Příštího dne jse na hradě konali hry. Ráno jsme se všichni žáci a učitelé sešli ve společenské místnosti, kde byl každý učitel oblečen do jiné barvy. Byla tam červená, modrá, zelená, žlutá a černá. Začalo rozřazování do týmu, každý učitel si měl vybrat z průhledné nádoby šest lístečků, na kterých byli jména studentů.
Já i Milan jsme se dostali do červeného týmu a už nám zabýval jen poslední člen.,,Tak a našim poslední spoluhráčem jeee...chvíle napětí. Patrik!",, Cože?!To...to není snad pravda já...já s ním v týmu být nechci. Milane, prosím budeš u mě?",,Jasně, neboj budu Tě chránit vlastním tělem.",,Děkuju, nechci to vše zažít znova,jelikož to nebylo dvakrát nejpříjemnější strávit skoro přes dva měsíce v nemocnici.",,Já Ti to věřím."
Byla jsem ráda, že mám v týmu i Milana, protože nedokázala bych si představit, co bych dělala, kdybych tam byla jen s Patrikem.
Dostali jsme se k prvnímu stanovišti. Na stromě byl nalepený papír a na něm šipka ukazující směrem doprava.
Náš tým se vydal tedy k staré zřícenině, která dříve byla kostelem. U zřícenini byl další papír s nápisem. Pokud chceš najít další klíč, neváhej hlouběji jít.
,, Tak, víte to někdo? ",,Možná tuším, ale stoprocentně si nejsem jist.",,Povídej",, Já si myslím, že ten klíč bude tam dole",, Máš nejspíš pravdu, ale koho tam pošleme?Někoho kdo ještě nikde spolu nebyl...aaaa už vím. Sofie, Patriku, půjdete vy dva.",,Pane učiteli, já půjdu místo Sofie",,Ne, Milane ty už rozhodně nikam nejdeš. Prostě půjde Sofie a a Patrik!"Odmlčeli jsme se. Patrik slezl dolů po žebříku a já hned za ním. Necítila jsem úplně v pohodě, nemůžu mu věřit. Vždyť se mě pokusil zabít. ,,Pozor!Koukej kam šlapeš."Patrik dal předemě ruku, kterou mě zastavil, abych nespadla do jámy.,, Díky. ",, Není zač" Tohle bych do něj neřekla, neudržela jsem se a dala mu pusu na tvář. Trvalo mi asi pět minut, než mi došlo co jsem právě udělala. Proboha, já ho políbila. Fuj!
Patriku, promiň já...já jsem nechtěla. Nevím, co to do mě vjelo.Moc se ti omlouvám."Sofie, já chci se Ti omluvit. Za to všechno co jsem Ti udělal, byl jsem blbec. Kdybych věděl, jak si fajn holka, tak bych se o to nikdy nepokusil. Odpustíš mi? Prosím",, Ehm...no já nevím, jestli se to nestane znova, jestli se mě znova nepokusíš zabít.",, Přísahám, že nepokusím a ještě chci Ti popřát upřímnou soustrast. Vím, že je to už díl, ale neměl sem čas Ti to říct",, Děkuju, už jsem se smířila s tím, že je Dan mrtev. " Naše hledání klíče pokračovalo dál celou cestu jsme si povídali o tom, jak to šlo ve škole po tu dobu, kterou tam nebyl. Já jsem se ho zeptala, jak se mu vlastně daří v tom nápravném zařízení.,,Chceš to opravdu slyšet?",,No, když se tak na tebe koukám, tak asi ani ne. Moc se ti omlouvám za tu otázku.",,To je v poho, jen si se zeptala.Hele! Tady je ten klíč, tak pojď vrátíme se k ostatním."Otočili jsme se a šli zase směrem, kterým jsme přišli,když jsme se vrátili k ostatním vydali jsme se zpět k hradu. Mile, jak jsme dorazili na hrad, tak už se začalo vyhlašovat, kdo na jakém místě skončil.,, Na pátém místě se umístil tým černých,jako další jsou modří a máme tu bronzovou medaili zelení, Stříbro obsadili žlutí a absolutní vítěz naší hry je tým Červených." Hurá, hurá.obejmula jsem Milana i Patrika. Došlo mi, že to nebyl asi nejlepší nápad, protože Milan se mě snažil celou hru chránit.,, Víte co já se jdu najíst a vy dva se zatím trochu zblížíte, ale jen s toho kamarádského hlediska."Přidala jsem se k ostatním s nimiž jsem šla do jídelny.Ciao všem, správná odpověď na včerejší otázku byla za D.) Hvězdička a křížek. Dnes tu máme další. 5.12 Chodí čert anděl a Mikuláš. Otázka zní přibližně od jakého století chodí právě tato trojice.
A.) 17-18 století
B.) 12-13 století
C.)10-11 století
D.) 8-9 století
ČTEŠ
First Love
SonstigesSofie,čtrnácti letá dívka,která není ve škole moc oblíbená a prožívá kruté období šikany.Před rokem jí totiž zemřela matka při těžké dopravní nehodě.Jednoho dne přijde do školy nový kluk, který je na tom stejně jako Sofie jenže je mu matka zemřela k...