Reiji: Ayato nu mai face pe dramaticul, și explicăne și nouă!
Eu: Bine! Ca în fiecare noapte merg la mormântul lui Yui, doar că acea noapte ar fi putut fi ultima pentru mine!
Laito: Ce sa întâmplat, acolo ?
Eu: I am dus florii, și m-am așezat în fața mormântului cum fac mereu, după o oră a apărut ea.
Amintire
Eu: Îmi lipsești blondo.
???: Sunt sigură că ea, nu simte la fel!
Îmi întorc privirea și văd o fată cu păr alb până la pământ, cu ochii rozalii îmbrăcată ademenitor, cu o mașcă neagră pe față, iar la gât poartă un talisman exact ca al ei!
Eu: Tu cine ești, și de unde ai acel talisman ? (Ridicânduse nervos)
???: Ușurel băutor de sânge! Acest talisman îl am de la unul din cadavrele din baltă, unde litevei alătura dacă te mai prin în acest loc!
Eu: Hahahahaha! Crezi că mă tem de o ciudată din pădure, așa ca tine! Tu nu ști cu cine stai de vorbă! (Râde batjocorit)
???: Defapt știu!
În secunda următoare dispare, și apare în spatele meu trecânduși mâna prin stomacul meu! Încep să tușesc sânge și să respir greu!
???: Tu ești Ayato Sakamaki primul fiiu al Cordeliei, și tot odată un vampir mort dacă vei mai veni aici! (Își scoate mâna din stomacul lui)
Cad în genunchii ținândumi ambele mâini la rană! Ea a reușit să îmi facă o asemenea rană, cu mâna goală! Cine este fata asta ?
???: Ia această durere ca pe un avertisment! Data viitoare nu voi mai fi asă de blândă, dacă tu s-au unul din frații tăi o să vă mai întoarceți aici, vă veți alătura cadavrelor din baltă! (Trântește piatra de mormânt în apă)
Îmi ridic greu capul pentru a o privi, în ochii ei vedeam cu ard flăcari de furie, la fel cum ard cele din iad! Scuipând sânge o întreb din nou.
Eu: Cine ești...?
???: Artemis! Fiica lui Slenderman și a Zamirei Iocay luni! (Dânduși masca jos) Acum dispari din ochii mei!
Pocnește din degete și în următoarea secundă, mă aflam în grădina de trandafirii.
Înapoi în prezent
Eu: Acum știți, cum am fost rănit, și dece nu am mai vrut să mergem la mormânt!
Kanato: Dar de ce nu ne-ai spus totul de atunci ?
Eu: Speram ca Artemis să ne lase în pace, dar după biletul de avertizare de la sora ei, știu că este mult mai rău! Chiar îmi pare rău.
Shu: Nu este numai vina ta, dacă noi ne comportam mai frumos cu Yui, nimic din toate astea nu s-ar mai fi întâmplat.
Subaru: Toții avem o parte de vină, și nu putem nega asta.
Laito: Eu personal mă bucur că ești în viață, chiar dacă necertăm des rămânem frații.
Reiji: Totuși ceva din povestea lui Ayato, nu se leagă. Cum putea acea fată să știe cine este el, sau să știe că este primul fiiu al Cordeliei ? Ea este moartă de foarte mulții ani, și la ce persoană era mă îndoiesc că ar fi avut prieteni.
Eu: Chiar este ciudat, mă întreb ce alte chesti mai știe ?
Reiji: Oricearfi, am un sentiment că nu sunt lucruri bune!
CITEȘTI
✡The Bloody Nun.✡《🥀Creppypasta&DiabolokLovers🌹》 (În Rescriere)
Fanfic🚫MOMENTAN RESCRIU POVESTEA🚫 Viața lui Yui, părea un adevărat coșmar în conacul fraților Sakamaki, fiind tratată de aceștea de parcă ar fi un simplu obiect. Dar totul se schimbă într-o seară în care decide să fugă în pădure întâlnind-ul pe Slenderm...