Celá třída zaměřila své pohledy směrem k Milanovi s Patrikem.,, Pánové, ke mně do ředitelny a Sofie, jestli Tě můžu poprosit, tak pojď s námi. Musíme si ještě o něčem promluvit",,Jistě, že půjdu",, Tak pojďte" Společně s ředitelem a učitelem jsem mířili směrem k ředitelňe,všichni tři jsme věděli, co nás bude čekat, ale čím ředitel začne jsme neměli tušení. Možná jsem měla tušení čím by mohl začít, ten náš nepovolený výlet.,,Nejspíš bych začal asi tím vaším výletem mimo hrad, který byl jak asi víte nepovolený. Takže by mě zajímalo co mi na to řeknete?",,Samozřejmě víme, že se z hradu bez dovolení odejít nesmí a rozhodně přijmeme následky, které nás čekají."Za všechny z nás mluvil Milan, při jemu smlouvání šlo vždy nejlíp. Následky samozřejmě ponesete, ale o tom potom.Teď jste na řadě vy kolego. Kluci můžete prosím na chvíli na chodbu,tohle se vás totiž netýká, ale ještě si vás zavolám." Milan i Patrik mi naráz řekli, ať se držím, že to rozhodně dobře dopadne a určitě toho šmejda vyhodí.,,Takže kolego, tady Sofie je mi ukázala video s velice nepříjemný obsahem.",, O čem to tady sakra mluvíte, jaké video? Já o ničem nevím",,Vy o ničem nevíte? Sofie pusť tu nahrávku, aby tady kolega viděl o čem je řeč."Poslechla jsem a na svém telefonu vyhledal video, o které mě ředitel požádal. Co? To vůbec nejsem já.",,Jestli tohle nejste vy, tak kdo tedy?"Tak to já nevím, ale já to nejsem. Počkat!možná vím o koho by mohl jít."Je to natočené u vás v ložnici a pokud vím, tak každý učitel má svou ložnici a k ní klíč, který padne pouze do jedněch dveří, takže by mě zajímalo kdo by se vám mohl dostat do pokoje?",,Šimon, neustále se kolem mě motá a docela dost tady se slečinkou flirtuje.",,Máte na nějaký důkaz o tom, že se jedná o Šimona?Myslím že jste si vědom toho, že se jedná o mého synovce, takže být vámi si hezky rozmyslím, co odpovím. "Cože Šimon je ředitele synovec? Teda tak to je úlet.Je jasný, že to na Šimona hodí, aby si zachránil krk.,,Dobrá, přiznávám na tom videu jsem já. Vím že mě teď vyrazíte, ale je mi to jedno. Tady jsem to měl jen jako doplňkovou práci než se dozvím, jestli mě vzali na tu školu a dopadlo to dobře chtějí totiž, abych nastoupil hned. "Tak to vám gratuluji, ale tohle vám samozřejmě budu muset napsat do vypovědního listu."Tím jsem si samozřejmě vědom a taky vím že o tom budete informovat Sofiinu rodinu, takže bych to velice rád vysvětlil jejímu otci osobně."Ano,rozhodně ho budu informovat a taky vám slibuji, že až tu bude, tak vám zavolám, abyste to vysvětlil."Pane řediteli, jestli mohu tak bych do toho tátu zatahovat nechtěla, nechci mu přidělat starosti.Prosím",,Jestli si to přeješ, tak o tom otce informovat nebudu, ale ty zítra ráno pojedeš do zdejší nemocnice, aby ti zjistili zda jsi úplně v pořádku.Tak a teď běž a zavolej mi Milana s Patrikem."Odešla jsem.,,Máte tam jít",, A co ty?",, Běžte, řeknu vám to potom. "Čekala jsem na ně než dorazí. Připadalo mi to jako věčnost, najednou vyšli a vypadali, jako kdyby je právě měli jít popravit.Co, jak to bude?,, Musíme přepsat celý školní řád, ale co ty?"Dostal výpověď, ale spíš ji podal sám, jelikož už měl najitou jinou práci.
Na další hodinu jsme ani nešli a rovnou jsme šli do místnosti, kde se nacházel školní řád. Trvalo nám asi tři hodiny než jsme ho celý opsali.Ciao všem, Jak se vám líbila kapitola? Dnešní otázka bude spojena s jednou typickou Vánoční pohádkou. Jaké tři otázky zazněli v pohádce Tři oříšky pro Popelku?
A.)Šaty se závojem, karátem vyšívané, ale princezna to není vzácný pane. Klobouk s peřím luk a kamizola, ale myslivec to není. Tváře umouňené od popela, ale kominík to není
B.) Tváře černé jako uhel, ale pekelník to není. Šaty s vlečkou zlatem vyšívané, ale milý pane vaše nevěsta to není. Luk, šíp a kamizola s kuší, ale myslivec to není.
C.) Tváře umouňené od popela, ale kominík to není. Klobouk s peřím luk a kamizola, ale myslivec to není. Šaty s vlečkou stříbrem vyšívané, ale princezna to není. Jasný pane.
D.)Klobouk s bažantím peřím luk a kuš, ale myslivec to není. Šaty s vlečkou stříbrem vyšívané, ale princezna to není. Jasný pane. Tváře umouňené od popela ale kominík to není.
Správná odpověď na včerejší otázku je za C.)Bronzová
ČTEŠ
First Love
RandomSofie,čtrnácti letá dívka,která není ve škole moc oblíbená a prožívá kruté období šikany.Před rokem jí totiž zemřela matka při těžké dopravní nehodě.Jednoho dne přijde do školy nový kluk, který je na tom stejně jako Sofie jenže je mu matka zemřela k...