Poate că n-ar strica să văd cum se simte, au trecut destule zile în care nu iam adus sânge, trebuie să fie înfometat! Umplu pocalul cu sânge proaspăt, și mă teleportez în încăperea unde este închis, mă apropi ușor de el aproape gata să scap pocalul la vedera lui! Era așa de slab și foarte palid, asemenii unui cadavru! Mă așez lângă el și de cum apropi pocalul de chipul lui, mă prinde de mână și toarnă tot sângele pe gât, vărsând o parte din sânge pe haine dar și pe așternuturile patului.
Eu: Cum au fost aceste zile fără mine?
Ayato: Un chid! Dar nu pentru că nu mi-ai mai adus sânge, și fincă îmi era dor de tine.
Wow, stai ce? Îi era dor de mine! Timpul pe care la petrecut închis aici, și faptul că șa băut propriul sânge în ultimele zile, lau făcut să spună aberații! Lui nu ea fost dor de mine, clar are nevoie de puțin aer curat să își revină. Mă teleportez în pod și împrumut un mic obiect din colecția de artefacte, magice strânsă de tata de a lungul secolelor, și mă întorc înapoi la roșcat punândul pe mâna lui. Dar aducândui și haine de schimb.
Ayato: Ăăă... de ce mi-ai pus un inel pe deget?
Eu: Ușor, nu este un simplu inel. Piatra de pe el îți ea puterile de vampir, atâta timp cât îl porți vei fi exact ca un om! Fără puteri, fără colții și fără setea de sânge!
Ayato: De-Deci acum sunt om!? (Încearcă să îl dea jos) D-De ce nu îl pot de jos?
Eu: Fincă este blestemat! Doar cel care ți la pus, poate să ți-l dea jos!
Ayato: De ce ai făcut asta?
Eu: Fincă este evident că ai nevoie de aer, proaspăt și cu ajutorul acestui inel te pot scoate afară, dar nu poți fugi de mine. Acum schimbăte plecăm imedeat.
Îi desfac cătușele și ies din încăpere ducândumă în camera mea pentru a mă schimba și eu. După ce sunt gata mă întorc la roșcat, și ne teleportez pe amândoi într-un club, dintr-o zonă mai rea din Tokyo. La început Ayato nu a vrut să intre, dar l-am tras după mine la o masă unde am comandat două pahare de vin, și cât aștepam am început să vorbim. Însă cred că acel inel nu ea loat doar puterile de vampir, dar cred că la transformat în om! Comportamentul lui este exact ca al unui adolescent normal, nu știu dacă să îmi fac griji sau să îl sărut pentru cât de bine mă simt cu el! După ce am băut puțin din vin, Ayato a văzut că este un aparat de karaoke, și ma provocat să cat. Am acceptat doar cu condiția de a cânta cu mine, și după ce iam spus că este lași a acceptat fără ezitare! Sincer chiar vreau să îl aud pe Ayato cântând!
CITEȘTI
✡The Bloody Nun.✡《🥀Creppypasta&DiabolokLovers🌹》 (În Rescriere)
أدب الهواة🚫MOMENTAN RESCRIU POVESTEA🚫 Viața lui Yui, părea un adevărat coșmar în conacul fraților Sakamaki, fiind tratată de aceștea de parcă ar fi un simplu obiect. Dar totul se schimbă într-o seară în care decide să fugă în pădure întâlnind-ul pe Slenderm...