După o lună
Pov. Ayato
Artemis le-a spus totul despre ce a făcut, tatăl ei nu a fost prea încântat, dar a înțeles de ce a făcut asta. Acum eu locuiesc aici fincă Slender, mia spus că nu mă pot întoarce acasă. Dar adevărul este că le simt lipsa fraților mei, iar Artemis șitie asta și chiar îi pare rău pentru mine, dar momentan nu am ce să fac. Slender nu ne-a spus motivul pentru care nu pot pleca, însă am renuțat să îl mai întreb acum două săptămânii. Sincer să fiu locul ăsta este grozav, deși sunt criminali în serie toti sunt chiar foarte de treabă. Mă înțeleg destul de bine cu toată lumea, locul ăsta este mereu gălăgios și plin de râsete. Singurul lucru care nu îmi convine este dacă vreau să ies afară trebuie, să îmi acopăr fața cu o mască neagra lăsândumi doar ochii la vedere, și trebuie să îmi țin mereu gluga în cap, pentru a nu fi recunoscut de cineva.
《Da pe net nu am găsit nimic care să se potrivescă, așa că m-am folosit de Gacha.😅》
Este cam stresant să mă îmbrac așa decâteori ies din conac, dar pot suporta pentru a fi din nou lângă cea pe care o iubesc. Acum ea nu este acasă din nu știu ce motiv a lpecat în iad cu Slender, și m-au lăsat singur cu nebuni ăștea! Și mai am doar un cuvânt să vă spun ....AJUTOOORRRRRRRR!!!!!
Pov. Artemis
Galateia: Bun, mama deja vorbește de două ore cu Slendăr! Despre ce tot vorbesc?
Eu: Habar n-am! Tot încerc să le citesc mintea, dar nu aud nimic de parcă nu se gândesc la nimic!
Mai trece o oră și întrun final apar tata și Cordelia. Nu știu ce au discutat atât dar clar este ceva important, ne lom la revedere de la ele și ne teleportăm în sufragerie, unde fața cea albă a tatei a devenit roșie de furie când a văzut tot dezastrul din casă! Îi prinde pe toți în tentacule și urlă la ei să facă imediat curățenie, mă uit la el și observ că Ayato nu se afla cu ei.
Eu: Unde este Ayato?
Când am întrebat de el, Jeff și E.Jack șau aruncat niște priviri ciudate apoi au înghițit în sec speriați.
Eu: Băieții vă mai întreb o dată, UNDE ESTE AYATO!?
Ben: După ce a început toată nebunia, Ayato a vrut să te sune să te întorci iar Jeff și E.Jack l-au legat și închis în pivniță.
Eu: CE!? (Fuge în pivniță)
Jeff: De acum ai face bine să dormi cu un ochii deschis!
Cobor repede în pivniță și îl văd pe dragul meu roșcat zbătânduse să scape, merg spre el și înaite să îl dezleg îl sărut.
Ayato: Mă bucur așa de mult că te-ai întors!
Eu: Te cred, promit că data viitoare te i-au cu mine.
Hey, dragilor după un luunggg timp în care nu am mai postat, am revenit cu un nou capitol.
CITEȘTI
✡The Bloody Nun.✡《🥀Creppypasta&DiabolokLovers🌹》 (În Rescriere)
Fanfiction🚫MOMENTAN RESCRIU POVESTEA🚫 Viața lui Yui, părea un adevărat coșmar în conacul fraților Sakamaki, fiind tratată de aceștea de parcă ar fi un simplu obiect. Dar totul se schimbă într-o seară în care decide să fugă în pădure întâlnind-ul pe Slenderm...