První hodinu jsme měli chemii,což je hned po matice a fyzice nejhorší předmět. Abych byla konkrétní, tak tady je to třetí nejhorší předmět, jinak mám chemii i celkem ráda. Něco je tam zajímavé a něco zase ne,ale tady je to jiné. V naší škole nám to učitelka vysvětlovala, tak aby to každý pochopil, jenže tady to někdo nepochopí a hned se píše test nebo mu učitel řekne ať si to na další hodinu nastuduje, že ho vyzkouší.,, Sofie...Sofie...Sofie!",,A...a...ano",,Doufám, že neruším, ale zajímala by mě tvá odpověď na otázku, kterou jsem Ti položi",,Jak zněla otázka?",,Nevíš? Dobrá máš za pět a ještě zůstaneš.Milane a ty ji omluvíš z další hodiny, jasné",,Ano, pane učiteli"
Jak mile zazvonilo celá třída se hrnula ke dveřím, aby se co nejrychleji dostali na další hodinu, kterou byl dějepis. Tenhle předmět jsme měli na této škole nejradši, za prvé je udělán ve formě her a za druhé ho učí Šimon, jehož mají všichni rádi, ale podle mě, Milana a Patrika si on oblíbil nás tři.
Zůstala sem ve třídě úplně sama jen s učitelem.,,Sofie, řekněme že Ti to vysvětlím, ale ty pro mě za to něco uděláš.",, Opravdu,ale co po mě zs to chcete?" Řekněme, že jsi velice krásná...",,Tím mi chcete naznačit co? Doufám, že po mě nechcete, abych..."Aby si se semnou vyspala. Ano, řekněme, že chci.",, Ne absolutně ne, vy jste se úplně zbláznil Jak po mě můžete něco takového vůbec chtít?víte vy vůbec, že pokud by se to někdo dozvěděl, tak by vás mohli nechat zavřít.",,Samozřejmě, že jistá rizika tu jsou, ale ne jen pro mě, ale i pro tebe a ty dva tvé povedené kamaradíčky",, Co...co,je s nimi?" Nic, jen sem vás ráno viděl odcházet, z areálu hradu, když víte, že se to nesmí",,Vy jste nás špehoval?",, Ne jen jsem se vracel z krámu".
Teď už sem byla úplně bezmocná, nevěděla jsem co na to říct. On nás viděl odcházet z hradu. Nezbývá mi nic než na jeho přání přijmout.Ale i já měla jednu podmínku a to byla ta, že nás každé ráno těsně před svítáním bude pouštět mimo hrad.Taky mé přání přijmul, ale pod podmínkou, že se sním pak každý večer vyspím.
Odešla sem ze třídy právě v čase, jelikož začalo zvonit na hodinu. Celou dobu jsem přemýšlela nad učitelovými požadavky, jestli na ně mám vůbec přistoupit a jestli bych radši neměla odstoupit.Ne, teď už odstupovat nebudu, ale je tu jeden malý háček, kdyby se mě kluci ptali, jak to šlo. Nejspíš bych nevěděla co jim na to říci. Zapírat jim rozhodně nechci a ani nebudu, jenže pravdu jim taky říct nechci. Budu si muset vymyslet takovou malou, ale opravdu malou lež. Řeknu jim, že mě bude doučovat, ale tu druhou část si nechám pro sebe.
Nastal čas večeře a jako obvykle jse celý hrad sešel ve Společenské místnosti.Všichni očekávali tradiční ředitelův projev, na který si nikdo nemohl ze začátku zvyknout, protože jeho projev trval asi dvacet minut, takže když měl někdo fakt pořádný hlad a ještě musel dvacet minut čekat na to než ředitel domluví, ale dnes to bylo jiné. Ředitel se totiž vůbec nedostavil, ale jeho zástupkyně nám řekla, že dnes pan ředitel nepřijde, jelikož je v nemocnici. V celé Společenské místnosti se rozezňeli hlasy, jak nás studentů tak i učitelů.
Aby se celá místnost uklidnila začali kuchařky nosit jídlo a ten kdo už dostal si sedl a začal jíst a při tom nesměl ani ceknout.
Konečně se dostala řada i na nás tři,jak mile nám jídlo dali na stůl okamžitě jsme se do něj pustili, takže za chvíli byli naše talíře prázdné a v klidu jsme mohli odejít do pokojů.Kluci šli směrem nahoru, jenže já jsem šla úplně opačným směrem.Když jsem vešla dovnitř jeho pokoje už tam měl vše nachystané.Ciao všem, tak další kapitolu mám napsanou, co myslíte jak to bude se Sofií a učitelem chemie? Nebo, že by snad začala chodit s Patrikem a zahodila by šanci vrátit se k Sebastianovi.To,ale i mnohem více vás čeká v dalších kapitolách.Jenže teď nastal čas na otázku. Kolik druhů cukroví musí být na svátečním stole?
A.) šest
B.) žádné
C.) deset
D.)Dvanáct
Správná odpověď na včerejší otázku byla za A.)Kadidlo zlato a myrhu.
ČTEŠ
First Love
RandomSofie,čtrnácti letá dívka,která není ve škole moc oblíbená a prožívá kruté období šikany.Před rokem jí totiž zemřela matka při těžké dopravní nehodě.Jednoho dne přijde do školy nový kluk, který je na tom stejně jako Sofie jenže je mu matka zemřela k...