*30

11 1 0
                                    

Byla jsem úplně zažraná do toho deníku, který jsme včera objevili v naší klubovně, takže jsem vlastně nic nevnímala. Prásk.,, Okamžitě jdi k tabuli a vypočítej to!"Zvedla jsem se a šouravým krokem se vydala k tabuli.,, No...prosím můžeš začít a hezky s výkladem, abych se ujistila, že si dávala pozor."Rozhlížela jsem se po třídě a koukala, jestli náhodou někdo neukazuje postup řešení, ale nikoho jsem si nevšimla.,,Nevíš"Mírně jsem pokročila rameny, abych učitelce naznačila, že tedy postup nevím. Chvíli jsem čekala než na mě začne řvát. ,,Po zvonění tu zůstaneš a já ti to tedy vysvětlím, ale příště budeš dávat pozor.Jasný",, Ano"Sedla jsem si zpátky na své místo a celý zbytek hodiny jsem se radši na nikoho nepodívala. Všichni už byli pryč a já stále seděla na místě a pozorovala učitelku, která mi právě vysvětlovala postup, jak se to vlastně má řešit.,, Takže, doufám že to chápeš, ale ještě jsem pojď. Chci se o tom přesvědčit."Přišla jsem k ní a začala počítat příklad, který byl napsán vedle jejího vzorového.,, Hotovo, paní učitelko",, Výborně!můžeš jít, ale jakmile nebudeš dávat příště pozor, tak si budeš hledat vysvětlení jinde. "
Přikývla jsem, jakože to chápu a odešla sem ven ze třídy. Naštěstí ještě byla přestávka a jelikož jsem od rána nic nejedla, tak jsem si mohla alespoň dát svačinu. Tentokrát jsme měli výtvarku. Alespoň tady si odpočineme od toho věčného psaní a počítání.
Učitel, kterého mám na tuto hodinu nebyl dnes nějak ve své kůži a tak nám zadal volné kreslení.Prý ať si každý kreslí co chce, že je mu to jedno. Tak jsme si jen tak kreslili, když jsme se náhle všichni otočili směrem kde seděl učitel. Teda vlastně ležel. S klukama jsem se okamžitě zvedla a šli jsme k němu, abychom zjistili jestli dýchá a zkusili ho probrat v případě že by na nic z toho nereagoval, tak zavolat záchranku. Bohužel na nic nereagoval, takže záchranka byla na místě.
Čekání nám připadalo nekonečné za prvé už zvonilo a za chvíli by mělo po druhé. Konečně. Jakmile jsme viděli přijíždějící auto vyběhli na nádvoří a začali na ně co nejrychleji mávat,jakmile saniťáci vylezli z vozu a vyndali nosítka šli jsme jim ukázat místo kde byl. Vyšli z hradu s nositkama a na nich ležel učitel, kterého opatrně naložili do sanitky, jež za chvíli nastartovala a vyjela z areálu.

Ciao všem, doufám že se kapitola líbila ☺️Samozřejmě se omlouvám za veškeré chyby, které tam jsou 😉 Na dnešek jsem si připravila takovou celkem těžší otázku. Co si podle tradice dávali lidé do každého rohu místnosti, aby příští rok zůstala rodina pohromadě?
A.) jablko
B.) ořechy
C.)klubko nití
D.) ošatku
Správně odpovědě na včerejší otázku
C.) Zlaté prasátko

First LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat