Mă uit la chipurile lor și chiar rămân surprins, Kanato plângea și Laito se abținea, șă nu plângă. Shu, Reiji și Subaru aveau privire ațiintite spre pământ.
Eu: Tot o mai credeți că nu ne înțelegea, și nu îi păsa cum ne simțim ?
Kanato:...N-Nu. (Ștergânduși lacrimile)
Shu:... Ea chiar a scris asta în jurnal ?
Kanato vine lângă mine și îmi ia jurnalul, din până începând să se uite la scris.
Kanato: Este scrisul ei, tot ce este scris aici este de ea.
Reiji: Cum de îi recunoști scrisul ?
Kanato: Înaite ca idiotul de Azusa, să mi-l ardă pe Teddy. Tot ce făceam la ore era să mă joc cu el, i-ar Yui îmi împrumuta notițele ei, să mă scape de gura profesorilor. Era mereu drăguță cu mine, chiar și când făceam pe saducul. (Privește în pământ)
Eu: Ea mereu șa păstrat firea calmă și amabilă, i-ar noi o tratam ca pe un gunoi! Și acum e prea târziu, să ne putem cere scuze.
Înacelaș timp în pădure
Pov. Sally
La scurt tipm după ce Ayato, a plecat am început să vânez alături de Nina și Artemis. Și chiar dacă abea l-am cunoscut pare un vampir de treabă, chiar îmi pare rău pentru prietena lui, din tot ce mi-a spus despre ea părea o persoană cu adevărat specială, și el chiar suferă după ea. Am sentimentul că îl voi găsi și mâine la mormântul ei.
Artemis: Sally, vino trebuie să ajungem acasă pentru cină, sau dăm de belea cu tata.
Eu: Vin! (Fuge lângă ea)
Nina: Te-ai distrat ?
Artemis: La nebunie! Nu mi-am imaginat că este așa distractiv să omori oameii!
Nina: Bine, dar îmi explici și mie de ce ești îmbrăcată, ca o măicuță ?
Artemis: Până să vin în acest orași, am crescut la o mănăstire. Acolo îi auzeam mereu spunând că o fată care, poartă aceste haine este un simbol al purități și credinței. Eu vreu să le arăt că și o criminală sângeroasă, se poate ascunde în spatele acestei înfățișari!
Nina: Acum am înțeles, dar cu tine ce este Sally ? De când te-ai întors de la baltă, ai fost tăcută.
Eu: Vă mai aduceți aminte când Charlie, își căuta umplutura prim pădure și sa întâlnit la baltă, cu un vampir ? Ei acum o jumătate de oră, am vorbit cu el tot la baltă. Era la mormântul pus acolo...
Artemis: Sta-i, ce mormânt ?
Nina: Oh, la scurt timp după ce ai venit tu la conac, lângă baltă a fost pusă o piatră funerară, mă miră că nu ai văzut-o!
Eu: Ayato mi-a spus că acolo sa înecat fata pe care o iubea, mia mai spus că ținea la ea foarte mult, dar nu a apucat să îi spuă ce simte pentru ea. În fiecare zi îi duce la mormânt, un buchet de trandafirii roșii.
Nina: Ce tris, dar tot o dată romantic, cred că îi lipsește foarte mult.
Artemis: Hey, dar ce nume este gravat pe el ?
Eu: Pe ea o chema Yui Komori, de ce întrebi ?
Artemis: Doar așa.
Hey, sper că va plăcut și acest capitol. A și în poza de la media sunt hainele pe care le partă Artemis (Yui) când merge la vânătoere, dar bine înțeles că sunt murdare de sânge.
CITEȘTI
✡The Bloody Nun.✡《🥀Creppypasta&DiabolokLovers🌹》 (În Rescriere)
Fanfiction🚫MOMENTAN RESCRIU POVESTEA🚫 Viața lui Yui, părea un adevărat coșmar în conacul fraților Sakamaki, fiind tratată de aceștea de parcă ar fi un simplu obiect. Dar totul se schimbă într-o seară în care decide să fugă în pădure întâlnind-ul pe Slenderm...