4

630 25 30
                                    

Eu: Fi-Fiica voastră!? Nu, nu se pote!

Slender: Știu că este o veste șocantă, dar îți jur că spun adevărul. Nu am nimic de câștigat dacă te mint, te rog liniștește-te și ia loc.

Fără a mai spune nimic mă așez pe canapea lângă Slender, cu ochii către tablou.

Eu: Dacă chiar sunteți părinții mei, atunci de ce mați abandonat nu mă doreați ? (Căzândui câteva lacrimi)

Slender: Nici măcar să nu grumești cu așa ceva!

Eu: Atunci de ce am fost găsită în pădure când eram doar un bebelușii ?

Slender oftează zgomotos, apoi își îndreaptă "privirea" spre portretul mamei.

Slender: Ziua în care am aflat că Zamira este însărcinată, a fost una din cele mai frumoase zile din viața mea, iar în ziua în care te-ai nascut a fost chiar și mai foumoasă până când.... La doar 2 săptămâni de la nașterea ta Zamira, a început să se simtă tot mai slăbită. Ultima ei doință a fost să te țină în brațe până când se va stinge, dar la doar câteva clipe înaite țea dat talismanul ei, era foarte tristă că nu putea fi alături de tine. Iar ultimele ei cuvine au fost că ne va iubi mereu, după asta șa închis ochii.

Simt cum lacrimi de tristețe în alunecă cu putere pe chip, fără a spune ceva îl i-au în brațe, el nu ezită și îmi răspunde.

Eu: Trebuie să fi suferit foarte mult, oh! Îmi are așa de rău.

Slender: Nu este vina ta, erai doar un bebeluși când sa întâmplat.

Eu: Dar cum am ajuns abandonată în pădure ?

Slender: Nu știu sigur pot doar să presupun ce sa întâmplat. La o zi după îmormântarea Zamirei eram în biroul meu ocupândumă de niște hârti, până când țeam auzit plânsul. M-am dus repede în camera ta, dar nu mai erai cineva te răpise! Nu știu cine sau dece a făcut asta ? Iar după ce te-a loat te-a abandonat în pădure, brobabil a crezut că vei muri până să te găsească cineva, însă mă bucur că ai fost salvată la timp chiar daca nu te-am mai văzut de atunci am simțit cum te pierdusem și pe tine.

Slender spune adevărul știu sigur, deci el chiar este tatăl meu! Asta explică puterile mele, dar mă întreb mai am și altele ?

Tata: Poți fi sigură.

Eu: Stai! De unde știai la ce mă gândesc ?

Tata: Pot citi gândurile, și tu poți. Ai moștenit puterii de la mine dar și de la mama ta. Și ea putea controla sângele dar și umbrele.

Eu: Woaw! Chiar voi avea multe de învățat de la tine.

Tata: Așa-i este, însă sunt sigur că te vei descurca bine.

Eu și tata ne lom din nou în brațe, dar niște vocii ne întrerup și ne fac să ne îndreptăm atenția spre ușă.

În spatele uși

Masky: Nu mai aud nimic.

Jeff: A înțeles vreunul ce au spus ?

Toby: Ce se întâmplă acolo ?

Ben: Bă dă-te tuți fața aia!

Hoodie: Băi nu mai împingeți, ne veți da de gol!

....




✡The Bloody Nun.✡《🥀Creppypasta&DiabolokLovers🌹》 (În Rescriere)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum