Pov. Artemis
Ayato, mai avea puțin și își pierdea cunoștința, așa că mă opresc. Este destul pentru moment, însă distracția abea începe! I-ar acum este rândul fraților lui, să simtă durerea, pentru ei am ceva special, care le va provoca coșmaruri! După ce termin "surpriza" mea pentru ei, mă întorc acasă unde aveam parte de o vizită de la nebunii unchilor Trender și Offender.
E.Jack: Simt miros de organe! (Se apropie de ea)
Eu: Ia mâna! Sunt pentru Smile.
Tata: Văd că ești mai bine.
Eu: Așa e tată, și începând de azi acei vampiri, sunt trecutul meu amar.
Tata mă îmbrățișază strâns, și chiar dacă nu are chip îmi pot da seama că îmi zâmbește. După pleacă în iad să vorbească cu Zalgo, fincă fiica lui împlinește într-o săptămână 18, și noi toții suntem învitați dar trebuie să asigure câteva chesti. Ne așezăm uni pe canapea și fotoli și alți pe covor, începând să ne jucăm adevăr s-au provocare, evident ideea lui Jane! Dar nu vă faceți grijii, mă voi asigura că nu fac cine știe ce drăcie!
Clooky: Bun, care-i primul ?
L.Jack: Eo. (Învârte sticla)
Eu: Jeff ....Ce faci acolo ?
Jeff: Mă rog să nu pic cu Jane! Tatăl nostru ...Cu-Cum e mă asta ?
E.Jack: De unde p#$a mea să știu eo, arăt de parcă mă duc la biserică ?
Liu: Bă m#$e da noi ne mai jucăm sau ce! Las-o dracu de rugăciune, că Jane tot te prinde!
Jeff: Te-n gură!
Cei doi încep să se certe, între timp stricla sa oprit în dreptul meu, oky fie ce o fi.
Nina: Ce alegi, adevăr sau provocare ?
Eu: Provocare!
L.Jack: Te provoc să...
Restul mi-l șoptește la ureche, și instant mă trece un fior!
Chary: Ce țea spus ?
Eu: Aflați imedeat!
Mă teleportez în camera mea unde mă schimb, după mă întorc la ceilalții cu urechii și coadă de picică!
Eu: Cred că tata ar face infart!
Jeff: N-am eo norocu' ăsta!
Ne-am jucat o jumătate de oră până când a venit rândul lui, Jane. În acel moment Jeff a sărit pe fereastră urmat de toții băieții înaite să pună mâna pe sticlă!
Sally: Bun, deci gata jocul!
Clooky: Și noi ce facem ?
Eu: Păi hai să mergem după nebunii, să îi căutăm.
După câteva ore, la conacul Sakamaki.
Pov. Laito
Reiji: Laito cina este gata, te poți duce să îl chemi și pe Ayato ?
Eu: Imedeat.
Kanato: Vin cu tine.
Ies împreună cu Kanato din conac și pornim spre lac, însă ne oprim la jumătatea drumului, din cauza unui miros de sânge proaspăt și familiar! Mergem în viteză spre lac, dar când ajungem rămânem împietriți! Capul fratelui nostru, era înfipt într-un țăruși în fața lacului!
...
Va urma...
CITEȘTI
✡The Bloody Nun.✡《🥀Creppypasta&DiabolokLovers🌹》 (În Rescriere)
Fanfiction🚫MOMENTAN RESCRIU POVESTEA🚫 Viața lui Yui, părea un adevărat coșmar în conacul fraților Sakamaki, fiind tratată de aceștea de parcă ar fi un simplu obiect. Dar totul se schimbă într-o seară în care decide să fugă în pădure întâlnind-ul pe Slenderm...