovali. No a pak se už začalo normálně vyučovat. Učitelka začala psát na tabuli nějaké různá čísla, která nedávala ani trochu smysl, teda alespoň mě.,,Takže tady máte příklad na kterém si vysvětlíme postup, jak chci abyste se to naučili počítat, nebo skusili. A ještě jedna věc tenhle příklad vypočítate dvakrát. Poprvé se mnou a pak ještě jednou sami, abych věděla, jak jste zvyklí počítat. Všichni se ihned dali do počítání, polovina začala počítat sama a druhá společně s ucitelkou. Samozřejmě jsem já i Milan byli v té druhé polovině, jelikož nám ani jednomu matematika nejde. Jakmile jsme měli spočítáno první část, tak jsme se prohodili s tou druhou polovinu a začali počítat každý zvlášť. Na konci hodiny si učitelka vybrala od každého sešit. Následující hodinu jsme měli Fyziku, kterou jsem ve škole chápala, asi jako jediná. Ne...že bych věděla úplně vše, ale nemůžu říct, že bych zase nic nepochopila. Samozřejmě, byli i takové látky, které mi ze začátku nedávali ani trochu smysl. Tato hodina se mi zdála moc dlouhá,učitel který nás měl, byl postarší pan s brýlemi. Pokud se ho někdo na něco zeptal, tak mu to okamžitě vysvětlil. DINGDINGDING!,,Uf"oddychli jsme si s Milanem naráz. Sice nás čekali ještě další tři hodiny, pak následuje oběd a volno, při kterém můžeme jít ven na obrovský pozemek.Další tři hodiny se vlekli snad ještě díl než ty předešlé. Vlastně, abych byla přesnější, každá hodina byl minimálně o deset minut delší než hodina před ní. K obědu jsme měli cizrnovou kaši. FUJ...nesnáším cizrnu v nemocnici jsem ji měla snad každý druhý den, jelikož jsem v tu dobu nic jiného nemohla. Střídalo se mi to s hráchem a fazolemi. Takže, když jsem zjistila co je. Neměla jsem zrovna chuť.
Šli jsme se projít po pozemku školy, na chvilku jsme si sedly pod zrající třešeň a povídali si. Najednou mi v kapse začal bzučet telefon. Volal mi táta, neváhala jsem ani minutu a hned jsem mu to zvedla. Milan mi telefon sebral a dal ho nahlas. Začali jsme se bavit o tom, jak se máme a tak táta mi řekl, že se po mě prý někdo sháněl. Bylo mi jasné o koho šlo, ale to co mi udělal mu nikdy neodpustím. Zeptala jsem se táti co mu řekl.
Opět začal ten hrozný zvuk zvonu, který ohlašoval začátek předposlední hodiny. Zaslechla jsem že tyto hodiny budou odpočinkové, takže to bude buď výtvarná a nebo hudební výchova.Ciao všem,tak už nám zase začal advent a proto bych chtěla popřát všem, kteří jsou tady na Wattpadu krásnou první Adventní neděli. Docela by mě zajímalo, jestli někdo ví nebo alespoň tuší, jak se právě první Adventní neděle jmenuje?
A.) Bronzová
B.) Železná
C.)Stříbrná
D.) Zlatá
Správnou odpověď se dozvíte zítra. Pokud to půjde tak ke každé kapitole by byla nějaká určitá otázka ohledně Vánoc a celého Adventu.
ČTEŠ
First Love
RandomSofie,čtrnácti letá dívka,která není ve škole moc oblíbená a prožívá kruté období šikany.Před rokem jí totiž zemřela matka při těžké dopravní nehodě.Jednoho dne přijde do školy nový kluk, který je na tom stejně jako Sofie jenže je mu matka zemřela k...