Ayato ma loat de mână și ma dus pe șcenă, unde a ales melodia pe care să o cântăm.
Aut: Nu mă judecați, îmi place foarte mult melodia!
După ce am cântat ne-am terminat vinul și am început să ne plimbăm.
Eu: Nu știa că ști să cânți atât de bine.
Ayato: Sunt multe lucruri pe care nu le ști despre mine.
Eu: Și anume?
Ayato: Nu știu cum să țin pe cineva lângă mine, ...Yui a tot încercat să se apromie de mine, dar eu n-am știut să mă apropi de ea. ...sentimentul era reciproc, dar nu știu cum este să iubești. Așa că îi arătam în cel mai nepotrivit mod, ...am rănito așa de tare în cât a renuțat, ...acum că nu mai e mă simt singur, cu un gol în suflet pe care doar ea loar putea umple.
Efectiv simt cum cascade de lacrimii se pregătesc să, alunece pe chipul meu! Vorbele lui chiar m-au atins la inimă, și spune adevărul! Ochii lui o arată, îmi doresc așa de tare să îi sar în brațe să îl sărut și să îi spun, că eu sunt cea pe care o jelește! ..Dar nu pot cine știe cum va reacționa, ar putea să mă strângă în brațe de fericire, sau ar putea să mă urască pe vecie!
Eu: Îmi pare rău nu am știut...
Ayato: E în regulă, ...merit să sufăr pentru cum m-am, purtat cu ea nu merita toată suferința, și umilința prin care a trecut.
Gata! Nu mai rezist așa, îi sar în brațe și încep să plâng la pieptul lui, îl trag de eșarfa de la gât, gata să îl sărut dar suntem opriți de un mutilat idiot! Norocul meu este că Ayato, avea gluga în cap și stăte cu spatele la Jeff. Până ca dobitocul să vină lângă noi, îi acopăr fața lui Ayato cu eșarfa șoptindui să, nu o dea jos și să nu spună nimic.
Jeff: Hopa! Bătrânul știe că ești în club, cu un băiat pe care nu îl conoaște?
Eu: Nu, dar știe că ai venit aici să bei, și să ți-o tragi cu prima târfă din club?
Jeff:... Ști eu nu te-am văzut, tu nu mai văzut!
Eu: Sa făcut!
Îl prind pe Ayato de braț și ne teleportez pe amândoi, înapoi în temniță. Asta chiar a fost pe aproape, norocul meu că Jeff e ușor de convins! Totuși dacă fraierul nu apărea, eu și roșcatul ne-am fi sărutat! Dar chiar dacă nu mai suntem în orași asta nu înseană, că nu o pot face. Îl împing în pat și mă pun peste el, sărutândul pasional. Spre surprinderea mea el mia răspuns la sărut, sa răsucit ca el să fie deasupra mea, fără să rupă sărutul. Mâinile lui se plimbau pe sub hainele mele, provocândumi fiori care mă excitau puțin. După ce rupem sărutul se apropie de urechia mea, e-ar ce mi-a șoptit ma lăsat fără cuvinte!
Ayato: Te iubesc Yui.
CITEȘTI
✡The Bloody Nun.✡《🥀Creppypasta&DiabolokLovers🌹》 (În Rescriere)
Fanfiction🚫MOMENTAN RESCRIU POVESTEA🚫 Viața lui Yui, părea un adevărat coșmar în conacul fraților Sakamaki, fiind tratată de aceștea de parcă ar fi un simplu obiect. Dar totul se schimbă într-o seară în care decide să fugă în pădure întâlnind-ul pe Slenderm...