8

567 26 15
                                    

Eu: Deci cum ai cunoscut o pe mama ?

Tata: Am întâlnit o pe mama ta chiar la balta din această pădure, pe timpul războiului de provincii.

Eu: Dar acest război a avut loc acum 600 de ani!? (Șocată)

Aut: Am loat asta de la Regele Șaman, că pe net găsesc doar filmul, pe care trebuie să îl cumperi》

Tata: Separe că cineva, este atentă la școală.

Eu: Scuze, te rog continuă.

Tata: Revenind, era o noapte minunată cu lună plină, eram în patrulare prin pădure după soldații pe care să îi omor, dar nu eram singurul care dorea să verse sânge. Am tot mers prim pădure până când am auzit un cântec, care ma fermecat. Am tot înaintat până când am ajuns la balta din mijlocul pădurii, acolo am văzut-o pentru prima dată pe mama ta. Ea stătea în mijlocul bălții și cânta acel cântec pentru ai vrăjii pe soldații, făcândui să se apropie de apă unde tentacule de sânge îi prindeau, și le smulgea inima din piept. Iar cadavrele la arunca pur și simplu în baltă, care devenise una de sânge de la toate trupurile neînsuflețite ale soldaților aruncate în ea. Când mia remarcat prezența sa oprit, dar nu ma atacat și doar sa uitat la mine pentru un timp. Până atunci nu mai văzusem o femeie mai frumoasă decât ea, purta un kimono alb pătat de sângele victimelor ei, chiar și părul îl avea alb și lung până la apa sângerie, iar vântul îl dădea ușor într-o parte. Mă uitam la ea fără să îmi pese ce este în jurul meu, mă simțeam de pară eram singurii pe pământ. Nu îmi puteam loa privirea de la ea, chiar dacă doar o priveam fără să îi spun nimic, simțeam că o iubesc și că trebuie să fiu cu ea! Am început să mă apropii ușor de ea și mă opresc la marginea bălții unde îi întind mâna. Fără un pic de ezitare ea iese din apa și mă prinde de mână, i-ar un zâmpet cald îi apare pe chip. Îmi iau formă umană, și îi zâmbesc înapoi după începem să dansăm în jurul bălții. Am dansat toată noaptea, la sfârșit ne-am sărutat i-ar cu acel sărut am simțit că vom fi în preună.

Lacrimii de emoție îmi alunecau pe chipul palid, în timp ce stângeam talismanul cu putere la piept. Tata mă îmbrățișază strâns și mă sărută protectiv pe frunte.

Eu: A fost o poveste minunată tată, mi-aș fi dorit să fie și ea aici. (Printre lacrimii)

Tata: Ea este aici, chiar dacă nu poți să o vezi sau să o auzi, ea este mereu cu noi.

Eu: Ai dreptate tată, și îți promit că nu voi lăsa niciodată tristețea sau durerea, să mă învăluie când mă gândesc la mama, ci doar fericire și iubire. (Cu un zâmbet mare pe chip)

Tata: Mă bucură foarte mult să aud asta. Acum ar trebui să te odihnești puțin, ai avut o noapte destul de agitată.

Dau din cap aprobator în timp ce îmi șterg lacrimile, îi dau tatei un pupic de noapte bună și urc scările către camera mea pentru a dormii puțin.

Bun gata și capitolul ăsta, sper că va plăcut și noi ne auzim curând.

✡The Bloody Nun.✡《🥀Creppypasta&DiabolokLovers🌹》 (În Rescriere)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum