*27

10 2 0
                                    

Dneska už mě pouštějí z ošetřovny, takže zase budeme moci na naše tajné místo o kterém víme jen mi tři. Kluci už na mě čekali a každý z nich mi něco přinesl od Patrika jsem dostala  čokoládu a Milan mi donesl kytici, která se skládala z růží, gerber a ještě tam byly lilie.Rovnou jsem oba objala, ale pak mě někdo úplně zaskočil. Šimon totiž prováděl nějakého nového studenta, nejdřív jsem si myslela, že se mi to jenom zdá. Jelikož mi ten kluk připomínal Sebastiana a dokonce se mi to potvrdilo. Otočila jsem se a zavěsila klukům na ramena, oba byli udivení co se děje, když jsem jim to řekla okamžitě jsme zrychlili, abychom se nemuseli potkat se Šimonem a též s tím lhářem prolhaným. Prostřednictvím tehdejší nenávisti k Patrikovi a na druhou stranu lásku, kterou jsem pociťovala k Sebastianovi od prvního okamžiku, když jsem ho zpatřila se teď ve mě něco docela změnilo, proč bych chodila s někým kdo mi lhal, ale je to pořád menší prohřešek než ten co mi udělal Patrik. Rozdíl mezi nimi je jediný a to ten, že Patrik se mi dokázal omluvit a vše taky v klidu vysvětlil a snaží se to mezi námi dvěma urovnat. Sebastian ten mi jen řekl, že nechtěl abych se zbytečně stresovala. Upřímně mi to spíš připadalo jako jednoznačná žárlivost na Dana, ale otázkou zůstává kvůli čemu by na něj mohl žárlit? Rovnou jsme se vydali k hlavní bráně a jelikož dnes byla sobota, tak se z hradu mohlo bez učitelů. Buď to se může jít do města nebo  se jít podívat po okolí hradu nejdříve jsme si mysleli, že rovnou půjdeme na naše tajné místo, ale zase bychom mohli jít do města a koupit nějakou drobnost do našeho bunkru, tak aby nějak vypadal.
Ve městě jsme nakoupili hromadu blbostí, o některých jsme  ani nevěděli. Pracovali jsme, jak o život, protože se už začínalo stmívat a taky se blížila hodina, kdy se brány hradu zavřou a už tam a ani ven nikdo nesmí. Naštěstí jsme to stihli dokončit včas, ale k hradu to byl ještě asi kilometr a půl a za necelých dvacet minut bude šest ke všemu ještě začalo pršet, takže jsme začali utíkat co nejrychleji to šlo a stihli jsme to ale opravdu na minutu přesně.



Ciao všem, zítra je třetí Adventní neděle  a za chvíli jsou tu Vánoce, ke kterým neodmyslitelně patří řízek  z kapra a bramborový salát. A proto má dnešní otázka zní od jakého století se jí právě tento tzv. Štědrovečerní večeře?
A.) 16
B.)11
C.)6
D.)20
Správná odpověď na včerejší otázku byla za A.) Německo 1521

First LoveKde žijí příběhy. Začni objevovat